به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۰۸ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۸۹۴۳۰

مورینیو: این نتیجه‌ها کابوس‌وار هستند

گروه ورزشی: سرمربی چلسی بعد از شکست برابر کریستال پالاس به انتقاد از خودش و داور بازی پرداخت. او می‌گوید با وجود اختلاف هشت امتیازی نسبت به منچسترسیتی، تیمش هنوز شانس قهرمانی بالایی دارد و به تلاشش ادامه می‌دهد.
مورینیو: این نتیجه‌ها کابوس‌وار هستند
چلسی در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود از کریستال پالاس پذیرایی کرد. انتظار می‌رفت شاگردان ژوزه مورینیو در این دیدار به راحتی به پیروزی برسند اما در میان ناباوری همگان، این تیم میهمان بود که توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و سه امتیاز این دیدار را به دست آورد. مورینیو بعد از بازی گفت: قبل از هر چیز می‌خواهم به تیم حریف به خاطر این پیروزی ارزشمندی که به دست آورد تبریک بگویم. بازیکنان کریستال پالاس نمایش خوبی داشتند و کار را برای ما بسیار سخت کردند. البته باید بگویم چلسی اصلا شایسته شکست خوردن در این دیدار نبود. حتی اگر بازی با نتیجه تساوی به پایان می‌رسید باز هم نتیجه خوبی برای ما نبود. بازیکنان چلسی برای فرار از شکست نهایت تلاش خود را به کار گرفتند اما در نهایت نتیجه چیز دیگری شد و این باعث ناراحتی همه ما شده است.

آقای خاص ادامه داد: درباره این بازی می‌توانم به سه نکته اشاره کنم. نخست اینکه کریستال پالاس برای پیروزی به استموردبریج آمده و به خوبی هم خودشان را آماده این دیدار کرده بودند. البته باید بگویم که شانس هم با آنها یار بود. دوم این که چلسی شایسته بیشتر از شکست بود. نمی‌گویم که شایسته پیروزی بودیم زیرا این غیر واقعی است اما حداقل می‌توانستیم یک تساوی به دست آوریم. دوست داشتیم که بازی با نتیجه دیگری تمام می‌شد تا عدالت اجرا شود. سوم این که داور اشتباه بزرگی مرتکب شد چرا که یک پنالتی را برای چلسی نگرفت. خطا روی کورت زوما کاملا واضح بود اما داور به راحتی از آن گذشت.

سرمربی چلسی در ادامه سخنانش به انتقاد از خودش پرداخت و گفت: دو یا سه بازیکن تیمم در میدان حضور داشتند که اصلا آماده نبودند. با این حال آنها را در زمین نگه داشتم. نباید اجازه می‌دادم که این بازیکنان 90 دقیقه بازی کنند. با وجود این شکست، باید بگویم که به بازیکنانم ایمان دارم و مطمئنا در آینده بهتر خواهیم شد. اگر بازیکنان نتوانند انتظارات را برآورده کنند، تصمیم دیگری خواهم گرفت و تغییراتی در تیم ایجاد می‌کنم. البته باید این را بگویم که الان به دنبال جذب بازیکن جدیدی نیستیم و گزارش من در 24 آوریل به رئیس باشگاه تحویل داده می‌شود.

فالکائو، ستاره کلمبیایی چلسی در دیدار برابر کریستال پالاس موفق شد تک گل تیمش را به ثمر رساند. مورینیو درباره گل این مهاجم کلمبیایی گفت: با شادی که فالکائو نشان داد معلوم بود که چقدر زیر فشار است. این گل برای او حیاتی بود اما برای چلسی هیچ فایده‌ای نداشت.

اوضاع چلسی با این شکست بسیار سخت شد چرا که اختلاف شاگردان مورینیو با صدر جدول به هشت امتیاز افزایش یافت. سرمربی چلسی درباره شانس تیمش برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری گفت: اگر در هر لیگ دیگری بازی می‌کردیم، می‌توانستم بگویم که شرایط برای چلسی تمام شده است اما اینجا در انگلیس هیچ چیز تمام نشده است. به تلاش ادامه می‌دهیم. باید اعتراف کنم که شروع بسیار بدی داشتیم. کسب چهار امتیاز در چهار بازی نتیجه‌ای کابوس وار است.
مرجع : ایسنا