به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۸۸۰۷۰

جوان ایرانی برترین محقق خاورمیانه/عکس

گروه علمی: سید بهزاد جزایری در سومین دوره برگزاری مسابقه محقق برتر جوان در خاورمیانه که توسط موسسه بین المللی AO Foundation برگزار شد، موفق به کسب مقام اول شد.
در سومین دوره برگزاری مسابقه محقق برتر جوان در خاورمیانه که توسط موسسه بین المللی AO Foundation برگزار شد، سید بهزاد جزایری موفق به کسب رتبه اول شد. سید بهزاد جزایری درباره فعالیت های خود گفت:تاکنون موفق به چاپ 17 مقاله نمایه شده در Pubmed وISI با بیشترین ضریب تاثیر13.4 شده و همچنین موفق به چاپ یک کتاب و فصلی از یک کتاب با انتشارات بین المللی NOVA Science نیویورک و شرکت در چندین کنگره بین المللی شده ام.



وی ادامه داد: همچنین در کنگره بین المللی دانشجویان پزشکی اروپا در سال 2011 موفق به کسب مقام نخست و انتخاب مقاله برتر شدم. جزایری در خصوص این مسابقات توضیح داد: این سومین دوره برگزاری مسابقه محقق جوان برتر در خاورمیانه توسط AO Foundation، موسسه ای بین المللی با هدف آموزش، تحقیق و توسعه در مورد بیماری های ستون فقرات و نخاع بود. در این مسابقات انتخاب فرد برگزیده بر اساس سوابق پژوهشی و ارایه یک مقاله برای داوری صورت می گیرد. این محقق افزود: فرد برگزیده امکان ارایه مقاله در کنفرانس بین المللی AO Foundation در امارات را خواهد داشت.

وی اضافه کرد: موسسه AO به فرد برتر جایزه نقدی جهت پیشبرد امور پژوهشی، به همراه عضویت افتخاری در موسسه را به مدت یکسال اهدا می کند که امسال من این افتخار را داشتم که به عنوان نفر اول برگزیده شدم. جزایری افزود: AO Foundation یک موسسه بین المللی است که در سال 1958 در آلمان تاسیس شده و هم اکنون دفتر اصلی موسسه در سوئیس قرار دارد و رسالت موسسه، آموزش و پژوهش در زمینه بیماری های نخاع و ستون فقرات است و هر سال در قالب مسابقاتی که در هر قاره به طور جداگانه برگزار می شود محقق برتر جوان آن منطقه را انتخاب می کند. وی گفت: برای نفرات برتر جوایز نقدی در نظر گرفته شده بود ، جایزه نفر اول که امسال من بودم 10 هزار فرانک سوئیس به علاوه شرکت در کنفرانس بین المللی AO Foundation بود، جایزه نفر دوم سه هزار فرانک سوئیس و جایزه نفر سوم دو هزار فرانک سوئیس بود.
مرجع : ایرنا