به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۹۵۳۲۴

آلودگی هوا حداقل تا جمعه ادامه دارد

گروه جامعه: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز در برخی مناطق جنوب شرق کشور، استان هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان افزایش ابر و وزش باد شدید موقتی،رگبارهای پراکنده گاهی با رعد و برق پیش بینی می شود.
آلودگی هوا حداقل تا جمعه ادامه دارد
احد وظیفه گفت: براساس تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، خلیج فارس و تنگه هرمز نیز امروز مواج است. وی افزود: درسایر مناطق کشور طی دوروز آینده، جو پایدار خواهد بود که بتدریج سبب انباشت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت و غبار آلودشدن هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از قبیل تهران،کرج،اصفهان و اراک خواهدشد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه عنوان کرد: طی دو روز آینده در سواحل دریای خزر دمای هوا افزایش خواهد یافت و در برخی مناطق سواحل غربی خزر و استان اردبیل با وزش بادجنوبی شدید همراه است. وی با اشاره به اینکه چهارشنبه هوای تهران صاف و در پاره ای نقاط غبار آلود است،گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا امروز چهارم آذر ماه 17 و 5 درجه سانتیگراد است، همچنین آسمان استان تهران در روز پنج شنبه، غبارآلود در بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات با بیشینه و کمینه دمای هوا 16 و 6درجه سانتیگراد و در روز جمعه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر با وزش باد همراه و بیشینه و کمینه دمای هوا در این روز 18 و 7 درجه سانتی گراد خواهد بود.
مرجع : ایسنا