به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۱۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۹۱۷۴۷

دست دادن با اوباما هم خط قرمز نظام شد!

گروه سياسي: يك نماینده اصولگراي اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر احوال‌پرسی و دست دادن ظریف با اوباما، گفت: امیدواریم این خبر تائید نشود چرا که در صورتی که آقای ظریف چنین کاری کرده باشد، قطعا خطوط قرمز نظام را نادیده گرفته است!
به گزارش تسنيم، وی با بیان اینکه، شرایط برای دست دادن با رئیس‌جمهور آمریکا فراهم نیست و آمریکایی‌ها هنوز به حقوق ملت ایران احترام نمی‌گذارند، تصریح کرد: تا وقتی آمریکا از تروریست‌ها حمایت می‌کند و به حقوق مردم ما احترام نمی‌گذارد نباید از دست دادن با مقامات آمریکا سخن گفت.حقیقت‌پور همچنین گفت: اگر خبر منتشره مبنی بر دست دادن آقای ظریف با آقای اوباما صحت داشته باشد و تائید شود، قطعاً نمایندگان مردم در مجلس نسبت به آن بی‌تفاوت نخواهند بود و این اقدام با واکنش مجلس همراه خواهد شد. آمریکا همچنان دشمن ملت ایران است و بر دشمنی با ملت ایران اصرار دارد لذا دست دادن با دشمن مخالف مبانی انقلاب و مغایر با حقوق ملت است و چنین کاری از سوی آقای ظریف بعید به نظر می‌رسد. عضو کمیسیون امینت ملی تصریح کرد: نمایندگان مجلس درباره صحت و سقم دست دادن ظریف با اوباما تحقیق خواهند کرد تا موضوع مشخص شود اما امیدواریم که این موضوع تائید نشود!!

معلوم نيست دست دادن با كري و اوباما چه تفاوتي با هم دارند كه براي يكي از آنها بي اشكال و براي يكي ديگر به يك سوژه جديد براي دلواپسان تبديل شده است.