کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پی حمله به حجت‌الاسلام موسوی لاری؛

دستور شناسایی افراطیون ورامین صادر شد

29 آبان 1394 ساعت 15:47

گروه سیاسی: وزیر کشور در نامه‌ای به استاندار تهران با اشاره به تجمع عده‌ای برای برهم زدن جلسه قانونی یک گروه سیاسی خواستار این شد که استاندار متخلفان را شناسایی و آن‌ها را به مراجع قضایی معرفی کند.


متن نامه عبدالرضا رحمانی‌فضلی به حسین هاشمی استاندار تهران به شرح زیر است:
جناب آقای مهندس هاشمی
استاندار محترم تهران
سلام علیکم
با انتشار اخباری مبنی بر هم خوردن تجمع قانونی در ورامین لازم است در اسرع‌ وقت موضوع را بررسی کرده و در صورت صحت وقوع چنین اتفاقی که نقض حقوق شهروندی و مغایر با فضای آرام و همراه با همدلی و همبستگی ملی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حماسی است، ضمن شناسایی متخلفین نسبت به معرفی آن‌ها به مراجع قضایی اقدام شود.

عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور

گفتنی اینكه حجت‌الاسلام موسوی لاری که عصر امروز برای سخنرانی در جمع اصلاح‌طلبان ورامین به این شهر سفر کرده بود، در هنگام ورود به سالن همایش با افراطیون گروه فشار که به دنبال ممانعت از سخنرانی وی بودند. هنگام ورود وزیر کشور دولت اصلاحات به سالن چند نفری با سر دادن شعارهایی به سمت وی هجوم بردند که موجب شد عمامه وی از سر او بیافتد. موسوی لاری طی سخنانی در این همایش گفت:‌ تفکری که بگوید فقط باید از من پیروی کنی، تفکری داعشی است. راهی را نرویم که چهره جمهوری اسلامی را همچون داعش جلوه دهیم. مشاور رییس دولت اصلاحات تاکید کرد: ما وظیفه داریم از جمهوری اسلامی به گونه ای دفاع کنیم که ثابت کنیم جمهوری اسلامی مساوی منطق است. اما عده ای در داخل عملکردشان اینگونه نیست.

نكته قابل تامل این كه، در جريان تهاجم افراطيون به حجت الاسلام موسوی لاری در ورامين، نقوی حسینی، نماینده نزديك به گروه پايداري (حاميان احمدي‌نژاد و جليلي) در مجلس براي اين گروه در مقابل محل همايش اصلاح‌طلبان حاضر و براي دلواپسان سخنراني كرده است! سیدحسین نقوی حسینی نماینده پايداري هم در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص نا آرامی در نشست اصلاح‌طلبان در قرچک گفته است که در بین معترضین حضور داشته و مدعی شد که مردم تنها با تجمع خود در آنجا و بدون هیچگونه درگیری اعتراض خود را به حضور افرادی که وی فتنه‌گر خوانده، در نشست اعلام داشتند!


کد مطلب: 94933

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/94933/دستور-شناسایی-افراطیون-ورامین-صادر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir