به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۸۸۵۳۰
واکنش دكتر پزشکیان به سخنان حدادعادل:

اصولگرایان اگر سندی دارند منتشر کنند

گروه سياسي: دكتر مسعود پزشکیان، نماینده اصلاح‌طلب مجلس به نطق حدادعادل در صحن علنی واکنش نشان داد و آن را اعتبار بخشیدن به موضع‌گیری صهیونیست‌های آمریکایی دانست. او معتقد است که اصولگرایانی چون حدادعادل آنقدر غرق دعواهای داخلی شده‌اند که حاضرند حرف آمریکایی‌ها را با چشم بسته و بدون تحقیق بپذیرند، اما چشم خود را بر سخنان و استدلال‌های مستند اصلاح‌طلبانی که خود قسمتی از نظام هستند، ببندند.
اصولگرایان اگر سندی دارند منتشر کنند
به گزارش خرداد؛ اتهام‌زنی اصولگرایان تندرو علیه جریان اصلاحات با یک ادعا دوباره به اوج خود رسیده است؛ ادعای نامه برخی از اصلاح‌طلبان در سال 2009 به مقامات آمریکایی برای تحریم بیشتر ایران. حالا حتی حدادعادل، رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس هم وارد این بازی جدید شده و در نطق روز چهارشنبه خود با حمله به جریان اصلاحات این نامه را «شرم آور» خواند و گفت که «تا ابد برای نویسندگان آن که البته نام خود را اعلام نکرده‌اند، سیاه‌رویی به بار می‌آورد.»

مسعود پزشکیان، نماینده اصلاح‌طلب مجلس در واکنش به این نطق به «خرداد» می‌گوید: «متاسفانه گویا اتهام‌زنی و تهمت‌پراکنی علیه یک جریان سیاسی ریشه‌دار در انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر نه تنها هزینه‌ای ندارد، بلکه تبدیل به یک افتخار هم شده و مدام عده‌ای از اصولگرایان می‌خواهند از این راه برای خود اعتبار کسب کنند.» وی ادامه می‌دهد: «تا حالا خیلی‌ها از جریان اصولگرا با پیش کشیدن همین دست اتهامات برای خود جایگاه کسب کرده‌اند و حریف را کنار زده‌اند و ما چیزی بیش از این از آنها توقع نداشتیم. اما از آقای حدادعادل که جریان اصولگرا ایشان را به عنوان مرد اخلاق معرفی کردند، توقع نداشتیم چنین قضاوتی داشته باشند. چرا که استناد به یک نامه بدون امضا و مجعول که تنها طرف آمریکایی درباره آن ادعایی دارد نمی‌تواند منطبق با اخلاق و منطق سیاسی باشد. من از آقای حدادعادل سوال خواهم کرد که آیا واقعا اصل آن نامه و امضاهای آن را دیده‌اند؟»

پزشکیان با بیان اینکه «اگر جریان اصولگرا به جز گفته‌های آقای لدین سند دیگری درباره آن نامه دارد، باید آن را رو کند»، می‌افزاید: «قطعا اگر مستندات بیشتری وجود دارد باید منتشر شود و اتفاقا اصلاح‌طلبان هم از این کار استقبال می‌کنند تا وطن فروشان و خائنین به میهن و انقلاب معلوم شوند. اما اگر چیز دیگری نیست اصولگرایان باید بابت این همه تهمت توضیح دهند.»

وی خطاب به حدادعادل اضافه می‌کند: «اگر صرفا قرار است به گفته‌های چند صهیونیست تندروی آمریکایی استناد شود آیا امثال آقای حدادعادل بقیه حرف‌های این افراد درباره جمهوری اسلامی را به همین سادگی قبول خواهند کرد؟ همین افراد بودند که بدون هیچ سندی گفتند ایران اسلامی قصد ساخت بمب اتمی دارد و یا کارهای تروریستی انجام می‌دهد. آیا این حرف‌ها را هم باید قبول کرد؟ متاسفانه رفتارهای نظیر موضع‌گیری آقای حدادعادل صحه گذاشتن بر سخنان کذب چند صهیونیست آمریکایی و اعتبار بخشیدن به آنهاست.»

پزشکیان معتقد است: «تندروهای آمریکایی چون از توافق هسته‌ای عصبانی هستند به هر دری می‌زنند تا آن را بی اعتبار کنند. به همین دلیل هم برای اینکه بگویند تحریم‌ها علیه ایران موافقانی در داخل داشته این دست اظهارات کذب را مطرح می‌کنند تا بتوانند امیدشان را برای ادامه آن بازیابی کنند. آنها می‌خواهند به دروغ این پیام را بسازند که عده‌ای از سیاسیون در ایران با تحریم و تقابل بین المللی موافق هستند، حال آنکه دقیقا عکس این است. در این سال‌ها چه کسی به اندازه اصلاح‌طلبان به این تحریم‌های ظالمانه اعتراض داشت و برای رفع آن تلاش کرد؟»

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس همچنین می‌گوید: «اصولگرایان همیشه از روش اتهام‌زنی برای حذف رقیب داخلی بهره برده‌اند. سوال من از آقای حداد عادل این است که آیا واقعا ارزش دارد که برای متهم کردن رقبای داخلی خودتان که انقلاب و نظام را هم قبول دارند، به سخنان کذب سر سخت‌ترین و تندروترین دشمنان کشور اعتبار ببخشید؟ من واقعا از این همکاران اصولگرا می‌خواهم تا اگر اطلاعات بیشتری از آنچه که آمریکایی‌ها گفته‌اند، درباره آن نامه دارند حتما آن را منتشر کنند تا ما بدانیم که صرفا استنادشان به سخنان یک صهیونیست آمریکایی نبوده است.»

پزشکان در پایان تاکید می‌کند: «جای تاسف است که امثال آقای حدادعادل حاضرند با چشم بسته و بدون اینکه لحظه‌ای تردید کنند حرف دشمنان نظام را بپذیرند، ولی وقتی نوبت به بیان منطق رقبای داخلی‌شان که قسمتی از نظام هستند می‌رسد، خود را به نشنیدن می‌زنند.»

فرصت طلب اصولگرا نما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۵:۰۷
اتفاقا حرفهای امثال حداد و تهمتهایشان بخاطر این است که اصلاح طلبان مذاکرات را پیش بردند و توافق حاصل شد وگرنه خود این آقایان که از منافع تحریم ها بهره برده اند و حالا هم که مخالف برجام هستند و نمی شود اینها را از شیر گرفت (320525)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۵:۴۱
سلام . البته آقاي حداد گفته "برخی اصلاح طلبان". شما چرا به خودتان گرفتید ؟! به هر صورت معلوم خواهد شد قضیه چیست و چه کسانی دروغ می‌گویند . باید منتظر بود . (320540)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۸:۵۳
پاسخ به کامنت ایرانی:
منظورشون احتمالا زیر سوال بردن کل جریان اصلاحات بوده در حالی که بعد از هشت سال سخت اصولگرایی این اصلاح طلبان و اعتدالیون هستند که دارند جبران آن هشت سال رو میکنند و آیا درسته که بر علیه اصلاح طلبا اینجوری گفته بشه وقتی اینقدر موثر هستند (320587)
سیاوش
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۹:۳۷
خود حداد عادل گفته امضا پای این نامه نیست از کجا معلوم که این نامه (اگر واقعا نامه ای باشه) از طرف برخی اصول گراها یا حتی خود آقای حداد عادل فرستاده نشده باشه ... در ضمن همونطور که پزشکیان گفت اگر حرفای یه سناتور آمریکایی تندرو واسه حداد عادل ملاکه پس میشه گفت باقی حرفای اونارم قبول داره !!! (320592)
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۲۰:۳۶
هموطن چرا بگویند برخی اگر راست میگویند که انشاالله دروغ است اسامی آنان را اعلام کنند تا مردم بدانند رای به چه کسانی می دهند ،ما یقین داریم تندروترین فرد اصلاح طلبان از این کارها نخواهند کرد بلکه میدانیم یک بازی جدید برای تخریب آنهاست (320597)
دارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۳۰ ۰۷:۲۳
وقتی اسمی مطرح نشده چه بسا خود رفقای آقای حداد برای استفاده در چنین روزی نامه نوشته باشند. سابقه مواردی از این قبیل مانند پاره شدن عکس امام وجود داشته (320684)
فرذ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۵:۴۲
لدین در کف رسیدن به آرزوش ماند اما نذاشت شریعتمداری ماامید از دنیا بره! (320541)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۸:۳۳
از حداد به اصطلاح عادل انتظاری نیست از خرازی به ظاهر اصلاح طلب چه انتظار (320583)
ایرانی
United States
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۲۲:۱۱
اینها همانهایی هستند که مولایمان حضرت امام (( ره )) درباره آنها فرمودند اینها توان اداره یک نانوایی را هم ندارند. صحت فرمایش گهربار آن یگانه اعصار در 8 سال مدیریت این آقایان و رسانیدن مملکت در شرف جهش اقتصادی به یک مملکت در ورطه سقوط به اثبات رسید. بله این اقا درست میگوید آنها به تمام معنا خادم مملکت و نظام بوده و رقیب سرتا پا خیانت!!!!!!!!!!!!!!!!!
ایدکم الله آقایان دلواپس (320617)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۵:۰۹
حداد که نماینده نیست ببین ارای ان جقدر است این حرفهای حداد دیگه مصرف ندارد شاید خانواده خودش راخوشحال کند (320527)
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۲۲:۵۶
آقای حداد عادل; آیا بهتر نیست شما به جای تدریس مثنوی مولوی و نهج البلاغه ی امام علی, به تدریس کتاب شهریار ماکیاولی بپردازید؟! (320625)
آپاچی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۵:۱۳
کاملا حرف زیبا و درست و منطقی زده اند (320528)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۲۳:۳۶
سوال
آپاچی کی زیبا گفته ؟
حداد یا کس دیگه
مثبت اشتباه نگیری؟ (320629)
فرشاد خیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۵:۲۰
آقای حداد عادل بعد از انتخابات 88 طیف شما در بوق و کرنا کرده بود که وقتی دشمنان ما بخصوص امریکا از شما تعریف می کند بدانید به خطا رفته اید حال چه؟ دشمنی امریکا را دیگر قبول ندارید یا صندلی تان را دوست دارید؟ (320531)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۵:۲۸
اگر صرفا قرار است به گفته‌های چند صهیونیست تندروی آمریکایی استناد شود آیا امثال آقای حدادعادل بقیه حرف‌های این افراد درباره جمهوری اسلامی را به همین سادگی قبول خواهند کرد؟ (320535)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۸:۵۵
خیر ، اینها در هر جایی آنطور که به سود و منفعتشان است رفتار می کنند ، مگر ندیدی این اواخر حتی با نتانیاهو نیز همکلام شده بودند (320588)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۵:۳۵
اصلاح طلب ها گفتند گردنه ی حیران را بفروشید ؟گفتند 860میلیارد دلار را بدید بر باد ؟ گفتند 720میلیارد واردات داشته باشید ؟ اونا گفتند دکل هارا گم کنید ؟ معدل 12 هارا بورسیه کنید ؟ نقدینگی را 600 درصد کنید ؟تورم 45درصد به وجود بیاورید ؟ پول چاپ کنید بدونه پشتیبانه ؟ پول دارو را پورشه وارد کنید ؟ارزش ریال را در یک هفته نصف کنید ؟طرح های عمرانی بزرگ بدونه زیر ساخت ومطالعه اجرا کنید؟ عجب موجودات خطرناکی اند این اصلاح طلبها ؟؟؟!!!!!!! (320536)
برادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۳۰ ۰۰:۴۸
عزیزم ، ارزش ریال در یک هفته نزریک بک چهارم شد نه نصف . (320638)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۵:۳۶
کدام استدلال اصلاح طلبان دقیقا؟شما زمانی که آقای کریمی قدوسی به جای ان پی تی نوشت ام پی تی تا تونستید اونو کوبیدید ولی زمانی که صادق زیباکلام به جای نامه زدن به سفارت نروژ به سفارت سوئد نامه زد قیافه ی حق به جانبی گرفتید و گفتید چرا ما ایرانیا اینجوریم؟چرا همو مسخره میکنیم؟اگر مسخره کردن بده چرا کریمی قدوسی رو مسخره کردید.تمام حرف شما پارادوکسیکال هست فقط تا جایی که میتونید قشنگ حرف میزنید یه ذره قرآن بخونید دقیقا همان واژه ای که برای این تفکر انتخاب کرده منافقان هست لطفا مراجعه کنید به قرآن (320537)
مهران مدیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۸:۳۸
اینو که گفتی یعنی چه....پارادوکسیکال (320584)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۸:۵۶
این دو تا قضیه کاملا با هم فرق داره
یادتون باشه که آقای کریمی قدوسی یک نماینده مجلس هستند (320589)
سیاوش
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۹:۴۹
الان این کامنت تو چه ربطی به ماجرای این نامه داشت ؟ یه تندروی صهیونیست آمریکایی یه حرفی زده (یه نامه که تازه هیچ امضایی هم نداره !!!) الان دقیقا چه جوری میشه اینو به یه نفر یا یه گروه نسبت داد ؟ (این خودش یه استدلاله :)) بحث اینه آقا مهدی . در ضمن همینجوری به این و اون برچسب نزن. جنابعالی اگر به قرآن اعتقاد داری همون کاری که قرآن میگه انجام بده و بدون دلیل و مدرک همینجور به بقیه برچسب نزن. (320594)
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۲۱:۲۷
اقا‏ ‏مهدی‏ ‏چطور‏ ‏میشه‏ ‏وقتی‏ ‏اصول‏ ‏گرایان‏ ‏بدون‏ ‏سند‏ ‏تهمت‏ ‏میزنن‏ ‏از‏ ‏قران‏ ‏مایع‏ ‏نمیذارین‏ ‏اما ‏وقتی‏ ‏بی‏ ‏سوادی‏ ‏یه‏ ‏نماینده‏ ‏که‏ ‏باید‏ ‏حداقل‏ ‏مدرکش‏ ‏فوق‏ ‏لیسان‏ ‏باشه‏(‏مدرکی‏ ‏که‏ ‏با‏ ‏سهمیه‏ ‏گرفته‏ ‏باشی‏ ‏معلمه‏ ‏هیچی‏ ‏بارت‏ ‏نیست‏)‏‏ ‏بهش‏ ‏متذکر‏ ‏میشن‏ ‏‏ ‏قران‏ ‏سپر‏ ‏مکنید‏ (320607)
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۶:۱۲
حداد عادل همونی نیست که همفکران خودش هم بعنوان رئیس مجلس قبولش نداشتند. و از حوزه ریاست مجلس کنارش گذاشتند. حتما دوباره حوس رئیس جمهور شدن به سرش زده ........ (320549)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۸:۰۳
نامزدی رییس جمهوری ای که خودش فهمید اگه بمونه آبرو ریزی میشه و به عنوان نفر اول از آخر به اندازه یه شهر کوچک رای نخواهد داشت (320576)
ض
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۳۰ ۰۰:۰۴
از اولش هم قرار بود که کنار بره. ائتلاف بود.
نه وقت زیادی گذشته و نه مساله سخت و پیچیدس (320633)
20
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۲۰:۴۴
بله بله همان آقاست خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ (320600)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۶:۳۵
!آقای حداد چیزی برای گفتن نداره .امیدوارم در انتخابات آینده جواب خود را خواهد گرفت .مثل جلیلی (320552)
متعجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۶:۴۸
مگه همین دشمنان انقلاب نیستند که آنهمه شایعات در خصوص اطرافیان و فرزندان ایشان مطرح میکنند پس آیا می توان آنها را ملاک قرار داد؟ چرا شماها اینها را نمی گویید؟ (320554)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۷:۰۰
به اقای حداد به خاطر عصبانیت از پیروزی توافق مردم در مقابل اسراییل و امریکا که منافش تهدید شده حق بدین (320558)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۷:۰۲
ممکن است کسی هم بگوید که این نامه را خود آقای حداد و دوستانشان نوشته‌اند و به آمریکایی‌ها داده‌اند.آقای حدادعادل لطفا جواب (320559)
20
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۲۰:۴۵
خیلی جالب گفتید این جای تامل و بررسی دارد (320601)
کیخسرو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۷:۱۳
یعنی واقعا شماها فکر می کنید حداد عادل و باقی دلواپسان نماینده ملت هستند؟اگه فکر میکنید که هستند تصور کنید چند رای داشتند؟ح (320562)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۷:۳۶
اقای حداد توییت اخر مهدی هاشمی
رو بخونه اونوقت خائن رو پیدا میکنه. (320569)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۷:۵۳
کشور رو تو هشت سال به لجن کشیدن با اون کاغذ پارهای که میخوندنشون حالا میخوان تحریم ها رو یا به قول خودشون کاغذ پارها رو به گردن اصلاح طلبان بندازن
خجالت بکشید دست از تهمت بردارید (320571)
پارسا
Germany
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۸:۲۰
اقای از فامیلش که رفته کانادا هم خوب بود خبری میداد!۱ (320580)
حداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۸:۲۷
حداد باید برای بلاهای که ریس جمهور محبوبش ظرف 8 سال گذشته با حمایت بی چونه چرا ایشان براین مملکت اورد محاکمه شود تورم 44 درصد بیکاری فسادهای هزار میلیاردی تحریم مشکلات داخلی کسی نیست از ایشون سوال کند چه عملکردی داشتین در 8 سال دولت شما حالا ادرس غلط میدهید برای فرار از گذشته ,!!!! تاریخ در مورد شما قضاوت خواهد کرد . (320581)
یه سرباز
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۸:۳۱
آقا من سند دارم، به اندازه یه اتاق از تون سند دیدم، اما حیف..... (320582)
عبادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۹:۲۴
انسان بعضی وقتها رفتارهای ازبعضی اشخاص میبیند که اصلاانتظارش راندارد من نه طرفدار اصول گراهاهستم نه طرفدار اصلاح طلبان ولی اینراخوب میدانم هیچ ادم بی غیرتی نامه برضد کشورش به دشمن ملکتش نمینویسدکه ازانان دعوت کند که برعلیه کشورش اقدامی بکنند اقای حداد عادل چرا الان یادش افتاده که این حرفهاراپشت تریبون مجلس بیان کند ایاغیر ازاینست که به انتخابات مجلس نزدیک میشویم ایافکر میکنید بااین ترفندها میتوانید مردم راگول بزننیدو بگوین مااز تبارهمان دولت پاکدستانیم که هشت سال حمایتشان کردیم (320590)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۱۹:۳۲
اینم یه سند دیگه برا اقای شریعت مداری برادر حسین از قافله جا نمونی این سندا خوراک خودته بردار تا میتونی برو تو جمع طرفدارات بگو و اونا هم کف بزنن بدون اینکه بدونن اصلا چه خبره برادر یک همت دیگه ای بکنید سند از نتانیاهو هم جور میشه (320591)
مهندس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۲۱:۰۸
یه زمانی شریعتمداری مدعی بود که سند داره و... و وقتی ازش سند خواستند گفت سند میارم و هنوزه که رفته بیاره ....
این سند هم قطعا مثل اون سند حسین آقاست (320605)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۲۱:۱۲
داریم به انتخابات مجلس نزدیک میشیم این تکنیک آقای حداد عادل و دوستان کاملا طبیعی است. (320606)
ویلکیج
Spain
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۲۱:۳۰
اصلا جدا از اینکه ایشان نماینده ملت است یا نه مهم نیست ویا چند تا رای داره مهم اینه که قدرت ماندنی نیست وعمر انسان بلاخره محدود است وتاریخ در باره عملکرد انسانها قضاوت خواهد کرد ودر اخرت قضاوت نهایی با خداوند است ... (320608)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۲۱:۳۸
90درصد پارلمان جدید متعلق به ملت اصلاح طلب و خواهان تعامل با جهان است و اصولگرایان این موضوع را خوب می دانند (320610)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۲۳:۳۸
انشا الله بههههههههههههههههه زودی زود (320631)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۲۲:۳۵
تاریخ کهن تمدن وفرهنگ ایران زمین نشان می دهد ملت نجیب ایران اصلاح طلبند وآرمان وباورشان این است چرا عده ای آشفته اند !!!!!!! (320623)
ابراهيمي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۲۹ ۲۲:۴۶
با توجه به پيشينه جناب حداد ( عادل ) سخنان ايشان خيلي جاي تعجب ندارد . البته بايد به ايشان و همفكران ايشان ياداوري كرد ان چيزي كه باعث شهيد شدن فرزند پيامبر به دست مردم كوفه شد ازدست دادن يك خصلت بسيار مهم بود يعني انصاف كه ظاهرا اين روزها در بين ما مردم خيلي هم ارزشمند نيست . (320624)
حسین - ج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۳۰ ۰۰:۱۶
این هم مانند آن تهمتی است که چند سال پیش در نماز جمعه ی تهران به آقایان موسوی و کروبی زده شد که آنها یم میلیارد دلار از عربستان گرفته اند این عین نامردی است که به کسانی امکان هیچ دفاعی ندارند تهمت زده شود من نمی دانم این آقایان چطور خود را مومن می دانند وانگی اگر سخنان مقامات آمریکایی واعیت دارد که وای بر احوال همه ی ما چون آنها ما را محور شرارت و تروریست می دانند (320635)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۳۰ ۰۰:۴۱
اقای مطهری: اگر روال اینگونه باشد و هرکسی بتواند بدون مدرک متقن هر کاری را به هر کسی نسبت دهد ممکن است کسی هم بگوید که این نامه را خود آقای حداد و دوستانشان نوشته‌اند و به آمریکایی‌ها داده‌اند. (320637)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۳۰ ۰۱:۱۱
این هم از پدر بزرگ فرهنگی ماااااااا به قول خودش
وای به بی فرهنگ هاش (320649)
کوروش
United States
۱۳۹۴/۰۵/۳۰ ۰۱:۳۴
واقعا موندم چی میشه گفت . تو این 5 - 6 سال اخیر تا توانستند به اصلاحات توهین کردند و برچسب چسبوندند تا نوبت به انتخابات 92 رسید و اصلاحات و اعتدال مقتدرانه پیروز شد . الان هم مردم برای انتخابات مجلس لحظه شماری می کنند تا افرادی رو که مد نظر دارند وارد مجلس شورای اسلامی کنند . مردم ایران الان اصلاحات و اصلاح طلبان رو به افراد و جریان های دیگه ترجیح میدهند (320656)