به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۲
 
۳۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۹۵۰۷۵

لغو‌ازداوج مجلل‌برای‌کمک به‌آوارگان/تصاویر

گروه بین الملل: یک زوج کانادایی با لغو مراسم عروسی با شکوه خود، تصمیم گرفتند هزینه آن را به آوارگان سوری که در کانادا به سر می برند بدهند.
این زوج کانادایی پس از مشاهده تصویر آیلان کردی، پسربچه 3 ساله آوراه سوری که در دریای مدیترانه غرق و جنازه اش در سواحل ترکیه پیدا شد، این تصمیم انسانی را اتخاذ کردند. آیلان کردی که در حالی غرق شد که خانواده اش تلاش داشتند با فرار از جنگ سوریه به سواحل یونان برسند. بر این اساس، فرزین یوسفیان و همسرش سامانتا جکسون زوج کانادایی تصمیم گرفتند با لغو مراسم عروسی باشکوه خود که قرار بود در ماه مارس آینده در شهر تورنتو کانادا برگزار شود را لغو کنند و به جای آن یک مراسم ساده برگزار کنند.

داماد کانادایی در این باره گفت: ما نمیتوانیم به تصمیم سختی که بسیاری از خانواده های سوری مجبور به اتخاذ آن هستند، فکر نکنیم. ما به سرعت برنامه خود برای جمع آوری پول برای کمک به آوارگان سوری در کانادا را آغاز خواهیم کرد. انتظار می رفت که این مراسم عروسی بیش از ده ها هزار دلار هزینه برای این زوج به همراه داشته باشد اما بر اساس تصمیم این زوج قرار شد هزینه های این عروسی در اختیار آوارگان سوری در تورنتو کانادا قرار بگیرد. کانادا در ماه های اخیر میزبان بیش از 25 هزار آواره سوری بود.




مرجع : نامه نیوز