به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب : ۹۱۳۹۷

25 بازیکن به تیم ملی فوتبال دعوت شدند

گروه ورزشي: سرمربی تیم ملی ایران برای برگزاری دو دیدار مقابل تیم های عمان و ژاپن 25 بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.
25 بازیکن به تیم ملی فوتبال دعوت شدند
تیم ملی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی روز 16 مهر مقابل تیم ملی عمان قرار خواهد گرفت و روز 21 مهر بازی دوستانه ای در استادیوم آزادی با تیم ملی ژاپن خواهد داشت. این دو دیدار اهمیت بسیار زیادی برای کارلوس کی روش دارد. دیدار اول که برای تعیین سرگروهی مسابقات مقدماتی جام جهانی انجام می شود و در دیدار دوم تیم ملی ایران مقابل تیمی قرار می گیرد که از نظر فنی داعیه اولین تیم در اسیا را دارد. هر دو دیدار اینقدر برای کارلوس کی روش مهم هست که همه لژیونرها را برای ان دعوت کرده و دوباره معدل سنی تیم ملی را بالا برده است.

ایران در صورت پیروزی در بازی اول تکلیف صعودش به مرحله نهایی مشخص شده و در دیدارهای دیگر می تواند به سادگی به جوانگرایی فکر کند. مخصوصا که در آن دیدار میهمان است. در دیدار برابر ژاپن هم که کی روش تاکتیک هایش را برابر یک تیم درجه اول آسیایی امتحان خواهد کرد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی به این شرح است: علیرضا حقیقی، علیرضا بیرانوند، سوشا مکانی، رشید مظاهری، وریا غفوری، رامین رضاییان، پژمان منتظری، محمدحسین کنعانی، سید جلال حسینی، عزت الله پورغاز، احسان حاج صفی، میثم مجیدی، آندرانیک تیموریان، سعید عزت اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، امید عالیشاه، وحید امیری، سردار آزمون و مهدی طارمی

این بازیکنان باید روز یکشنبه (5 مهر) ساعت 12 ظهر در هتل المپیک خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.