به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۹۱۱۴۰

انتقاد پیگرینی از خط دفاعی تیمش

گروه ورزشي: سرمربی منچسترسیتی از شکست تیمش در دیدار برابر وستهام ناراحت است و به انتقاد از خط دفاعی تیمش پرداخت.
انتقاد پیگرینی از خط دفاعی تیمش
نوار پیروزی‌های پیاپی منچستر سیتی پاره شد. شاگردان پیگرینی که در پنج دیدار خود به پیروزی رسیده بودند برابر وستهام عملکرد خوبی از خود نشان ندادند و با نتیجه دو بر یک تن به شکست دادند. با این حال آنها در صدر جدول رده بندی باقی ماندند. مانوئل پیگرینی،‌ سرمربی شیلیایی سیتی از عملکرد خط دفاعی تیمش بسیار ناراحت است. او در نشست خبری بعد از بازی، گفت: متاسفانه اشتباهات دیدار یوونتوس را در این دیدار هم تکرار کردیم. در دیدار برابر یوونتوس توپ و میدان را در اختیار داشتیم. حریف تنها دو فرصت گلزنی داشت که قدر آنها را به خوبی دانست و در نهایت بازی را واگذار کردیم. در این دیدار هم همان اشتباهات قبل را تکرار کردیم.

او ادامه داد: از عملکرد خط دفاعی تیمم راضی نیستم. نباید به این راحتی دروازه ما باز شود. باید با تمرکز بیشتری در کارهای دفاعی به میدان رویم. قبول دارم که وستهام در این دیدار جنگنده ظاهر شد و بازی خوبی را به نمایش گذاشت، اما آنها فقط به کارهای دفاعی روی آورده بودند و این کار ما را سخت کرد. اگر کمی شانس داشتیم می توانستیم پیروزی این دیدار باشیم. اصلا مستحق این نتیجه نبودیم.

تک گل سیتی را در دیدار برابر وستهام کی وین دی برون به ثمر رساند. سرمربی شیلیایی سیتی درباره این بازیکن بلژیکی نیز، گفت: به هر حال دی برون، بازیکن بزرگی است و توانایی های خود را در این دیدار ثابت کرد، اما مهم برای ما پیروزی است نه گلزنی بازیکنان. پیگرینی درباره این سوال که چرا داوید سیلوا را در ترکیب اصلی قرار نداد، گفت: سیلوا کمی آسیب دیده بود و احساس درد می کرد به همین خاطر تصمیم گرفتم که به او بازی ندهم.
مرجع : ايسنا