به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۹۱۳۱۲

۷ واقعیت باورنکردنی درباره‌ Clash of Clans

گروه فناوری: فارغ از اینکه گوشی هوشمند یا تبلت داشته باشید یا خیر، تقریبا محال است که نام بازی «برخورد قبیله‌ها» (Clash of Clans) را نشنیده باشید.
۷ واقعیت باورنکردنی درباره‌ Clash of Clans
اگر جزو افرادی هستید که با این بازی آشنا نبوده و توانسته‌اند از اعتیاد این بازی، جان سالم به درببرید، Clash of Clans که به طور اختصار به نام Clash معروف است، معروف‌ترین و محبوب‌ترین بازی آنلاین چند نفره‌ی موبایل حال حاضر است که برای تمامی سیستم‌های عامل موبایل (اندروید، iOS و ویندوز) عرضه شده. در این بازی، شما باید یک قبیله ساخته، سربازان خود را تعلیم دهید و سپس برای کسب طلا و اکسیر، به قبیله‌های دیگر حمله کنید.
این بازی به صورت رایگان عرضه شده ولی کاربران می‌توانند از طریق پرداخت درون برنامه‌ (IAP)، اقلام مختلفی را برای قبیله‌ی خود، خریداری کنند. در ادامه، با ۷ واقعیت باورنکردنی درباره‌ی این بازی پرطرفدار، آشنا شوید.

۱. میزان درآمد «سوپرسل» (شرکت سازنده‌ی Clash of Clans) به صورت روزانه، ۵ میلیون دلار است!
۲. در سال ۲۰۱۴، درآمد شرکت سازنده از سه بازی Hay Day ،Clash of Clans و Boom Beach، معادل ۱.۷ میلیارد دلار بوده است.
۳. ارزش شرکت سازنده‌ی این بازی، ۵.۵ میلیارد دلار است.
۴. برترین بازی‌کننده‌ی Clash of Clans که «جورج یاو» (George Yao) نام دارد، شش ماه، به صورت تمام وقت، این بازی را به صورت همزمان بر روی ۵ دستگاه تبلت آیپد بازی کرده است.
۵. یکی از ده بازی‌کننده‌ی برتر Clash of Clans با نام کاربری Panda، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Wired اعلام کرد که ماهانه نزدیک به ۷۰۰۰ دلار برای این بازی هزینه می‌کند!
۶. نزدیک به ۳۰ میلیون نفر از جمعیت کره‌ی زمین، در حال بازی کردن Clash of Clans هستند.
۷. Clash of Clans توسط تنها ۱۵ نفر ساخته شده است.