به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۹
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۹۴۳۹۲

قدرتمندترین خودروهای اسپورت دنیا/تصاویر

گروه اقتصادی: فراری لافراری با ورود خود به دنیای خودرو برگی دیگر از تکنولوژی خودرو های فرمول 1 را به صنعت خودرو اضافه کرد.
رتبه اول را شاید بتوان بهترین خودروی اسپورت سال نیز نامید، فراری لافراری با ورود خود به دنیای خودرو برگی دیگر از تکنولوژی خودرو های فرمول 1 را به صنعت خودرو اضافه کرد. این خودروی بی نظیر با کمک یک موتور الکتریکی در کنار موتور 12 سیلندر 6.3 لیتری آن قادر است 788 اسب بخار قدرت تولید کند و عنوان پر قدرت ترین خودروی اسپورت سال را از آن خود کند.جای خودرو های زیادی در این لیست خالی به نظر میرسد اما این مقایسه تنها بین خودرو های اسپورت بوده و معیار قیاس آنها تنها قدرت موتور مدل ارائه شده توسط کارخانه است.
 
قدرتمندترین خودروهای اسپورت دنیا آشنا شوید+تصاویر


رتبه دوم:اگر فکر میکنید فراری تنها به رتبه هفتم رضایت داده و خبری از خودرو های قوی تر از این کمپانی نیست سخت در اشتباهید. فراری با خلق موتور 6.3 لیتری 12 سیلندر خودروی اف 12 berlinetta با توان 721 اسب بخار در جایگاه دوم قرار گرفت.

قدرتمندترین خودروهای اسپورت دنیا آشنا شوید+تصاویر

رتبه سوم به خودرویی تعلق میگیرد که یکی از ارکان همیشگی خودرو های اسپورت و قدرتمند و زیباست، لامبورگینی اونتادور با موتور 12 سیلندر 6.5 لیتری خود و توان خروجی 720 اسب بخار مثل همیشه در لیست پر قدرت ترین ها چشم نوازی میکند و شکی نیست که در سال های آینده نیز شاهد حضور مدل های جدید این کمپانی در این رتبه بندی ها خواهیم بود.

قدرتمندترین خودروهای اسپورت دنیا آشنا شوید+تصاویر


رتبه چهارم شرکت دوج را هم با ترفند جالبی از آن خود کرد. مگر میشود جایی نامی از خودروی چارجر شرکت دوج شنیده شود و بلافاصله ذهن طرفداران صنعت خودرو به سمت خودروی چلنجر این شرکت کشیده نشود. دوج با استفاده از موتور یکسان در دو مدل از خودرو های خود هم سود فروش خوبی برای خود دست و پا کرد هم در جدول امسال دو رتبه با این موتور بدست آورد.

قدرتمندترین خودروهای اسپورت دنیا آشنا شوید+تصاویر


رتبه پنجم
باز هم به یک خودرو از ایالات متحده آمریکا رسید. دوج چارجر SRT Hellcat  مدل 2015 با موتور هشت سیلندر 6.2 لیتری خود و با استفاده از تکنولوژی موتور های HEMI قادر به تولید 707 اسب بخار قدرت میباشد که توانسته در میان بزرگان حاضر در لیست به خوبی قدرت نمایی کند.

قدرتمندترین خودروهای اسپورت دنیا آشنا شوید+تصاویر