به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۹۴۸۰۳

دستگیری مامور قلابی با اسلحه پلاستیکی

گروه حوادث: مامور قلابی که با اسلحه پلاستیکی از کسبه غرب تهران اخاذی می‌کرد، توسط پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شد.
دستگیری مامور قلابی با اسلحه پلاستیکی
 در پی شکایت‌های ارایه شده از سوی شهروندان و کسبه محدوده غرب تهران در خصوص اقدامات مجرمانه فردی که خود را به عنوان مامور دولتی معرفی می‌کند و از آنها به بهانه‌های مختلف اخاذی می‌کند، پرونده ای تشکیل و تیمی از ماموران انتظامی تهران بزرگ برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.
 در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که فردی به نام "ب" ضمن حمل سلاح و تجهیزات نظامی اقدام به تهدید شهروندان و کسبه این محدوده کرده و به بهانه‌های واهی از آنها اخاذی می‌کند که در این راستا نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهم صادر شد.
 
با هماهنگی‌های انجام شده پاتوق متهم در همان محدوده شناسایی شد و روز گذشته طی عملیاتی ضربتی این متهم در حالی که با تجهیزات نظامی در یک قهوه خانه که پاتوقش بود، بازداشت شده و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.  متهم که در ابتدای دستگیری سعی داشت با تهدید و ارعاب ماموران از دست قانون بگریزد، در بازجویی‌های انجام شده چاره ای جز اعتراف به جرایم خود ندیده و پس از اقرار به جرم خود مبنی بر حمل سلاح و تجهیزات نظامی اذعان داشت که از شهروندان و کسبه این محدوده اخاذی می کرده است.
 تجهیزات نظامی این متهم که همگی قلابی (پلاستیکی) بودند مصادره شده و متهم برای تعیین تکلیف قضایی در اختیار دادسرا قرار گرفت.
مرجع : میزان