کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیر شورای عالی امنیت ملی كشور:

فراتر از جناح‌ها به وظایف‌ملی خود عمل کنیم

ایلنا , 30 مرداد 1394 ساعت 19:33

گروه سیاسی: دبیر شورای عالی امنیت ملی حفظ هوشیاری برای خنثی‌سازی تمایلات دشمن برای نفوذ و لطمه وارد کردن به امنیت کشور در شرایط پس از پایان مذاکرات هسته‌ای را غیر قابل اجتناب دانست.


علی شمخانی در جمع اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز گفت: دانش و ظرفیتهای علمی کشور یکی از ارکان اصلی توان نرم جمهوری اسلامی و زیرساخت اصلی برای تقویت اقتدار نظام است. اقتدار علمی رو به تعالی در کنار نیروهای مسلح آزموده و جامعه مقاوم در برابر تحریم ها و نفوذ دشمن،جایگاه بی بدیلی را برای کشورمان در سطح منطقه ایجاد نموده است.

وي با اشاره به نقش ارزنده دانشگاه در شرایط پسا تحریم افزود: کمک به حل ریشه ای مشکلات اقتصادی از طریق افزایش بهره وری و کارآمدی و همچنین ارایه مدلهای بومی برای قدرت سازی در عرصه تعاملات بین المللی از اصلی ترین وظایف دانشگاه ها درشرایط جدید است. شمخانی همکاری تنگاتنگ و گسترده میان دانشگاه و نیروهای مسلح را یکی از نمونه های رشد و گسترش دانش و صنعت دانست که نتیجه آن تحکیم پشتوانه علمی روزآمد در نیروهای مسلح و توسعه قدرت است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: همه ما مسئولیم که به درستی هشدارها و راهبردهای ارایه شده از سوی مقام معظم رهبری را درک نموده و فراتر از جناح ها و دسته بندی ها به وظایف ملی خود در مسیر ایجاد آینده ای روشن تر از امروز عمل نماییم.
وی با تشریح چارچوبها و اصول حاکم بر مذاکرات جمهوری اسلامی با 1+5 و همچنین تبیین ماهیت حقوقی متن برجام افزود: جمهوری اسلامی ایران با دست پر و پشتوانه محکم حمایت مردمی در مذاکرات حاضر شد و با استفاده هوشمندانه و مدبرانه از ظرفیتهای دیپلماسی توانست به توافق متوازنی دست یابد.


کد مطلب: 88638

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/88638/فراتر-جناح-ها-وظایف-ملی-خود-عمل-کنیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir