به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : ۹۴۰۲۵
نتيجه قهرماني دختران ايراني در آسيا!

حضور بانوان فوتسال در جام جهانی لغو شد

گروه ورزشي: تیم ملی فوتسال بانوان ایران که با شایستگی موفق به قهرمانی در مسابقات ملت های آسیا شده بودند در اقدامی عجیب از سوی فدراسیون فوتبال به جام جهانی اعزام نخواهند شد!
حضور بانوان فوتسال در جام جهانی لغو شد
به گزارش "ورزش سه"، بانوان فوتسالیست ایران که علیرغم تمام مشکلات و موانع و البته کمبود امکانات موفق شده بود نگاه رسانه های داخلی و خارجی را بعد از قهرمانی در آسیا به خود جلب کنند با تصمیم علی کفاشیان به مسابقات جام جهانی اعزام نخواهند شد. این مساله به دلیل عدم انجام هماهنگی لازم در زمان مناسب برای اعزام این تیم صورت گرفته است. علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال ایران با اعلام این خبر در حاشیه فستیوال استعدادیابی دختران زیر 12 سال کشور درباره اعزام تیم ملی فوتسال به مسابقات جام جهانی نیز اینطور توضیح داد: بدلیل آنکه کشور گوآتمالا در ایران سفارتخانه ندارد و برای گرفتن ویزا این کشور مجبوریم به آلمان سفر کنیم، اما مشکل اساسی دیگر این بود برای سفر به آلمان هم نیازمند گرفتن ویزای شنگن هستیم.


وی ادامه داد: از سوی دیگر تا شروع مسابقات زمان زیادی باقی نمانده است و عملا نمی‌توانیم ویزای آلمان و ویزای گوآتمالا میزبان جام جهانی فوتسال بانوان را برای تیم ملی فوتسال بانوان تهیه کنیم و در نتیجه سفر تیم ملی فوتسال بانوان که قهرمان آسیا هستند به جام جهانی لغو شده است.