به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۲۰ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب : ۹۴۳۹۵
با صدور بیانیه‌ای درباره برنامه‌سازی‌های جعلی اخير؛

واكنش دفتر هاشمی به جعليات صدا و سیماي دلواپسان

گروه سياسي: دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با صدور بیانیه‌ای به تنویر افکار عمومی در خصوص برنامه‌سازی‌های جعلی اخیر صداوسیما پرداخت.
واكنش دفتر هاشمی به جعليات صدا و سیماي دلواپسان
در بیانیه دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
"فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذِین‌َ یَسْتَمِعُون‌َ الْقَوْل‌َ فَیَتَّبِعُون‌َ أَحْسَنَه‌"
رویکرد صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان رسانه ملی، مخصوصاً در ایام منتهی به انتخابات سرنوشت‌ساز اسفند ماه امسال، چنان جناحی و برخاسته از دستپاچگی سیاسی است که متوجه نمی‌شوند آنچه را که با هدف تخریب شخصیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی انجام می‌دهند، به ضرر نظام اسلامی و خیانت به آرمان‌های امام و شهیدان تمام می‌شود.

تازه‌ترین مصداق سناریونویسان جام جم، تحلیل بخش خبر ساعت 8 صبح چهارشنبه رادیو، مورخ 94/8/20 است که با مقدمه‌چینی از جنایات گروهک ترویستی منافقین در انقلاب اسلامی، آن را به گفت‌وگوی خانم‌ها عفت مرعشی و فاطمه هاشمی در جلوی زندان اوین در مورد پرونده مهدی هاشمی ربط می‌دهند و نتیجه‌گیری می‌کنند که چرا اعضای این خانواده باید با مدافعین گروهک منافقین همنوا شوند!!!؟ برنامه‌سازانی که هدفی جز ارضاء دوستان سیاسی خود و تخریب شخصیت تاریخی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و انحراف افکار عمومی را دنبال نمی‌کنند.

سوابق نشان می‌دهد که صداوسیما متن جوابیه‌ها و تکذیبیه‌های مربوط به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را با تیغ افزایش و کاهش و مصادره به مطلوب مطالب، سانسور می‌نماید و به قول آیت‌الله هاشمی رفسنجانی «به خاطر دستمالی قیصریه را به آتش می‌کشد» و اخبار ورشکسته‌های منافق را برجسته می‌نماید که قرآن کریم چه زیبا در این‌باره می‌فرماید: «المنافقون والذین فی قلوبهم مرض و المرجفون فی المدینه، منافقین کسانی هستند که در قلب‌هایشان مرض هست و اخبار دروغ و شایعات و بی‌اساس را در مدینه پخش می‌کنند.» جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع‌ می‌رساند که ملاقات حضوری یک هفته در میان با آقای مهدی هاشمی در زندان اوین، از برنامه‌های ثابت سیده خانم عفت مرعشی و دیگر فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است.

در هفته‌ی اخیر که این خانم سیده به همراه دخترش فاطمه هاشمی برای ملاقات مهدی مراجعه کرده بودند، گروهی از خانواده‌های زندانی که معمولاً هر هفته و به طور ثابت نزدیک به درب زندان اوین و در محوطه‌ی ورودی آن تجمع می‌کنند حضور داشتند. معطلی حدود 30 دقیقه‌ای خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی باعث شد که یکی از میان جماعت خود را به خانواده برساند و از کمّ و کیف و دلایل حکم مهدی هاشمی بپرسد و طبیعی بود که خانواده هم پاسخی به این سؤالات بدهند، لذا هیچ ارتباطی میان سخنان آنان با این تجمع وجود نداشته و این تلاقی حضور کاملاً اتفاقی بود.

معلوم نیست توجیه برنامه‌سازان صداوسیما چیست که به بهانه‌ی تخریب خانواده‌ هاشمی رفسنجانی، اخبار مربوط به منافقین را پخش می‌کنند که هر ایرانی با غیرتی از این جماعت خودفروش، متنفر است و جالب‌تر اینکه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به اخبار جعلی تجمع جلوی زندان اوین رسمیت می‌بخشد و این همان است که «قیصریه را به آتش می‌کشد».

خوب است برنامه‌سازان جام‌جم به جای نظرخواهی و سوال از مردم، از مسؤولان زندان اوین بپرسند که چرا جلوی ماشین حامل یک مادر سالمند را که با پای بیمار به ملاقات فرزندش می‌رفت، می‌گیرند و او را میان جماعتی معترض پیاده می‌کنند؟! در صورتی که می‌توانند این مسائل را پیش‌بینی و از ایجاد چنین امتزاجی پیشگیری نمایند. البته مردم شریف ایران می‌دانند این وصله‌های سیاسی به خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نمی‌چسبد که خود جانباز کینه‌های منافقین است و مراتب بالا صرفاً جهت ثبت در تاریخ نگاشته شده است.

مسلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۰۰:۲۶
متاسفانه رسانه ملی کاملا به میل دلواپسان وافراطی ها عمل می کند و در خدمت ان ها است باید یک فکر اساسی برای نظارت وپاسخگو کردن و اصلاح رسانه میلی انجام داد (326659)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۱۲:۱۸
اصلا اینها یه کی پاسخگو هستند؟ (326681)
ناصر هشترودی
Romania
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۱۵:۴۷
ما در 7 اسفند قدرت و عظمت و مردمی بودن اقای هاشمی را نه تنها به رخ این گروه نوظهور و تمامیت خواه بلکه به تمام دنیا ثابت خواهیم کرد محبوبتر از هاشمی سیاستمداری در ایران نداریم .درود بر هاشمی و خاندانش و مخصوصا" حامیانش (326699)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۰۷:۱۳
خدایاازشردنیاطلبی.ثروت و قدرت به تو پناه می اوریم که بدبختی انسان از ان شذوع می شود و دوست را بدشمن تبدیل میکند (326664)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۰۷:۱۴
این صدا وسمای میلی خیلی وقت هستش که مخاطبین خودش از دست داده بخاطر این برنامه هایی که میسازد (326665)
ناصر هشترودی
Romania
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۱۵:۴۴
بخاطر همین است که پشت بام خانه ها شده محل تجمیع بشقاب ماهواره خدا زیادترش کند از دست این سازمان خصوصی دلواپسان. (326698)
هاتف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۰۸:۴۴
تا زماني صداوسيماي جمهوري اسلامي اصلاح نشده است درتمامي زمينه ها مشكل خواهيم داشت در ذات صداوسيما مشكل آفريني و نهفته است(آخرت خودرا به خاطر دنياي ديگران ويران ميكنند)ازخق الناس مي خورند به جناح الخاص كارميكنند اميداست تمهيداتي دراين زمينه عنايت فرمايند (326669)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۰۹:۳۶
300 میلیارد دلار ((مستندات جهانگیری در دادگاه )) در دولت قبل گم شده !
....با نزدیک شدن به انتخابات خط تخریبی جدیدی را بر علیه اعتدالیون و اصلاح طلبها آغاز کرده اند .سوال اینجاست مگه رسانه ی میلی زجه نمیزند که پول نداریم چرابرنامه های تخریبی آن در همین سال بی پولی 50 برابر شده !مگه نمیگید امکانات نیست پس این همه افراد رادر ساخت انواع و اقسام برنامه ها ضد دولت به کار گرفتید .البته پول هست خیلی هم هست به اندازه ی 300 میلیارد (326672)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۱۳:۳۷
احسنت به این دقت نظر ،امیر خان از قم ! اینها ( ضجه ) میزنند،که منافع خود را حفظ کنند ! و مردم و رآی مردم و این حرفها برایشان طنز است ! (326688)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۱۵:۳۰
البتّه به نظرم اعتدالیّون خودشون تخریب شده هستند و نیازی نیست کسی علیه اون ها خطّ تخریبی آغاز کنه ! من خیلی بعید میدونم حاج حسن دوباره رأی بیاره . به نظر من که منتقد اصلاح طلبان هستم ، این دولت تدبیر و راستگو (بخوانید ناشی و خیلی وقت ها هم دروغگو) ضعیف ترین دولت بعد انقلاب هست . حتّی ضعیف تر از اصلاحات ! خیلی ناشی و ضعیف هستن ! تناقض و پیچوندن و سفسطه هم دارن ...... (326694)
شهپر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۱۰:۰۹
آقای هاشمی آنوقت که قدرت داشتی این خرفها را می زدید شما خیلی عوض شدید ولی در گذشته بی تقصیر نیستی. (326674)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۱۰:۴۲
....دارند دست و پا میزنندبگذارید مردم در انتخابات آتی جواب این بی ادبی های صدا و سیما را خواهند داد (326676)
عالیجناب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۱۰:۴۷
کاملا اتفاقی!!!
مثل اینکه فائزه هاشمی کاملا اتفاقی رفته بود وسط اغتشاشگرها ساندویج بخوره
مثل دست دادن ظریف با اوباما که کاملا اتفاقی بود
و....
کاملا اتفاقی!!! (326677)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۱۲:۵۳
عاليجناب سياه پوش! خودت ميدوني چي ميگي!؟ اتفاقا" بنظرم ظريف بعمد با اوباما دست داد تا اونجاي تندروهاي بي ترمز افولگرا را بسوزونه و آب رو بريزن همونجائي که اون موجود عزيز دلشون (احمدي نژاد رو ميگم) ميگفت! و دم ظريف گرم که بخوبي تشخيص داد، چون دود ناشي از سوختن و سوزش سر به آسمان زده است! (326683)
ناصر هشترودی
Romania
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۱۵:۴۱
ماملت به ظریف اجازه دادیم بره دست بده تورا مربوط نیست ..... (326697)
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۱۰:۴۷
صدا و سیما هرچه بکند که بدتر از سال 92 و ماقبل که نمی تواند بکند چون ان زمان اصلاح طلبان و اعتدالیون دست خالی مقابله نمودند و نتیجه مردم به توصیه ایت الله هاشمی و خاتمی به روحانی رای دادند در حال حاضر که دست حامیان دولت و ایت الله هاشمی خالی نیست و هم ابزار دارند و هم عملکرد فوق العاده و هم روشنگری مفاسد دولت 9و10 انجام شده است متوجه مسبب فلاکت خود را شناخته اند و لذا در انتخابات آتی به خادمان خود و نه تندرو ها رای خواهند داد و این باعث حمله به ایت الله هاشمی است . (326678)
طاهرخانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۱۱:۰۴
رادیوی من در زمان پخش مطالب باز بود اصلا باور نکردم چون ایت اله هاشمی استوانه نظام بوده وهست (326679)
----
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۱۱:۰۹
مردم بایدباتماس باروابط عمومی رسانه میلی اعتراض خودرابه این رسانه اعلام کنند (326680)
رضا
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۱۲:۴۶
توجه به مدیریت صحیح و غیر مغرضانه رسانه ملی امروز یک ضرورت است که شاید فردا دیر باشد. (326682)
محمودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۱۳:۲۳
هرکسی درمحل شک بایستدازمن نیست پیامبراکرم ص متاسفانه بدلیل درمحل شک ماندن خانواده آقای رفسنجانی گاهی این مشکلات بوجودمیاد پس سعی کنندرعایت نمایند ان شاالله (326686)
urmia
Germany
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۱۴:۳۳
صداو سیما که مخاطبی ندارد و اون مخاطبانی هم که دارد خودشان از قماش همین اهالی جلم جم هستند و این مباحث همون جا که به سرافراز دیکته می شود به اونها هم دیکته می شود و مطالب صدا و سیما رو فقط اونایی میشنوند و می بینند که در محافل خودمانیشان قبلا در مورد این طور برنامه ها بذنامه ریزی کرده اند. پس صدا و سیما رو بیخیال شید. داره اوضاع به سمتی میره که افراد عاقل یه روزی به این نتیجه برسند که صدا و سیما مانند اکوان دیو هر چه می گوید و نمایش می دهد برعکسش صحیح هست (326691)
اسکندر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۱۴:۵۲
درود برهاشمی و خانواده محترمشان که در مقابل اینهمه هجمه ها ی باصطلاح دلواپس خم به ابرو نمیاورند ، تمام مملکت مارو همین دلواپسهاغارت کردن، (326692)
شرینی فروش تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۱۶:۳۱
بفرموده حضرت امام خمینی که درود خدا براوباد هاشمی زنده است چون نهضت زنده است انشاالله خداوند طول عمر عطایش بفرماید (326703)
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۲۱ ۱۷:۴۳
آقای سر افراز استعفاء دهید
چون در واقع آقای ضرغامی همچنان رئیس پشت پرده هستند لطفاً بگویید ایشان بیایند (326704)