به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۳
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۹۴۴۵۲

دربدري ۵هزار نفر مالباخته بعد از ۱۵ سال

گروه جامعه: يكي از كاربران بهارنيوز با ارسال ايميلي نوشته است: بعد از ۱۵ سال هنوز ۵هزار نفر از مالباختگان نگین غرب دربدرند و متأسفانه هیچکس نیست که به فریاد این مظلومان برسد.
در اين متن آمده است: حدود ۱۰۸۰ قطعه ملک به ارزش هزاران میلیارد تومان در توقیف قوه فضاییه ست و علاوه بر املاکی که قبلا توسط قوه قضاییه بفروش رفته در تاریخ ۱۸ مرداد امسال ۱۰۳ قطعه آن نیز توسط شرکت آینده ساز ( در سایت ان شرکت) و در روزنامه همشهری با تخفیف های آنچنانی به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان به مزایده گذاشته شد.

رییس شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر بارها در مصاحبه ها و در ۲۰:۳۰ تا اواخر سال گذشته اعلام می‌کردند به تمام کسانی که قرارداد دارند به همان متراژ اپارتمان می‌دهیم. حتی بنام تک تک اعضا (بیش از ۵هزار نفر) از شهرداری جواز گرفتند ولی از مدتی پیش هر از چند ماه به تعدادی از افراد مبلغ ناچیزی پول می‌دهند. لازم به ذکر است حکم شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب بدین نحو است که کل املاک توقیفی متهم می‌بایستی به مالباختگان داده شود و هیچ مبلغی به دولت تعلق نمیگیرد.

معلوم نیست جوازی که بنام مردم گرفته شده بود و قرار بود با فروش قسمتی از املاک ساخت و ساز شود چه شده و هیچ مسیولی در قوه قضاییه پاسخگو نیست. متهم نیز که به ۲۰ سال زندان محکوم شده بود چندین سال است که آزاد شده و مردم بدبخت همچنان پس از ۱۵ سال با وجود حکم قطعی و وجود هزاران میلیارد تومان پول و هزار قطعه ملک توقیفی آواره و مستاجر می‌باشند. لیست تمام املاک توقیفی با نظر کارشناس دادگستری موجود می‌باشد که در صورت نیاز ارایه می‌گردد. لذا از شما رسانه که توان پیگیری و گزارش و سوال از سخنگو دارید خواهشمند است بخاطر خدا این کار را بکنید.