به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۹۴۹۸۳
گزارشی از اتفاقات تلخ روز گذشته ورزشگاه غدیر

فولاد نتیجه و اخلاق را با هم باخت

گروه ورزشی: اتفاقات روز گذشته ورزشگاه غدیر صحنه‌های نه چندان جالبی را برای فوتبال‌دوستان رقم زد.
فولاد نتیجه و اخلاق را با هم باخت
به گزارش خبرگزاری فارس، فولاد خوزستان در ادامه روند ناکامی خود روز گذشته در ورزشگاه غدیر هم به شکست دو بر صفر مقابل استقلال داد. درست است که فولادی‌ها روز گذشته نتیجه را به صدرنشین لیگ برتر واگذار کردند اما واکنش برخی از بازیکنان و البته طرفداران فولاد خوزستان در نوع خود بی‌نظیر بود زیرا در هیچ کجای دنیا بعد از یک شکست یا دریافت یک گل صندلی‌های ورزشگاه به این شکل نمی‌شکند.

بعد از گل دوم استقلال و در حالی که آبی‌پوشان توسط پروپیچ مشغول شادی کردن بودند دراگان اسکوچیچ به شدت به ناظر داوری و داور چهارم اعتراض کرد و شاید اگر نیمکت‌نشینان فولاد او را نمی‌گرفتند این مربی به میانه میدان می‌رفت. از سوی دیگر همین واکنش کافی بود تا طرفداران فولاد در مقابل جایگاه ویژه عصبانی شده و تک تک صندلی‌های ورزشگاه را شکسته و یا با آتش زدن آنها به نوعی اعتراض خود را به این نتیجه نشان دادند.

خبرنگار فارس روز گذشته تصاویری را از میان تماشاگران شکار کرد که نشان می‌دهد طرفداران واقعی فولاد باید در طرز تفکر خود بعد از نتایج این تیم تغییراتی ایجاد کند. اینکه یک گل خورده باعث شود این همه صندلی در ورزشگاه شکسته شود اصلا جای دفاع ندارد و قطعا کمیته انضباطی باید به چنین مسائلی ورود کند. چیزی که بعد از گل دوم استقلال نمایان می‌شد اینکه باران صندلی‌های شکسته در ورزشگاه می‌بارید و هیچ کس جلودار طرفداران معترض فولاد خوزستان نبود.

به گزارش فارس، البته این پایان ماجرا نبود زیرا حتی اهالی رسانه بعد از پایان بازی امنیت جانی نداشتند و هجوم طرفداران خشمگین فولاد خوزستان به سالن کنفرانس و میکسدزون ورزشگاه نزدیک بود اتفاقی تلخ را در خوزستان رقم بزند. شیشه‌های تمامی رختکن‌ها، سالن کنفرانس و حتی اتوبوس تیم استقلال شکسته شد تا فولاد و هوادارانش علاوه بر باختن نتیجه اخلاق را هم در این مسابقه ببازند. در زیر تصاویر عجیب و غریبی از واکنش طرفداران فولاد خوزستان بعد از گل دوم استقلال را منتشر کردیم و قضاوت را به طرفداران واقعی فوتبال می‌سپاریم.