به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۰
 
۱۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۹۲۴۳۵
مخالفان "توافق هسته‌ای"، ظریف و صالحی را تهدید به قتل کردند

كدام نماینده، صالحی را تهدید به کشتن کرد؟

گروه سیاسی: یک عضو فراکسیون رهروان ولایت در تشریح حاشیه جلسه علنی امروز در هنگام صحبت‌های علی اکبر صالحی گفت: روح الله حسینیان، آقای صالحی را تهدید کرد که اگر برجام به فرجام برسد،‌ سیمان رویش می‌ریزیم و او را می‌کشیم.
كدام نماینده، صالحی را تهدید به کشتن کرد؟
به گزارش ایسنا، کمال الدین پیرموذن اظهار کرد: امروز در جلسه علنی آقای حسینیان پیش آقای صالحی رفت و با کمال تاسف گفت که اگر برجام به فرجام برسد تو را می‌کشیم و سیمان رویت می‌ریزیم. در واقع حسینیان صالحی را تهدید کرده است. وی ادامه داد: در همان زمان بنده پیش آقای صالحی رفتم و ایشان گفت که حسینیان او را تهدید کرده و می‌خواهد روشن‌گری کند چون ایشان از آن بید‌ها نیست که با چنین بادهایی بلرزد.

پیرموذن که با ایسنا گفتگو می کرد، با بیان اینکه صالحی تا انتهای جلسه علنی مورد تهدید برخی از نمایندگان قرار گرفت گفت: بیشترین تهدید و شلوغی از سوی حسینیان بود که بعد از روشنگری آقای صالحی برخی از نمایندگان به خصوص نبویان و زارع زاده با تجمع جلوی تریبون فریاد می‌کشیدند که بنده به همراه جلالی و فتاحی برای مراقبت از صالحی کنار او ایستاده بودیم.

وی با بیان اینکه صالحی ابوالفضل‌وار به روشنگری پرداخت گفت: خدا را شکر می‌کنم که امروز افراطیون نتوانستند کام ملت را تلخ کنند؛ ان شاء الله با تصویب جزئیات برجام شاهد اجرای آن در کشور و به دنبال آن افزایش ثروت ملی و تحقق حماسه ملی خواهیم بود. پیرموذن با بیان اینکه جبهه پایداری و طرفدارانش به دنبال رای نیاوردن کلیات طرح برجام بودند گفت: مجلس امروز نشان داد که منافع ملی را به منافع جناحی و باندی ترجیح می‌دهد. وی در پایان با مثبت خواندن جو مجلس تاکید کرد که امروز شاهد یاس افراطیون و جشن اعتدالیون بودیم.

در جریان بررسی کلیات طرح مربوط به نحوه اجرای برجام، صالحی به نمایندگی از دولت پشت تریبون حاضر شد و گفت که مذاکرات در چارچوب انجام شده تا امروز سکوت کردم اما چند روز پیش برای من در تلویزیون آرزوی مرگ کردند. آقایی در تلویزیون گفت که 10 سال برنامه داریم این در حالی است که من 66 سال دارم و متوسط عمر 72 سال است. یعنی برای من آرزوی مرگ کردند.

وی همچنین گفت:‌ برادر عزیزی در مجلس اینجا آمد و خیلی عجیب با قسم جلاله می‌گوید سیمان روی تو می‌ریزیم و تو را می‌کشیم. آیا این نحوه صحبت برای کسانی است که می‌خواهند خدمت به نظام بکنند و بگویند سیمان روی شما می‌ریزیم و در قلب راکتور اراک دفنتان می‌کنیم؟

مخالفان "توافق هسته‌ای"، ظریف و صالحی را تهدید به قتل کردند
رئیس سازمان انرژی اتمی امروز در صحن علنی مجلس گفت: آقایی مرا تهدید کرده و گفته: تو را در قلب اراک دفن کرده و رویت سیمان می ریزیم!صالحی به مجلس آمده بود تا به عنوان نماينده دولت درباره بررسي طرح «اقدام متناسب متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» سخن بگويد.

علي اکبر صالحي سخنانش را با قرائت آياتي از قرآن آغاز کرد و با تاکيد بر اينکه مذاکرات در خلاء انجام نشده، از چارچوب و اصول مذاکرات سخن گفت و افزود: اين چارچوب را چه کسي تعيين کرده است؟ بنده آن را تعيين کرده ام؟ کف و سقفي براي ما تعيين شده بود. او که مي گفت تا به امروز سکوت کرده است، افزود: اما ديروز ديدم در تلويزيون براي من آرزوي مرگ مي شد! مردي مي گفت که من 66 سالم است و تا 30 سال ديگر که موعد پايان اجراي برجام است، من ديگر زنده نخواهم بود! آخر اين چطور تحليلي است؟ مگر عمر دست خدا نيست؟ شما از کجا مي دانيد که من 30 سال بعد زنده هستم يا نه؟

صالحي در ادامه گفت: امروز در مجلس مردي با قسم جلاله به من مي گويد که در قلب راکتور اراک روي تو سيمان مي ريزيم و تو را مي کشيم! اين نحوه سخن گفتن است؟ من تا کنون سکوت کرده ام اما چرا؟ از عدم آشنايي افکار عمومي به مسائل تخصصي سوء استفاده مي کنند و در جايگاه يک دانشمند مي نشينند و سخن مي گويند!

صالحي که از خدشه دار شدن مسائل در اظهارات برخي نمايندگان سخن مي گفت، با فرياد خطاب به آنانکه قصد بر هم زدن نظم جلسه مجلس را داشت، گفت: گوش کنيد و حرف حق را بشنويد! ما که قرار است سيمان رويمان ريخته شود، دست کم حرفمان را گوش کنيد! او که مي گفت هيچگاه تا کنون به کسي توهين نکرده است، خطاب به مخالفان گفت: فقط دو دقيقه به حرف هاي من گوش کنيد و بعد فرياد بزنيد! براي دقايقي نظم جلسه با فريادهاي نمايندگان به هم ريخت و رئيس مجلس معترضان را دعوت به آرامش و سکوت کرد.

در ادامه جلسه صالحي با اعتراض به اينکه از منظر کارشناسي، سخناني عنوان شده است که اصلا صحيح نيست، در ادامه سخنانش گفت: مي گويند توليد پلوتونيم مهم است و نبايد آن را کنار بگذاريم. اگر راکتور ما 8 کيلو پلوتونيم بسازد، عمرش 30 سال است که نهايتا 240 کيلو پلوتونيم مي سازد. اما عنايت داشته باشيد که بعد از 30 سال فقط 240 کيلو مي توانيم پلوتونيوم توليد کنيم. در حالي که هر مجتمع به 500 کيلو سوخت نياز دارد! يکي مي گويد آب سنگين را صادر نکنيد! آخر از اين آقا بپرسيد شما مي دانيد که چقدر «دوتريوم» براي خنک کردن آب سنگين لازم است؟ حساب و کتابتان کجاست؟ چرا اينطور حرف مي زنيد.

رئيس سازمان انرژي اتمي که مي گفت به نظر نمايندگان احترام مي گذارد، گفت: متاسفانه تواضع ما بر ضد ما استفاده مي وشد. من هيچ وقت نيامدم بگويم که چه بوده امو چه کارها کرده ام! اما والله در مسائل هسته اي نه با توقيف مواجه مي شويم و نه با کند. غني سازي و آب سنگين ما سرجايش خواهد بود. اگر چه قرار بود محمدجواد ظريف هم پس از صالحي در مجلس سخن بگويد اما لاريجاني از مرجع رئيس مجلس تاکيد کرد که از دولت فقط يک نفر مي تواند سخن بگويد.

براساس گزارش خبرآنلاین، صالحي در ادامه سخنانش گفت: ما خواسته مان را به غرب تحميل کرديم. مقام معظم رهبري هم تکليف ما رادر مذاکره روشن کرده بودند، بايد به گونه اي مذاکره مي کرديم که اقتدار ما پابرجا بماند. همين گونه هم شد. مذاکرات با اقتدار و عزت مندي پيش رفت. من شهادت مي دهم که اين مذاکرات در نهايت عزت مندي انجام شد و تاريخ ثابت خواهد کرد که در اين مذاکرات مت دست بالا را داشتيم و محدوديتي که پذيرفتيم فقط در مسير منتهي به بمب هسته اي بود. و اين بر اساس فتواي رهبري بود که جمهوري اسلامي ايران هرگز به دنبال توليد بمب نمي رود. ما همچنان توليدات هسته اي خود را خواهيم داشت و فروشنده اين توليدات خواهيم بود.

رئيس سازمان انرژي اتمي تاکيد کرد: يقين بدانيد که با اين برجام، حاکميت ملي ما حفظ خواهد شد. در همین‌باره، معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تهدید صالحی توسط یکی از نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس گفت به این تهدیدها عادت داریم. مجید انصاری در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران عنوان کرد:‌متاسفانه تهدیدی صورت گرفت که یکی از نمایندگان آمد و دکتر صالحی و ظریف را به اعدام تهدید کرد، گفت شما را اعدام می‌کنیم و در رآکتور اراک دفن می‌کنیم و روی تان سیمان می‌ریزیم.

فروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۳:۲۸
دورود خدا بردکتر صالحی ودکتر ظریف که خودشان را وقف این ملت کردند (324604)
ایرانی باادب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۵:۴۸
چقدر کلمه وقف را به جا گفتید. احسنت (324671)
ایرانی
Romania
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۲۱:۲۱
آقای حسینیان این ایده های خلاقانه خودتون رو با داعش درمیون بذارید (324818)
شهریار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۲۰:۲۲
اصلا معلوم نیست کی راست میگه کی دروغ
فقط امریکا داره به هدفش یعنی تفرقه در ایران نزدیک میشه (324787)
خودم
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۳:۳۰
تهدید پیگرد قانونی دارد (324605)
شهرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۲۰:۲۷
رسانه ها شدن تحریف کننده های حرفه ای به جای خبرگزاری
اونا گفتن ما سیمان میریزیم توی قلب رآکتور
این گفته ما اجازه ی نابود کردن دست آوردهای این ملت را به خاطر ترس شما از دشمن نمیدیم و اگه قراره دست آورد ملت را زیر سیمان دفن کنید ما هم شما را باهاش دفن میکنیم
این یعنی دفاع از ملت که وظیفه ی مجلسه نه تهدید (324788)
رزمنده اي از شهرك محلاتي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۳:۳۱
آقاي حسينيان متاسفانه من در دور قبل به شما راي دادم ولي در دور جديد نه تنها به شما راي نخواهم داد بلكه با تمام توان به تخريب شما و هم پيمانانت خواهم پرداخت و روي نامتان را هم با سيمان خواهم پوشاند (324606)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۳:۳۷
درود بر شرف صالحی و ظریف که چیزی جز بزرگی ملت ایران در سر نمی پرورند . (324608)
رضا درودگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۳:۴۰
اقای حسینیان دکتر صالحی تنها نیست (324611)
ابی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۷:۰۴
اسمشو نیار فکر میکنه خبریه (324707)
حسین س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۳:۴۱
باسخنان آقای دکتر صالحی تاسف باید خورد که چطور یک نمایندهای که نه از

پولوتونیم ونه از اورانیم ونه از آّب سنگین هیچگونه اطلاعی نداردبه خودجرئت

میدهداینگونه به یک دانشمند متعهدتوهین واوراتهدیدکند. (324612)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۳:۴۲
درود بر شرف و غيرتت صالحي عزيز ناراحت نباش انشاء ا... 7 اسفند جواب اين بي ادبها را مي دهيم (324614)
محمد
Russian Federation
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۳:۵۳
خب اگر در خیابان کسی فرد دیگری را تهدید کند بدلیل بار حقوقی تحت تعقیب قرار میگیرد. اما این در مجلس علنا یک مدیر عالیرتبه را تهدید به مرگ کرده.شاید به گفته جنتی اینهم ححق اینهاست که براحتی تهدید کنند و کک کسی هم نگزد. (324616)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۳:۵۶
درود بر شرافتتون جناب ظریف وجناب صالحی ملت ایران به شما فرزندان خردمند واگاه خود میبالد متشکریم این نمایندگان چطور به پرواز موشکهای روس از بالای سرزمین مان اعتراض نمی کنند وبهتر نبود ما که به قدرت موشکی مان مینازیم خودمان شلیک میکردیم (324619)
ایرانی حق جو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۴:۰۲
ما از طریق رادیو دانستیم که نمایندگانی داریم که دلسوزان واقعی ایران را تهدید به قتل می کنند.
من قصد شرکت در انتخابات مجلس را نداشتم، ولی امروز فهمیدم که باید این نمایندگان ....را در اسفند در آورد. (324621)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۴:۰۳
شما غلط ميكنيد دفن كنيد ، ملت شما رو دفن مي كند (324622)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۴:۰۵
اگر يك فرد عادي چنين تهديدي مي كرد قوه قضائيه چه بر خوردي با وي مي كرد ؟ حال در روز روشن و در مجلسي كه نهاد قانونگزاري يك كشور است دوتن از خادمين اين كشور را با كمال پررويي تهديد به مرگ ميكنند و هـيچ كس هم اورا مورد باز خواست وتعقيب قرار نمي دهد، خدا عاقبت اين ملت را بخير كند و واي به حال مردم عادي !!!! (324623)
حامدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۶:۳۷
قانون برای اشخاص ضعیف است این آقایون که تهدید میکنند پشتشان لابد به کوه است الوکلا اغلبهم غافلون (324693)
اسفند امسال مجلس ششم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۴:۰۶
خدارو شکر میکنم که چهره واقعی خودشونو دارن برای مردم نشون میدن و هر کجا هم که کم میارن از امام و رهبری و مردم مایه میزاشتن امرون خیلی خوشحالم که این تهدیدارو شنیدم (324626)
روشن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۴:۱۳
واقعاً چه بنای یادبودی بهتر از این
افتخار بزرگی برای مردان صلح ایران که بنای یادبودشون سیمان قلب رآکتور اراک باشه
سیمانی که براش از همه چیزشون مایه گذاشتن
اینو بعنوان یه پیشنهاد جدی بگیرید
سیمان قلب رآکتور اراک بعنوان بنای یادمان صالحی و ظریف و بقیه
آقای حسینیان فکر می کنید تاریخ برای شما چه یادبودی و از چه جنسی!!! در نظر گرفته باشد؟ بلدی فکر کنی؟ (324628)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۴:۲۴
ازاینها بعید نیست به بهانه دفاع از عزت و شرف آدم بکشند.عزت و شرف ما در دوره 8ساله منصب داری اینهاازبین رفت.هنگامی که عکس روسپی جوان مقابل دیدگان شهوت آلوددرهتلی درمشهدروشد.عزت وشرف مابا آمار فساد و اعتیاد و بزهکاری و ...ازبین رفته است.عزت و شرف ما با رواج دروغگویی و ریا کاری ازبین رفته است (324631)
مانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۴:۲۶
اینجا هم داعشی داریم بفرمایید اینها . (324632)
ساسان
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۴:۲۹
چرا به كساني كه نسبت به مسائل هسته اي و بين اللملي اطلاع و احاطه كافي ندارند اينقدر در مجلس قدرت مانور و حرافي داده ميشود چرا (324635)
نسترن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۴:۳۰
لقمان حکیم را گفتند ادب از که آموختی گفت: از اصولگرایان افراطی (324636)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۴:۳۷
متاسفانه صدا وسیما با دلواپسان بود جلسه به این مهمی صدا وسیما نطق نمایندگان مخالف را به صورت مستقیم پخش کرد( البته به صورتی) اما تا نمایندگان موافق خواست صحبت کند با قطع برنامه به اخبار کوتاه و تکراری روی آورد مردم دوستان ما این صدا وسما را داریم (324640)
سولدوز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۴:۴۳
زحمت و بار سنگینی دوش برخی از مسیولان افتاده و با گزافه گویی جاهلان سنگینی بار هزاران برابر می شود فقط خدا کمتکتان کند .... که امید ملت و مردم تنها به شماست. (324643)
پرویز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۴:۵۶
این پایداری ها هم کاسه داغ تر از آش و دایه مهربان تر از مادر شده اند . یادشون رفته که تو 10 سال گذشته.................. (324648)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۴:۵۸
تهدید کنندهاشکراضافی می خورید (324649)
فریبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۴:۵۸
نگرانم که این بر جام با این گروههای افراطی به فرجام نرسه. (324650)
قلمدون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۵:۱۳
افراطیون در فضای ناامیدی از ادامه استحمار ملت، طینت ذاتی خود را آشکار می کنند. (324653)
mohammad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۵:۱۴
ولله بالله اگه دروغ بگم.
خدا شاهده بغضم گرفت از این رفتار شنیع این حسینیان.
دلم سوخت برای تیم هسته ایمون. برای دکتر صالحی مظلوم. برای دکتر شریف و تیم خستگی ناپذیرش.
خدایا خسته شدیم دیگه. این چند ماه رو هم به لطف خودت سریع بگذرون تا از این مجلس اقلیت رها بشیم. فقط همینو می تونم بگم....آمین
به امید حماسه ی اسفندماه94 (324655)
ایرج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۵:۲۰
درود بر مردان بی ادعا که تا پای جان برای ماندگاری ملت ایستاده اند و تهدید به مرگ نیز آنان را از راه درستشان باز نمی دارد.درود بر ظریف و صالحی و همه ی مردان خدا . خدا سایه ی خوارج را از این کشور دور کن. (324659)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۵:۳۲
ما پاسخ این نمایندگان در 7 اسفند می دهیم (324663)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۵:۳۹
ظاهرا این آقا لباس پیامبر اسلام را پوشیده . پیامبر اسلام این چنین اخلاقی داشته؟ اخلاق در دین اسلام اینطوری تعریف شده؟ وقتی کسی مسلمان شد باید این اخلاق را داشته باشد و تصمیم به قتل همنوع خود داشته باشد؟البته باسکوت دیگران جواب سوالاتم را گرفتم (324667)
ايران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۵:۴۱
حسينيان و بقيه دارو دستش به قول محمودشون آب بريزن اونجايي كه سوخته !!!! (324669)
ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۶:۰۰
فیلم بذارید (324677)
عبدالله
Romania
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۶:۱۱
کاش کمی ازاین همه غیرت؟!! خرج آمریکامیکردید (324678)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۶:۲۰
حزب باد
صالحی احمدی نژاد را باور کنیم یا صالحی روحانی ؟ (324683)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۶:۲۳
هرکس به اندازه عمق اندیشه اش صحبت میکنه یعنی حرف زدن انسان نشان دهنده عمق فکرواندیشه ودرک وفهم ان انسانه ازهرکس به اندازه شعورودرک وفهمش بایدانتظارداشت نه بیشتر.درود به مردان مردوباشرف ودلسوزی که جزخیروصلاح این ملت به چیزدیگه ای فکرنمیکنن درود به شرف اقای ظریف وصالحی که نشان دادند منافع ملی راباهیچ چیزعوض نمیکنن (324687)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۶:۳۹
درود بر دکترلاریجانی دکترصالحی ودکتر ظریف بازهم شکست دیگر اقایان.... (324694)
مجید از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۷:۲۲
رو قیمت سیمان که اثر نکرده؟ کرده؟ (324718)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۷:۳۱
شیر مادرت حلالت باد (324721)
حسین ادیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۷:۵۴
از کوزه همان برون تراود که دروست . این آقا حز مرگ و نفرت چیزی ندارد که به مردم ارایه کند . مردم اسفند ماه جوابش را می دهند. (324731)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۸:۱۸
خیلی جوگیر و جو سازی میکنید (324745)
منوچهر
Germany
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۸:۴۴
سیمانو بریز اونجا که داره میسوزه (324758)
آذرمیدخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۸:۴۹
خدا دکتر ظریف و دکتر صالحی را حفظ کند . آقای رئیس جمهور شمارو بخدا یک نظرسنجی از تمام ملت ایران بکنید تا این اقلیت کوچک بدانند که ملت با آنها نیست.
و اینقدر ملت ملت نکنند. جان شما جان دکتر صالحی و دکتر ظریف (324759)
دوستی
Romania
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۱۹:۰۱
با سلام به آقای صالحی و اقای ظریف تبریک میگویم (324765)
ايماني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۲۰:۴۵
اگر مدعيان دفاع و پيروي از رهبري اين اقايوني هستند كه اينگونه جسارت و تهديد ميكنند و اصول اخلاقي و حتي احترام لباس روحانيت را نميگيرند صد هزار بار شكر خداوند را كه رهبري خودشان با بياني شفاف و قاطع از مصالح و منافع ملت و نظام دفاع ميكنند و نيازي به اين افراد كه گفتارشان از روي بغض و افراط است. نيست. براي رهبر و دولت عزيز ارزوي سلامتي و موفقيت روزافزون دارم. (324794)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۲۰:۵۲
الهی شر دشمنان دکترظریف و دکتر صالحی را به خودشان برگردان! (324797)
حميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۲۰:۵۸
اقاي حسينيان عرصه سيمرغ نه جولانگه توست ، عرض خود مي بري و زحمت ما ميداري (324803)
عندلیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۲۰:۵۹
تورا به خدا یکی به ما بگه کیا اسلحه دارند کیا ندارند کیا اعصاب دارند کیا ندارند که ما تکلیف خودمون رو بدونیم (324804)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۲۱:۳۲
بقول سقراط جایی که جهالت سعادت است عاقل بودن حماقت است.خدا بداد عاقلان این مرز و بوم برسد. (324822)
سعید
United States
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۲۱:۳۹
اینا پاش بیفته از داعش هم بدترند (324825)
مینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۲۱:۵۴
باز هم آیندگان در باره درست و یا اشتباه بودن برجام نظر واقعی خود را خواهند داد. (324826)
فرزند ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۲۲:۴۷
برای خانه ملت و مردم شریف تهران متاسفیم که نماینده ایشان ( ... ) زبان به تهدید فرزند عزیزی از انقلاب که کاملاً مقام معظم رهبری تاییدشان نمودند می گشایند . (324833)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۹ ۲۳:۱۶
خدارحم کردانقلاب کردیم و ا ز وجود نوابغی چون حسینیان رسایی کوچک زاده زاکانی احمدی نژادو.... منافع زیادی نصیبمان شد. بنظرشمااینان......!؟ (324839)