به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۸۹۶۳۶

طوفان امشب هم ادامه دارد

گروه جامعه: مدیرکل بحران البرز گفت: طوفان دیشب مصدوم نداشت اما تا آخر امشب ادامه خواهد داشت.
ابوالقاسم باقری  خاطرنشان کرد: طوفان از شامگاه گذشته شروع شد که خساراتی را نیز با خود به همراه داشت و پیش‌بینی می‌شود تا آخر وقت امشب ادامه داشته باشد. وی به سرعت 70 کیلومتری وزش باد اشاره کرد و در خصوص خسارات ناشی از آن گفت: براساس اعلام سازمان برق منطقه‌ای البرز از دیشب 50 مورد قطعی برق در سطح استان گزارش شده است. هم‌چنین 20 مورد شکستگی درخت، دو مورد فروریختن داربست و یک مورد فروریختن سقف شیروانی نیز در این طوفان اتفاق افتاده است.

باقری درباره تعداد مصدومین این حادثه تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه هیچ کسی مصدوم نشده است و به دلیل ادامه این شرایط تا آخر امشب از مردم درخواست داریم با رعایت اصول ایمنی از بروز صدمات جانی، جلوگیری کنند. مدیرکل بحران البرز افزود: توصیه می‌کنیم گردشگران از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها، ارتفاعات، تیرهای برق و تابلوها خودداری کنند تا این شرایط را بدون مصدوم پشت سر بگذاریم.

باقری در خصوص وقوع پدیده ریزگردها در البرز تصریح کرد: کارگروهی در کشور برای بررسی مساله ریزگردها تشکیل شده است. در البرز نیز این کارگروه تاکنون جلساتی تشکیل داده است تا با بررسی منشأ و عوامل بروز این پدیده توسط دستگاه‌هایی چون منابع طبیعی و محیط زیست و گزارش آن به کارگروه کشوری برای مقابله با آن اقدام شود.
مرجع : ایسنا