به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۳
 
۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۸۹۶۰۶
گروه‌های خودسر حواسشان را جمع کنند

هشدار معاون استاندار تهران به خودسرها

با هر تجمع غیرقانونی برخورد می‌شود
گروه سیاسی: معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: مردم در انتخابات دوره اخیر با رای به اعتدال خودسری ها را پایان دادند؛ انتظار داریم که افراد و گروه های خودسر هم حواسشان را جمع کنند که بی قانونی جایی در کشور نخواهد داشت.
هشدار معاون استاندار تهران به خودسرها
سید شهاب‌الدین چاوشی با اشاره به برخی تجمع‌های غیرقانونی اظهار داشت: تجمع مقابل سفارت انگلستان که روزهای گذشته انجام شد، خلاف قانون بود و اجازه‌ای گرفته نشده بود.معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افزود: نیروی انتظامی در این تجمع با سعه‌صدر و حوصله برخورد کرد و ما از آنها قدرانی می‌کنیم.وی با تاکید بر اینکه همه باید بدانند در این کشور قانون حاکم است، خاطرنشان کرد: اگر جز در چهارچوب قانون اقدامی صورت گیرد، خودسرانه است.

چاوشی ادامه داد: مردم در انتخابات دوره اخیر با رای به اعتدال٬ به خودسری‌ها پایان دادند٬ لذا انتظار داریم افراد و گروه‌های خودسر هم حواسشان را جمع کنند چراکه بی‌قانونی جایی در کشور نخواهد داشت.معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران تصریح کرد: تمام جریان‌های سیاسی شناسنامه‌دار که می‌خواهند ابراز نظر کنند و حرفشان را بزنند٬ از نظر قانون اساسی مجازند. آنها به شرطی که هماهنگی کنند و مشکل ترافیکی ایجاد نکنند، می‌توانند حرفشان را بزنند و شنیده هم می‌شود، اما اگر تجمع٬ غیرقانونی باشد از هر گروهی که باشد خلاف قانون است و با آن برخورد خواهد شد.
مرجع : ایلنا