به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۲۳ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۹۲۶۰۴
عارف: با آقای ناطق مذاکره‌ای نداشته‌ایم

اصلاح‌طلبان قطعا پیروز انتخابات خواهند بود

گروه سياسي: رییس بنیاد امید ایرانیان گفت: تاکنون برای انتخابات مجلس با آقای ناطق نوری مذاکره‌ای نداشته‌ایم.
اصلاح‌طلبان قطعا پیروز انتخابات خواهند بود
به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در حاشیه یازدهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون برای انتخابات مجلس با حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری مذاکره‌ای داشته اید یا خیر؟ اظهار کرد: تاکنون با آقای ناطق مذاکره‌ای نداشته‌ایم. وی درباره احتمال همکاری با اصولگرایان در انتخابات مجلس نیز گفت: ما اعلام آمادگی کرده‌ایم که بین 15 تا 20 درصد لیست‌ها با اصولگرایان مشترک باشد اما تاکنون واکنش مثبتی از آن‌ها نگرفته‌ایم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره نامه هشدار اقتصادی چهار وزیر به رئیس جمهور یادآور شد:‌ این را باید از خودشان بپرسید که علت چه بوده است اما این ارتباطات بین دولتمردان ما طبیعی است و این نامه نگاری‌ها به طور طبیعی در همه دولت‌ها انجام می شده است. عارف در پاسخ به سوالی درباره آینده انتخاباتی اصلاح طلبان تاکید کرد: آینده بسیار روشنی خواهد بود و اصلاح طلبان قطعا پیروز انتخابات خواهند بود.

وی با تشکر از نمایندگان مجلس برای تصویب طرح برجام خاطر نشان کرد: نمایندگان محترم مجلس در حالی که بحث کارشناسی دقیقی درباره برجام داشتند به این طرح رای دادند و دولت می‌تواند با پشتوانه مجلس در اجرایی شدن برجام موفق شود. دولت در دو سال گذشته با جدیت کار خود را دنبال کرده و ان شاءلله در ادامه با همین جدیت دنبال کند. از هیئت رئیسه مجلس هم تشکر می‌کنم که همکاری خوبی در این زمینه داشتند.

عارف در واکنش به سوالی درباره انتخاب رسولی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی‌اش اظهار کرد: هنوز ستاد انتخاباتی تشکیل نشده و فعلا آقای رسولی برای پرداختن به امور اولیه انتخاب شده‌اند. تا آنجا که می‌دانم خود آقای رسولی هم در انتخابات کاندیدا نخواهد شد. این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات مجلس کاندیدا خواهید شد یا خیر؟ گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. اگر همین روند ادامه پیدا کند و من احساس مسئولیت کنم ان شاءلله جلو خواهم آمد. تلاش ما این است که اصلاح طلب و طرفداران دولت در کنار یکدیگر در انتخابات شرکت کنند.

احمد -همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۳ ۱۰:۲۴
قطعا" وبه طور یقین با وحدت وانسجام صد درصدی ورقابت با اصول گرایان مجلس دهم انشا الله از آن اصلاح طلبان خواهد بود. (325131)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۳ ۲۱:۱۰
همین شیوه قطعی جلوه دادن پیروزیتون در انتخابات سال 88 برخی را متوهم کرد و مشکل به وجود آورد. هنوزم عبرت نگرفتید؟؟؟؟؟؟ (325166)
امیرازقم
Romania
۱۳۹۴/۰۷/۲۳ ۱۰:۳۵
از انتخابات 76 تا امروز پایه رای 14 میلیونی داشتیم ما قطعا برنده هستیم به شرط وحدت به شرط تبعیت از سید محمد خاتمی ! به شرط آنکه غضنفرها را مهار کنیم ! بشرط آنکه رسانه های مان از این انفعال خارج شوند (325132)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۳ ۱۱:۰۰
اقای عارف
اگر مجلس دست افراطیون است و شما مصلحون دستتان از قدرت کوتاه است پس چرا مجلس اجرای برجام را در 20 دقیقه تصویب کرد ؟؟؟!!!
آقای عارف
اگر شورای نگهبان هر کس را بخواهد رد یا تایید می کند پس چرا ظرف مدت کوتاهی اجرای برجام را تایید کرد ؟؟؟!!!
اصلاح طلب و افراطی وسیله ای است برای فریب مردم . باندهای قدرت به هم وصل اند و چه بسا افراطیون مهره های سران اصلاحات باشند . (325133)
محمد
Germany
۱۳۹۴/۰۷/۲۳ ۱۸:۳۴
اصولگرایان همه افراطی نیستندهمانطور که تمام انهایی که مدعی اصلاحطلبی هستند واقعا اصلاحطلب نیستند ، اگر فرقی بین خاتمی و احمدی نژاد نمی بینی باید دیدت را اصلاح کنی، اصلاحطلبی یعنی اصلاح امور بدون کاربرد خشونت که در طول تاریخ وجود داشته (325165)
مجتبی
Germany
۱۳۹۴/۰۷/۲۳ ۲۱:۵۸
افرادی مثل این آقا مسعود بودند
که با کاشت بذر ناامیدی کمک کردند تا در سال 84 مردم دلسرد شوند و 8 سال احمدی نژاد همه چیز را به هم بریزد (325170)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۳ ۱۱:۰۵
درود دکتر عارف خردمند اگاه (325134)
اسماعیل خلفازاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۳ ۱۱:۱۴
انشالله.
توکل بر خدا. (325135)
عالیجناب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۳ ۱۲:۲۰
بزک نمیر بهار میاد!
خربزه و خیار میاد! (325141)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۳ ۱۲:۳۳
مردم با دیدن تصاویر این چند روز گذشته در بررسی برجام تصمیم قطعی به انتخاب اصلاح طلبان و حذف جریان تندرو گرفته اند. (325142)
الیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۳ ۱۳:۰۱
همتون رد صلاحیت میشین (325149)
رياضى دان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۳ ۱۳:۰۵
به ازاى هر .....یک دكتر مصدق هم هست ------------------------------------- به ازاى هر رسايى هم يك دكتر عارف هست (325150)
زهره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۳ ۱۳:۲۸
خودگويي وخود خندي !!!!!
اگر وضع دولتشون اينجوري باشه فكر نكنم !!!!!!!!!!!!!! (325151)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۳ ۱۵:۰۷
امیدوارم که این دفعه یک برنامه جامع داشته باشند (325156)
هاج و واج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۳ ۱۵:۰۹
تو شهر ما نماینده ها رنگ عوض میکنند وقتی رئیس جمهور اصلاحاتی بود تمام دکترها و مسئولان اصلاحاتی بودند و کت شلوار توسی می پوشیدند و به سر و وضع ظاهری شان میرسیدند اما زمانی که احمدی نژاد رئیس جمهور شد همه ی اون مرتب ها ظاهرشان شلخته شد و حتی تابستانها هم کابشن احمدی نژادی کرم رنگ رو از تن بیرون نمی اوردند حالا ما باید از کجا بدونیم کی اصلاح طلب هست (325157)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۳ ۱۵:۲۷
شورای نگهبان اکثریت اصلاح طلبان و معتدل ها را مثل همیشه رد صلاحیت خواهد کرد تا دوباره یک مجلس اصولگرا و مورد نظر اقایان شکل گیرد نه مورد نظر اکثریت مردم....اقای روحانی هم مثل همیشه سکوت و عقب نشینی خواهد کرد چون ایشان خود یک اصولگرا محافظکار است و دغذغه ایشان فقط خوشایندی اصولگریان است نه مردم و حق الناس و عمل به مطالبات و قولها و وعده های که داده است (325158)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۳ ۱۵:۵۵
اگر هزار نفر در مجلس هم بخوان! عارف آخرش هم انصراف خواهی داد چون تحت تاثیر این آغا آن آقا هستی؟ شاید هم رای نیاری به فرص عدم انصراف (325161)
شاهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۳ ۱۶:۰۳
اگرمی خواهیم که مملکت روبه جلوباشدو درزمینه های مختلف:سیاسی ،اقتصادی،
فرهنکی،علمی ،صنعت وتکنولوژی واخلاقی پیشرفت بکنیم بایدمجلس راعالمان ودانشمندان ونخبگان که دلسوزی شان برای ملت ومملکت ثابت شده است به دست
بگیرند. (325162)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۲۳ ۱۶:۲۹
شتردرخواب بیندپنبه دانه (325163)