به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۹۳۲۶۵

بدون‌رمز عبور از ‌یاهو استفاده کنید

گروه فناوری: اخیرا یاهو به جای رمز عبور از فناوری جدیدی به نام «Account Key» استفاده کرده است.
بدون‌رمز عبور از ‌یاهو استفاده کنید
سرویس پست الکترونیکی یاهو با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد به واسطه حق امتیاز جدیدی که به ثبت رسانده است، کاربران آن برای در اختیار گرفتن خدمات ایمیل دیگر نیازی به استفاده از رمز عبور ندارند.
 یاهو خدمات پست الکترونیکی خود را بروز کرد تا آن دسته از کاربرانی که به کمک ابزار کاربردی مربوطه روی دستگاه‌های موبایلی این سرویس را در اختیار می‌گیرند، از این پس بتوانند بدون استفاده از رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوند.   یاهو با این اقدام یک گام ایمن و کارآمد برداشته است تا بیش از گذشته توجه کاربران جهانی را به خود جلب کند. این اقدام تجربه حضور در خدمات پست الکترونیکی بدون استفاده از رمز عبور را برای نخستین بار فراهم کرد.
 
یاهو که این روزها شهرت چندانی بین کاربران اینترنتی ندارد و با غیرفعال کردن سرویس‌های محبوب خود بخشی از بازار جهانی را از دست داده است، از این طریق می‌کوشد بار دیگر توجه کاربران را به خود جلب کند.   رمز عبور یکی از مشکلات کاربران امروزی محسوب می‌شود، اما یاهو می‌گوید که می‌توانیم بدون آن هم زندگی کنیم.   شرکت یاهو به تمامی مشترکان خود این اطمینان را داده است که بدون رمز عبور هم با ایمنی کامل سرویس پست الکترونیکی را مورد استفاده قرار دهند.
 
این سرویس در حالی ارائه شده که یاهو طراحی خدمات ایمیلی خود را هم به طور کامل تغییر داده است و پیش‌بینی می‌کند ظرف چند ماه آینده تمام کاربران جهانی از سرویس پست الکترونیکی بدون رمز عبور آن استفاده کنند.   یاهو به جای رمز عبور از فناوری جدیدی استفاده کرده است که با نام «Account Key» معرفی می‌شود. این فناوری هر کاربر را در دو مرحله شناسایی می‌کند و سپس مجوز ورود او به حساب کاربری را صادر می‌کند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران