به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ ساعت ۰۷:۰۶
کد مطلب : ۹۲۹۵۱

نتایج هفته یازدهم لیگ دسته اول آزادگان

گروه ورزشي: هفته یازدهم رقابت های دسته اول آزادگان با ادامه صدرنشینی فجرسپاسی به پایان رسید.
به گزارش "ورزش سه" هفته یازدهم رقابت های دسته اول آزادگان با ادامه صدرنشینی فجرسپاسی به پایان رسید. در این هفته در مهمترین بازی های امروز فجر سپاسی با 2 گل از سد پارسه عبور کرد. پیکان در یک بازی سخت و نفسگیر با نتیجه نزدیک 2-3 برابر خیبر به پیروزی رسید. ماشین سازی با یک گل مغلوب داماش شد. ایران جوان برابر نساجی برنده شد. پاس در همدان برابر آلومینیوم هرمزگان متوقف شد و در آخرین دیدار هفته نفت آبادان با میهمان خود به تساوی 1-1 دست یافت.

خونه به خونه بابل 1- فولاد یزد 1؛ اعترض یزدی ها به پنالتی مشکوک خونه به خونه
گل ها : منصور تنهایی (90 - پنالتی) برای خونه به خونه – حمید غلامی (49) برای فولاد
تیم خونه به خونه در حالیکه تا ثانیه پایانی بازی یک بر صفر از میهمان یزدی خود شکست خورده بود با یک ضربه پنالتی از شکست خانگی گریخت. خونه به خونه با این تساوی در رده سوم جدول جای گرفت.

فجرسپاسی شیراز 2 - پارسه تهران صفر ؛ طوفان زرد
گل ها : احمد حسن زاده (38 پنالتی) و مهدی چاه کوتاه زاده (89)
همانطور که پیش بینی می شد مصاف فجرسپاسی و پارسه با برتری میزبان و ادامه صدرنشینی شیرازی ها به پایان رسید. فجر که روز به روز بهتر می شود در این دیدار نبض بازی را در دستان خود گرفته بود و با دو گل مزد برتری اش را به دست آورد. پارسه که یکی از تیم های قعرنشین دسته اول است در مصاف با فجرسپاسی حرفی برای گفتن نداشت و خوش اقبال بود که بیش از دو گل دریافت نکرد.

گیتی پسند اصفهان 1– نفت مسجد سلیمان 1؛ بازی کسل کننده
گل ها : مرتضی عزیز محمد (43 پنالتی) برای گیتی پسند – حامد محمودی (33) برای نفت
دیدار کسل کننده تیم های نفت و گیتی پسند با نتیجه 1-1 به پایان رسید. دو تیم در طول 90 دقیقه یک – دو بار بازی زیبا به نمایش گذاشتند و در اکثر دقایق بازی به زیر توپ برای رفع مسئولیت زدند تا در نهایت هر کدام یک امتیاز گرفته و خوشحال به رختکن رفتند.

داماش گیلان 1 - ماشین سازی تبریز صفر ؛ موتور ماشین از کار افتاده
گل : حسن نجفی (35)
ماشین سازی که بهتربن خط حمله لیگ را دارد در سه بازی اخیر خود فقط یک گل زده است. سبز پوشان تبریزی امروز در رشت و در دیدار با داماش که گرفتار مشکلات مالی است مثل دیدار با مس 0-1 بازنده شدند تا آرام آرام به میانه های جدول سقوط کنند. داماش که بر خلاف جریان بازی برنده این دیدار شد باید ممنون دروازه بان و مدافعان ماشین سازی شود که مرعوب معدود حملات و ضربات حریف شدند.

پیکان تهران 3 - خیبر خرم آباد 2 ؛ پیکان برنده جدال سرسخت ها
گل ها : میلاد سلیمان فلاح (53 و 66) ومجتبی شیری (88) برای پیکان – حمید گلزاری (29) و علی صدرا (62 پنالتی) برای خیبر
دیدار تیم های پیکان و خیبر ، بی تردید یکی از بازی های جذاب هفته یازدهم بود. مسابقه ایی که در آن 5 بار دروازه ها روی پاشنه چرخید و دو – سه بار هم دروازه بان های دو تیم شانس آوردند که ضربات مهاجمان وارد چارچوب نشد. بازی با برتری خیبر همراه بود ولی پیکان به رغم شکست در نیمه اول در ابتدای نیمه دوم گل تساوی را به ثمر رساند. 8 دقیقه بعد خیبری ها توسط کاپیتان صدرا باز از پیکان پیش افتادند و دوباره سلیمان فلاح بازی را به تساوی کشاند. در حالیکه عقربه های ساعت به دقایق پایانی بازی نزدی می شد شیری تیر خلاص را روانه دروازه خیبر کرد تا تیم تهرانی برنده بازی پرگل هفته شود.

شهرداری اردبیل صفر - مس رفسنجان صفر ؛ شهرداری بازهم نبرد
شهرداری و مس با انجام یک باز سرد و بی رمق به تساوی بدون گل رضایت دادند.

پاس همدان 1 – آلومینیوم هرمزگان 1 ؛ فرصت سوزی مهابادی
گل ها : جهانگیر عسگری (50) برای پاس – علی اکبر فرهنگ (69) برای آلومینیوم
داود مهابادی که برای ماندگار کردن خود در پاس و ادامه همکاری با این تیم 4 بازی فرصت داشت در دیدار خانگی با آلومینیوم هرمزگان نخستین فرصتش را از دست داد تا یک گام به درب خروجی باشگاه نزدیک شود. آلومینیوم به رغم جدایی حقدوست و حضور یک هفته ایی سرخاب در برابر پاس نمایش قابل قبولی داشت.

مس کرمان صفر- گل گهر سیرجان 1 ؛ قاسم به بگوویچ درس داد
گل : حسین رسولی (42)
گل گهر همانطور که انتظار می رفت با فوتبالی حساب شده و دفاعی برابر مس ظاهر شد. مس که هفته قبل با شکست دادن برادر رفسنجانی اش صاحب سه امتیاز دربی کرمانی ها شده بود امیدوار بود تا در این دیدار هم با شکست دادن گل گهر دومین سه امتیاز دربی دیار کریمان را به جیب بزند ولی قاسم شهبا مربی جوان سیرجانی ها که تیمش را با افکار دفاعی به دیدار مس فرستاده و باعث شکست کرمانی ها شد با این برد به بگوویچ که با فوتبال دفاعی مانوس است ، درس بزرگی داد.

ایران جوان بوشهر 2– نساجی مازندران 1 ؛ گل چیپ طارمی
گل ها : مهدی شکوهی (26) و محمد طارمی (66 پنالتی) برای ایران جوان – حمید کاظمی (11) برای نساجی
محمد طارمی در دقیقه 66 بازی نه تنها با ضربه چیپ زیبای خود که از روی نقطه پنالتی زد تا گل دوم ایران جوان را به ثمر ثبت شود بلکه خاطره ضربه پنالتی چیپ برادرش بود. ایران جوان که برای فرار از قعر جدول به پیروزی برابر نساجی نیاز داشت برای رسیدن به هدفش تا سوت پایان بازی تلاش کرد و همانند پرسپولیس که با گل های مهدی طارمی از جان می گیرد در حالیکه با میهمان شمالی خود مساوی بود با گل محمد طارمی به برتری رسید.

نفت آبادان 1 – آلومینیوم اراک 1 ؛ نفت 7 تایی شد
گل ها : امین متوسل زاده (11) برای نفت – صادق گشنی (71) برای آلومینیوم
نفت با توقف خانگی برابر آلومینیوم اراک ، هفتمین تساوی فصل را طی 11 بازی در کارنامه اش ثبت کرد. متوسل زاده در دقیقه 11 نفتی ها را از میهمان اراکی خود پیش انداخت ولی در نیمه دوم شاگردان دلگرم با در اختیار گرفتن نبض بازی گل خورده را جبران کردند تا آبادان را با یک امتیاز شیرین ترک کنند.