به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۹۵۴۶۸
فان‌خال:

هواداران منچستر باید خوشحال باشند

گروه ورزشی: سرمربی منچستریونایتد می گوید ناراحتی هواداران این تیم را بابت بازی های کم گل درک می‌کند. او عنوان کرد هواداران شیاطین سرخ باید از وضعیت تیمشان خوشحال باشند.
هواداران منچستر باید خوشحال باشند
منچستریونایتد این هفته در لیگ قهرمانان اروپا در خانه برابر آیندهوون به تساوی بدون گل رسید که چهارمین تساوی بدون گل در 7 بازی قبلی بوده است. پس از این دیدار قسمتی از ورزشگاه به عملکرد تیم اعتراض کردند چرا که کار این تیم برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان سخت شده است. منچستر یونایتد با این تساوی 8 امتیازی شد و در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند. در این گروه ولفسبورگ با 9 امتیاز صدرنشین است و آیندهوون و زسکا مسکو هم به ترتیب با 7 و 4 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جای دارند.

شاگردان لوئیس فان‌خال اگر می‌خواهند به دور بعد راه یابند باید در دیدار پایانی خود برابر ولفسبورگ در آلمان به پیروزی برسند چرا که در صورت شکست یا تساوی احتمال پیروزی آیندهوون برابر زسکا زیاد است و این تیم هلندی به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا می‌کند و یونایتد در این گروه آسان حذف می‌شود. لوئیس فان‌خال پس از دیدار تیمش برابر لسترسیتی در لیگ برتر گفت: همه ما در منچستر برای هوادارانمان بازی می‌کنیم و درک می‌کنم که آنها نگران کم گل زدن تیم باشند. به نظرم آنها باید خوشحال باشند چرا که من و بازیکنان تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم انجام می دهیم. شما باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهید که تیم‌های رقیب چگونه برابر ما بازی می‌کنند. آنها طوری برابر ما بازی می‌کنند که نمی‌توان از سد دفاعی آنها عبور کرد.

سرمربی هلندی منچستریونایتد ادامه داد: تا زمانی که تیمم موقعیت گل ایجاد کند ناراحت نمی‌شوم. ما در هر بازی که گل نمی‌زنیم موقعیت‌های متعدد گلزنی ایجاد می‌کنیم که با بی‌دقتی آنها را از دست می‌دهیم. فکر کنم این فصل با بدشانسی روبرو بوده‌ایم و موقعیت‌های زیادی را از دست داده‌ایم. ما موقعیت گل ایجاد می‌کنیم و تسلیم نمی‌شویم و امیدواریم این موقعیت‌ها در بازی‌های بعدی تبدیل به گل شوند. در لیگ قهرمانان هم در رده دوم قرار داریم ولی نتایجی که داشتیم می‌توانست بهتر برای ما رقم بخورد.

فان خال درباره درخشش لسترسیتی و صدرنشینی آنها در لیگ برتر گفت: معمولا بازی کردن با اینگونه تیم‌ها سخت و دشوار است ولی فکر می‌کنم تیم‌هایی امثال لسترسیتی در پایان فصل کم بیاورند. ولی در لیگ انگلیس به دلیل ظرفیت مالی باشگاه‌ها و این موضوع که هر تیمی می‌تواند هر بازیکنی را بخرد اختلاف بین تیم‌ها از بین رفته است. در فوتبال هر احتمالی وجود دارد و هیچ چیز غیر ممکن نیست. این توانایی را داریم که در هر ورزشگاهی به پیروزی برسیم. در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در خارج از خانه بهتر ظاهر شده‌ایم و باید در لیگ قهرمانان اروپا هم چنین رویه‌ای را در دستور کار خود قرار دهیم. الان دیگر باید در خانه ولفسبورگ هم به پیروزی برسیم.

او در پایان با تمجید از جیمی واردی که در 10 دیدار اخیر لستر موفق به گلزنی شده است گفت: این کار آسانی نیست که واردی انجام داده است. من زمانی که در آژاکس بودم دنیس برگ‌کمپ موفق به چنین کاری برای تیم من شد. این کار سختی است و باید به واردی تبریک گفت.
مرجع : ایسنا