به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۰۳ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۸۹۰۵۰

تصاویر نکسوس هواوی فاش شدند/تصاویر

گروه اقتصادی: گوگل امسال قصد عرضه‌ی نکسوس در دو نسخه و‌ در ابعاد عادی و ابعاد بزرگ‌تر را دارد.

خانواده نکسوس گوگل به زودی دو گوشی جدید را به خود خواهند دید: گوشی با ابعاد عادی که ساخت ال‌جی است و فبلتی ۵.۷ اینچی ساخت هواوی. به نظر می‌رسد پس از فاش شدن تصاویر نکسوس ال‌جی حالا نوبت نکسوس هواوی است تا با انتشار عکس‌هایی طراحی واقعی آن فاش شود.

تصاویر نکسوس هواوی فاش شدند

 

گوگل امسال قصد عرضه‌ی نکسوس در دو نسخه و‌ در ابعاد عادی و ابعاد بزرگ‌تر را دارد. پس از انتشار تصاویری از قاب پشتی نکسوس ال‌جی، امروز نیز تصاویری منتشر شدند که نکسوس هواوی را در دنیای واقعی به نمایش می‌گذارند.

 

بنابر شایعات منتشر شده، نکسوس هواوی فبلتی ۵.۷ اینچی مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. به علاوه همان طور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید، سه ویژگی بارز نکسوس‌های جدید در این گوشی نیز دیده‌ می شوند. این سه ویژگی عبارتند از اسپیکرهای دوگانه در جلوی گوشی، حسگر اثر انگشت و پورت یو‌اس‌بی از نوع سی. همچنین صحت این تصاویر توسط onleaks که سابقه‌ی خوبی در فاش کردن عکس گوشی‌ها قبل از معرفی دارد نیز تایید شده است.

 

تصاویر نکسوس هواوی فاش شدند

 

با توجه به لبه‌های تراش خورده می‌توان انتظار داشت که بدنه‌ی این گوشی تماما از فلز باشد. همچنین در گذشته نیز شاهد فاش شدن ابعاد دو نکسوس بودیم که خبر از ابعاد ۱۵۹.۴ در ۷۸.۳ در ۶.۶/۸.۵ میلی‌متری برای نکسوس هواوی می‌دادند.

 

وجود دو عدد برای ضخامت به احتمال قوی نشان‌ دهنده‌ی برآمدگی در قسمت دوربین و یا انحنای قاب پشتی است. انتظار می‌رود نکسوس‌های جدید مهر یا آبان ماه امسال معرفی شوند.

مرجع : زومیت