به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۹
 
۶۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۹۴۶۸۲
سرسام سراسری از انتشار دوباره روزنامه بهار!

كپی‌پیست روزنامه به اصطلاح اصلاح‌طلب از سایت انحرافی!

گروه سیاسی: روزنامه به اصطلاح اصلاح‌طلب «آفتاب‌یزد» در شماره امروز خود با اقتباس از خبر كذب سایت نزدیك به جریان انحرافی و افراطی، اتهام عرضه رایگان روزنامه بهار را مطرح كرد.

سرسام سراسری از انتشار دوباره روزنامه بهار!
خبر كذب سایت نزدیك گروه پایداری علیه روزنامه بهار، ابتدا توسط كیهان باز نشر داده شد، سپس توسط روزنامه به اصطلاح اصلاح‌طلب آفتاب یزد كپی - پیست شد و امروز توسط خبرگزاری فارس به نقل از این روزنامه مجددا بازنشر شد!

این روزنامه محلی كه معلوم نیست چرا همچون رسانه‌های افراطی اصولگرایان، از انتشار دوره جدید روزنامه بهار سخت برآشفته و عصبانی است با كپی مطلب سایت گروه افراطی (كه 2 روز قبل در كیهان نیز چاپ شد!) سعی در تخطئه بهار داشت كه این خبر كذب امروز به مذاق خبرگزاری‌ فارس هم خوش آمد و به عنوان یكی از خبرهای اصلی صفحه اول خود آن را پوشش داد. پاسخی به این جماعت چسبیده به اصلاح‌طلبان نداریم كه متاسفانه اصلاحات هرچه می‌كشند از همین عناصر نان به روز خور و فرصت‌طلب است كه دغدغه اصلاح‌طلبی و گفتمان اصلاحات فقط برایشان یك نردبان ترقی مالی است و بس! فقط كافی است ببینیم این چسبیده ها به چه روزی افتاده‌اند كه منبع خبرشان، سایت معروف گروه پایداری و افراطی است و...!

همان پاسخ را كه به آن سایت دادیم به این روزنامه چسبیده به اصلاحات نیز می‌دهیم كه اینجا می‌توانند آن را بخوانند اما به این روزنامه محلی گوشزد می‌كنیم روزنامه بهار اگر اهل مفت‌فروشی بود اولین روزنامه‌ای در كشور نیست كه نسخه اینترنتی‌اش را نیز از حالت رایگان خارج و عرضه آن را منوط به پرداخت وجه توسط كاربران  كرده است. در خاتمه البته، به این جماعت چه اصولگرانمایش و چه اصلاح‌طلب‌نمایش در حوزه رسانه های مكتوب خاطر نشان می‌كنیم كه كمی از خاله‌زنك‌بازی‌های خود دست بكشند والا حرف برای گفتن بسیار داریم. مثلا كل تیراژ همه روزنامه‌های در حال انتشار را با سند چاپخانه‌های محل انتشارشان! در همین سایت رسما به مردم اعلام خواهیم كرد تا سیه روی شود هر كه در او غش باشد!