به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۲ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۸۹۷۵۰

کلکسیون جواهرات میشل اوباما +تصاوير

گروه عكس: همسر رییس جمهور بودن هم، امتیاز کمی نیست. در واقع همسران رییس جمهور، یک اعتبار غیر سیاسی و غیر رسمی در جامعه دارند که همواره مورد نظر و توجه عموم مردم به ویژه رسانه‌ها هستند. در گزارش تصويري زير، کلکسیون جواهرات خانم میشل اوباما، سوژه شده است.
 کلکسیون جواهرات میشل اوباما
(گردن بند و گوشواره‌های ساده و جذاب میشل اوباما)

عنوان بانوی اول، موضوعی هست که چند دهه مورد توجه مطبوعات این کشور قرار گرفته است. میشل اوباما، به عنوان نخستین بانوی اول سیاه پوست آمریکا، همواره در کانون توجه رسانه‌های داخلی و بین المللی آمریکا قرار دارد و بعضاً، حضور در افتتاحیه و اختتامیه همایش‌ها و جشنواره‌های معتبری همچون اسکار را، در کارنامه فعالیت‌هایش دارد. هیچ کس، معرفی فیلم ضد ایرانی آرگو به عنوان برنده اسکار 2012 میلادی که توسط میشل و در کاخ سفید صورت گرفت، از یاد نبرده است.

 خانم اوباما، به دلیل میمیک چهره و رنگ پوست و از همه مهم تر، امتیاز همسری رییس جمهور امریکا، نمی‌تواند همچون سلبریتی های هالیوودی و کن و بالیوود، لباس بر تن کند و عکس‌های آن چنانی بگیرد! اما وی همواره نشان داده است که سادگی، یکی از مهم‌ترین اصول شیک بودن و جذاب شدن هست. طرح بندی لباس‌ها و حتی نوع جواهرات اصل و حتی بدلی که ایشان با لباس و مراسم مختلف ست می‌کند، نشان می‌دهد که مشاوران مد خانم میشل، به موضوع سادگی چهره و آرایش و سبک لباس پوشیدن ایشان توجه دارند و یکی از برجستگی‌های این چهره غیر سیاسی محبوب آمریکایی را باید در این اصل جست وجو کرد. اصلی که شاید با سن و سال و موقعیت اجتماعی ایشان نیز، بی ارتباط نباشد.

جواهرات خانم اوباما، همیشه جنجالی هست. میشل، گوشواره ای که باراک اوباما در مراسم تولدش در سال 2008 میلادی هدیه کرده بود، رد کرد، و به مغازه ای که همسرش، گوشواره را خریداری نموده بود، پس داد. ارزش این جواهر، بیش از 5 هزار دلار اعلام شد که میشل، آن را با طرح به روز شده‌اش، جایگزین کرد.

 کلکسیون جواهرات میشل اوباما
(گزارش نشریه ساندی سان تایمز از گوشواره‌های میشل اوباما)

میشل اوباما، عاشق واقعی جواهرات هست و به همین دلیل، برخی از شخصیت‌های بین المللی، جواهراتی را به ایشان هدیه کرده‌اند که گران قیمت‌ترینان ها، هدیه ای بود که ملکه برونئی به ایشان اعطا کرد. ارزش این گردن بند که در سال 2014 به خانم اوباما هدیه شد، بیش از 70 هزار دلار آمریکا ارزش گذاری گردید که بخشی از هدایای گران قیمتی هست که رهبران جهان، در قالب دیدارهای مختلف به ایشان اعطا کردند.

 کلکسیون جواهرات میشل اوباما
(گزارش نشریه واشنگتن تایمز امریکا از اهدا گردنبند 70 هزار دلاری ملکه برونئی به خانم میشل)

به طور کلی افراد سیاه پوست، به دلیل رنگ خاص پوست خود، بر خلاف سفید پوستان، محدودیت‌هایی برای انتخاب و پوشیدن لباس‌های مختلف و ست کردن آن ها با جواهرات متنوع دارند تا حداکثر جذابیت را در تناسب با رنگ پوست، ایجاد کنند. اگر به تصاویری که در ادامه آمده است توجه کنید، درخواهید یافت که خانم میشل تلاش می‌کند تا از جواهرات رنگی و بعضاً نازک استفاده کند تا جلوه بصری بیش تری بر روی استایل صورت و رنگ پوستش داشته باشد.

 کلکسیون جواهرات میشل اوباما
(تطبیق رنگ و استایل این گردن بند مرصع زیبا با لباس صورتی)

برخی از نشریات در آمریکا، خانم اوباما را بعضاً به عنوان بانوی سال آمریکا انتخاب و تصویر ایشان را بر روی جلد خود منتشر کردند. تصویری که بعضاً، به همراه یکی از کلکسیون‌های جواهرات ایشان نیز همراه می‌شود.
 
کلکسیون جواهرات میشل اوباما
(میشل اوباما و گردن بندهای مشهورش بر روی جلد نشریه نیوزویک و گلمور)

عروس خانم سال 1992 میلادی، امروزه، بانوی اول آمریکاست و بی شک، استایل لباس پوشیدن و ست کردن آن‌ها با کلکسیون جواهرات گران قیمتش، تحلیل‌های زیادی را در پی داشته است.


 کلکسیون جواهرات میشل اوباما
(عروس خانم و آقا داماد در 18 اکتبر سال 1992 میلادی)

و این هم... 15 سال بعد..

 کلکسیون جواهرات میشل اوباما
(اوباما و میشل و دو دخترش)

به هر حال، شاید در گفتار مجزایی، درباره نوع انتخاب جواهرات، متناسب با رنگ پوست و سن و سال، به تفصیل صحبت کنیم. نوشتن درباره کلکسیون جواهرات زنی که بیش از 1 میلیون نتیجه جست وجو و هزاران تصویر از لباس‌ها و ست طلا و جواهراتش در اینترنت ایندکس شده هست، آسان نیست. اما با ما همراه باشید با گشتی در دنیای کلکسیون جواهرات بانوی اول ایالات متحده، میشل اوباما.

کلکسیون جواهرات میشل اوباما
(میشل اوباما و گوشواره نقره با طرح برگ و ظریف کاری داخلی- مارچ 2014)
جهت شرکت در مراسم White House Correspondent's Association Gala

کلکسیون جواهرات میشل اوباما 
(میشل اوباما و گردن بند نگین دار بلند که با لباس آبی و گل‌های سه گانه رنگارنگ ست شده است) اکتبر 2008 میلادی جهت شرکت در مناظره انتخاباتی همسرش در Hofstra University

کلکسیون جواهرات میشل اوباما 
(میشل اوباما با گردن بند الماس مرصع نشان که با طرح‌های مروارید، تزیین شده است)
طراح لباس: Michael Kors / طراح برند جواهر: St. Erasmus
مارچ 2009 میلادی در Washington Hilton Hotel

 کلکسیون جواهرات میشل اوباما
(نمونه از ست دست بند و گوشواره که با سنگ‌های قیمتی تزیین شده هست)
جهت شرکت در Writers Guild Theater. – بورلی هیلز 2011

کلکسیون جواهرات میشل اوباما
(میشل اوباما در کنفرانس خبری با گردن بند بدلی چند لایه که با لباس سراسر مشکی ست شده است)
مراسمی در State Dining Room of the White House – فوریه 2013

کلکسیون جواهرات میشل اوباما 
(هیلاری کلینتون، همسر بیل کلینتون و میشل اوباما در عکسی مشترک با گل سینه الماس) مراسم International Women of Courage Awards. – فوریه 2012

کلکسیون جواهرات میشل اوباما
(میشل و دست بند و گوشواره نقره – کاخ سفید – جولای 2011 میلادی)

کلکسیون جواهرات میشل اوباما 
(میشل و ست فوق العاده گوشواره زمرد نشان با لباس رسمی سبز رنگ – کاخ سفید – مارچ 2011) این گوشواره با سنگ‌های قیمتی، ظریف کاری شده است.

کلکسیون جواهرات میشل اوباما 
(تصویر میشل و همسرش با دست بند و گردن بند الماس – در مراسم شام ملکه، کاخ باکینگهام انگلستان – می 2011)

کلکسیون جواهرات میشل اوباما 
(تصویر اوباما و همسرش با ست اسپورت و دست بندهای بدلی تیره رنگ- سفری دریایی به فلوریدا)
در Coast Guard – آگوست 2010 میلادی

کلکسیون جواهرات میشل اوباما 
(تصویر اوباما و همسرش با دست بند و گردن بند الماس- سپتامبر 2011)
جهت شرکت در مراسم جوایز Phoenix Awards

 کلکسیون جواهرات میشل اوباما
(خنده زوری خانم اوباما با گردن بند مروارید چند رشته ای زیبا - کاخ سفید – ژانویه 2011)

کلکسیون جواهرات میشل اوباما
(خانم اوباما و گردن بند لایه ای با سایه‌های آبی رنگ که به خوبی با لباسش ست شده است)
مارچ 2012- واشنگتن – مراسم استقبال از نخست وزیر انگلستان در آمریکا

کلکسیون جواهرات میشل اوباما
(خنده‌های اوباما و میشل در کاخ سفید – گردن بند بدلی سیاه رنگ- کاخ سفید – دسامبر 2011)

 کلکسیون جواهرات میشل اوباما
(گوشواره الماس به شکل اشک – دسامبر 2010 میلادی – کاخ سفید)

کلکسیون جواهرات میشل اوباما 
(میشل اوباما و همان طرح گوشواره قبلی با دست بندهای بدلی جذاب)
طراح برند: Bochic

کلکسیون جواهرات میشل اوباما
(میشل با ستی از گردن آویزهای مروارید در ضیافت شام کاخ سفید – فوریه 2009)

 کلکسیون جواهرات میشل اوباما
(میشل اوباما در جریان رقابت‌های انتخاباتی همسرش – گل سینه مرصع نشان با لباس فیروزه رنگ جذاب) طراح برند: Erickson Beamon

میشل لاواون رابینسون اوباما Michelle LaVaughn Robinson Obama، متولد 17 ژانویه 1964 (27 دی 1342 ه.ش) یک نویسنده و حقوقدان آمریکایی است. وی همسر رئیس‌جمهور فعلی آمریکا، باراک اوباما و نخستین زن دورگه آفریقایی-آمریکایی است که بانوی اول آمریکا شده است. میشل اوباما در جنوب شیکاگو بزرگ شد و فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های پرینستون و دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد است. او اوایل دوران حرفه‌ای حقوقی‌اش را در شرکت سیدلی آستین، یعنی جایی که با باراک اوباما آشنا شد، گذراند. سپس در مرکز درمانی دانشگاه شیکاگو مشغول به کار شد. این دو در سال 1992 ازدواج کردند و اکنون دو دختر به نام‌های مالیان و ناتاشا دارند.

او تمام سال‌های 2007 و 2008 را در کمپین انتخاباتی شوهرش برای ریاست‌جمهوری مشغول به کار بود. او همواره، ابتدا به عنوان همسر یک سناتور و بعد به عنوان بانوی اول آمریکا، یک سمبل مد و یک الگو برای زنان بوده است. به علاوه اینکه مشاور زندگی در فقر، موادغذایی و سلامتی است.

 کلکسیون جواهرات میشل اوباما
(میشل اوباما و باراک درجریان رقابت‌های انتخاباتی)

در ماه می سال 2014 (اردیبهشت 1393) به کمپین مبارزه علیه دختر ربایی گروه بوکوحرام پیوست و در توئیتر با انتشار تصویری، هشتگ دختران ما را برگردانید (#bringbackourgirls) را به راه انداخت.
 
کلکسیون جواهرات میشل اوباما

میشل اوباما معمولاً با لباس مشکی و لبخندی عمیق در منظر عموم ظاهر می‌شود و به عنوان یک مسیحی پروتستان ارتباط خوبی با کلیسا داشته و سعی دارد که میان کلیسا و مسائل سیاسی پیوند برقرار کند یا به بیان بهتر، سیاست آمریکایی را به دیانت پروتستان خود بچسباند.

 کلکسیون جواهرات میشل اوباما
(تصویر ناراحتی میشل اوباما به دلیل خوش و بش باراک اوباما با نخست وزیر دانمارک- آفریقای جنوبی)

ناراحتی وی هنگام گرفتن عکس سلفی همسرش با نخست وزیر دانمارک، ماه‌ها تیتر اول بسیاری از رسانه‌های زرد جهان بود. میشل اوباما را در اینستاگرام در نشانی اینترنتی instagram.com/michelleobama دنبال کنید که 2.2 میلیون مخاطب دارد.

 کلکسیون جواهرات میشل اوباما
(تصویر صفحه اینستاگرام میشل اوباما)

توییتر ایشان نیز در آدرس https://twitter.com/michelleobama قرار دارد.
مرجع : برترين‌ها