به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۳۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب : ۹۲۱۷۲
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح:

به‌زودی غرش موشک‌ها به صدا درخواهد آمد

گروه سياسي: سخنگوی ارشد نیروهای مسلحبا بيان اينكه به‌زودی غرش موشک‌ها به صدا درخواهد آمد گفت: به داخلی ها و بیگانگان می‌گویم؛ هر جای برجام که قدرت دفاعی ما را تحت تاثیر قرار دهد، غیرقابل اجراست.
به‌زودی غرش موشک‌ها به صدا درخواهد آمد
سردار مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پاسخ به اظهارات اخیر مقام‌های غربی اظهار داشت: خواب پریشان انقلاب اسلامی از تضعیف توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران محقق نخواهد شد و خوشبختانه کمترین تردیدی در افزایش توانمندی‌ها و مهارت‌های نیروهای مسلح در کشور وجود ندارد. وی افزود: جمهوری اسلامی ایران و مقاومت منطقه به دفعات و با صراحت توسط دولت شرور آمریکا و رژیم غیرقانونی و شیطانی صهیونیستی مورد تهدید نظامی قرار گرفته و لذا در راستای تأمین امنیت ملی خود و دوستانمان باید بر قدرت نظامی خود بیفزاییم و این امر تحت تأثیر هیچ پدیده دیگری واقع نمی‌شود.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور خاطرنشان کرد: آمریکایی تحت القائات بعضی گزارشات دنباله‌های جریان فتنه و تصاویرمانکن‌های کنار خیابانی آرزوهای برباد رفته خود را در تغییرات نسلی جستجو می‌کنند و نمی‌دانند که با حقیقت جامعه بزرگ ایران اسلامی فرسنگ‌ها فاصله‌دارند. وی تصریح کرد: هرکجای برجام قدرت دفاعی کشور را تحت تأثیر قرار دهد غیرقابل اجرا خواهد بود، این را هم به داخلی‌ها و هم به بیگانگان می‌گویم. سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تأکید کرد: برای بعد از برجام برنامه‌های روشنی داریم. وی در پایان با اشاره به رزمایش‌های نیروهای مسلح نیز گفت: به‌زودی غرش موشک‌ها به صدا درخواهد آمد.