به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۹۱۷۱۴

چرا‌نیمار موهایش را تراشید؟/عکس

گروه ورزشی: نیمار ستاره برزیلی بارسلونا در دیدار برابر لاس‌پالماس با ظاهری جدید وارد میدان شد و حاضران در نیوکمپ و دوستداران خود را غافلگیر کرد.
شاید برای بسیاری این سوال وجود داشته باشد که چرا این بازیکن برزیلی موهایش را تراشیده و خود را به چنین شکلی درآورده بود؟ نیمار در 22 نوامبر سال 2013 عکسی از بچه‌ای را که سرش را تراشیده و توپی زیر بلغش بود در صفحه خود در توئیتر منتشر کرد و زیر آن این عبارت را نوشت: من را با سر تراشیده نگاه کنید و کودکانی را به خاطر آورید که از مرض سرطان رنج می‌برند. این کودکان هم باید مانند هم سن و سال‌های خود از دوران کودکیشان لذت ببرند.


به نظر می‌رسد که نیمار هنوز آن لحظه را فراموش نکرده است و به خاطر همدردی با کودکان سرطانی چنین تصمیمی را در دیدار برابر لاس‌پالماس گرفت. نیمار علاقه زیادی به موهای خود دارد و همواره تلاش می‌کند تا هوادارانش را با حالت‌های که موی خود می‌دهد به وجد آورد. او طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و بسیاری به تقلید از مدل موی او می‌پردازند اما اینکه به یکباره موهای خود را می‌تراشد حتما دلیل خاصی داشته است و می‌تواند همان همدردی کردن با کودکان سرطانی باشد.

بارسلونا در هفته ششم رقابت‌های لیگا در ورزشگاه خانگی خود از لاس پالماس پذیرایی کرد و در نهایت هم توانست با نتیجه دو بر یک برابر حریف خود به پیروزی برسد. نیمار در این دیدار یک ضربه پنالتی خراب کرد اما عملکرد خوبی از خود نشان داد. الان با آسیب‌دیدگی مسی همه نگاه‌ها به سوی این بازیکن برزیلی است تا توانایی‌های خود را ثابت کند و نشان دهد که مانند مسی بازیکن تاثیرگذاری است.
مرجع : شفقنا