به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۵
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۸۸۶۴۷

خواننده معروف، بانوی نمونه داعش شد

گروه بین الملل: "سالی جونز"، پس از آشنایی با افکار تکفیری، به همراه دو فرزند 10 ساله‌اش، کشور خود را ترک کرد و به عضویت داعش در آمد. او تا مدت‌ها برای فریب دختران انگلیسی و ازدواج جهادی آنها با نیروهای داعش در برابر مبالغ هنگفت تلاش می‌کرد.
خواننده معروف، بانوی نمونه داعش شد
چندی پیش رسانه‌های داعش خبری منتشر کردند مبنی بر اینکه عملیات تروریستی بزرگی در انگلیس شکل خواهند داد، و در این عملیات مدعی شدند که ملیکه انگلیس "الیزابت دوم" را به قتل خواهند رساند. در همین راستا برخی دستگاه‌های امنیتی انگلیس از تحرکات یکی از افراد وابسته به این گروه تروریستی بانام "سالي جونز" در شهر "بیرمنگام" در کشور انگلستان خبر می‌دهند. 

در پی تلاش‌های بسیار گروه تروریستی داعش در کشورهای اروپایی برای جذب جوانان مسلمان به این گروه تروریستی، رهبران مذاهب مسلمان در اسکاتلند خواستند تا مردم مسلمان این کشور مراقب این جریانات افراطی باشند. این در حالی است که چندی پیش پلیس اسکاتلند خبر ورود این زن تروریست، به همراه دو جوان 18 و 22 ساله را خبر داده بود. روزنامه "ميرور" چاپ انگلیس نوشت: بازگشت این زن به انگلیس نشان‌گر این است که این گروه تروریستی در حال برنامه ریزی برای انجام یک کار وحشیانه است. 
 
زن تروریست انگلیسی کیست؟
"سالی جونز" خواننده معروف راک، پس از آشنایی با افکار تکفیری، به همراه دو فرزند 10 ساله‌اش، کشور خود را ترک کرد و به عضویت داعش در آمد. در آمار بدست آمده از این زن، او تا مدت‌ها برای فریب دختران انگلیسی و جذب آنان تلاش می‌کرد، و آن‌ها را برای ازدواج جهادی با نیروهای داعش در برابر مبالغ هنگفتی تشویق می‌کرد. این زن بعد از روی آوردن به اسلام به گروه تروریستی داعش ملحق شد و نام خود را به "أم حسین" تغییر داد.

او بعد از این‌که به این گروه تروریستی پیوست با انتشار مطالبی از طریق شبکه‌های اجتماعی در حساب شخصی خود عهد بسته است سر تمام کسانی را که به اسلام روی نمی‌آورند را قطع کند. به همین دلیل به این زن لقب "بانوی تروریسم داعش" داده شد. او همچنین در حساب شخصی خود اظهار داشته است که با شخصی از این گروه تروریستی به نام "جنید حسین" که مسئولیت جذب و تعیین افراد در قسمت‌های مختلف این گروه را در استان سوری "الرقه" بر عهده دارد ازدواج کرده است. لازم به ذکر است که این شخص پنجمین فرد تحت تعقیب از سوی سرویسهای اطلاعاتی آمریکا است. 
 
 
 
 این خبر که از سوی برخی عناصر داعش افشا شده حاکی از آن است که "سالی جونز" ملقب به "بانوی تروریسم" وارد انگلستان شده و برای جذب افراد به گروهای تروریستی در راه ورود به کشور اسکاتلند است. در همین راستا دولت اسکاتلند تمام نیروهای امنیتی و نیروهای ویژه مبارزه با تروریسم را در تمام فرودگاه‌ها و مناطق حساس این کشور برای رصد و دستگیری سالی جونز منتشر و آماده کرده است.  از طرفی دیگر، "مظهر خان" یکی از اعضای شورای مجلس مسلمانان اسکاتلند، داعش را به ارتشی از متعصبان تشبیه کرد و گفت مسلمانان این کشور تهدید ناشی از طرف گروه‌های تکفیری را به طور کامل درک می‌کنند.

وی همچنین افزود که همه ما آماده مقابله با هرگونه تلاش برای تحریک و ایجاد خشونت از طرف این گروه‌ها هستیم. گفتنی است مجلس مسلمانان این کشور، فعالیت‌های تبلیغی در راستای شناخت عقاید این گروه و خطرات ناشی از آن و زمینه‌های مقابله با عقاید تکفیری را در قالب کلاس‌های آموزشی در مساجد و وسایل ارتباطی برای مسلمانان این کشور مهیا کرده است. "خان" افزود: داعش زنجیره ای از افراط گرایان هستند و نباید اجازه بدهیم که اسم اسلام و داعش در کنار هم همراه باشد چرا ‌که آن‌ها هیچ بوی از اسلام نبرده‌اند، آن‌ها حتی شمار زیادی از مسلمانان بی‌گناه را در کشور های دیگر به قتل رسانده‌اند. مسلمانان باید برای مقابله با این جریان افراطی آماده باشند تا وظیفه خود را در مقابل اسلام و به عنوان مسلمان انجام دهند و بهتر است در صورت مشاهده هر گونه تحریک و خشونت از طرف این گروه تروریستی سریعاً به مسئولان مربوط ابلاغ کنند تا کشور خود را از تروریسم و این افراطی ها در امان نگه داریم.
مرجع : مشرق