به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۳۷
 
۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۸۸۵۹۴

معاینۀ چشمان وزیر چشم‌پزشک/تصاویر

گروه جامعه: استاد پیشکسوت چشم پزشکی کشور - دکتر محمد صادق پیروز - چشمان وزیربهداشت را در مطب قدیمی 50 ساله اش معاینه کرد.
حسن هاشمی (وزیر بهداشت) در آستانه فرا رسیدن روز پزشک با حضور در مطب این پزشک پیشکسوت با اهدای گل و یادبود، پیشاپیش روز پزشک را به وی تبریک گفت و برای وی، آرزوی صحت و سلامت کرد. هاشمی تاکید کرد: باید بیش از این، قدر پیشکسوتان پزشکی را بدانیم زیرا آنان سرمایه های ارزشمند جامعه به شمار می آیند.

وزیر بهداشت در این دیدار در خصوص جایگاه علمی و شخصیت برجسته استاد پیروز گفت: دکتر پیروز از معدود اساتید چشم پزشکی هستند که چند دهه کار کردند و در کنار آن 37 سال معلمی کردند و به ظاهر سال هاست بازنشسته شده اند اما همچنان فعال هستند و به مردم خدمت می کنند.

بر اساس این گزارش ، در این دیدار دکتر هاشمی که خود چشم پزشک است از دکتر پیروز خواست چشمانش را معاینه کند و عنوان کرد به دلیل مشغله های فراوان مدتی است چشمانش را معاینه نکرده است، وی عینکش را برداشت و پشت دستگاه نشست و دکتر پیروز هم به وی اطمینان خاطر داد چشمانش در سلامت است. دکتر پیروز پزشک نیکو کاری است که علاوه بر مدرسه سازی و ساخت مراکز خیریه درمانی در 93 سالگی هم چنان طبابت می کند.





مرجع : پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی