به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۵ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۸۶۸۸۰
واکنش اشرفی اصفهانی به شکایت احمدی‌نژاد

احمدی‌نژاد و اطرافیان او بدانند كه ...!

گروه سیاسی: رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری، گفت: احمدی‌نژاد و اطرافیان او بدانند با این فضاسازی‌ها به جایی نمی‌رسند.
پس از انتشار سخنان وکیل احمدی‌نژاد درباره شکایت از رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری، اشرفی‌اصفهانی هم در گفت‌وگو با ایلنا به این خبر واکنش نشان داد و گفت: «ما برای این شکایت‌ها پاسخ کامل داریم که در وقت مناسب آنها را ارائه خواهیم داد و برای پاسخ‌گویی مفصل در این زمینه آمادگی داریم مستندات لازم را در جلسات دادگاه نشان دهیم. بعد از پیروزی مردم در انتخابات سال 92 و توافق اخیر، آنها به‌دنبال بهانه‌های پوچ و واهی هستند تا در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، ذائقه مردم را تلخ کنند و روی خطای گذشته‌شان سرپوش بگذارند».

اشرفی اصفهانی با تأکید بر اینکه احمدی‌نژاد و اطرافیان او بدانند با این فضاسازی‌ها به جایی نمی‌رسند٬ گفت: «قوه قضائیه در حال بررسی پرونده‌های آنهاست و در زمان مناسب به همه تخلف‌های ایشان رسیدگی خواهد کرد. در زمان مناسب واقعیت‌ها را به مردم می‌گوییم، ما مثل آقایان به‌دنبال سوءاستفاده و فرصت‌طلبی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیستیم».

این در حالیست که واکنش جهانگیری به شکایت احمدی‌نژاد هم، مانند واکنش اخیر اشرفی‌اصفهانی حاکی از ناگفته‌های بسیار دولتمردان روحانی از تخلفات دولت سابق بود. ناگفته‌هایی که جهانگیری هم وعده بیان آنها در وقت مناسب را داده و گفته بود: «عده‌ای از بانیان فساد همچنان مدعی و طلبکار هستند و کسی که امضا کرده است تا دو میلیارد و 700 میلیون دلار پول نفت کشور در اختیار فردی قرار گیرد به جای آنکه شرمنده باشد و از مردم عذرخواهی کند، طلبکار است. در دوران تحریم در دولت گذشته تصمیماتی گرفته شد، عده‌ای سودجو دست به کارهایی زدند. برخی از پول‌های کشور دست آنهاست که تا این لحظه این مطلب را نگفته‌ام. این سینه حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد که به وقتش خواهم گفت».