به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۰۸ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب : ۹۵۶۳۳

پیروزی رئال با درخشش بیل و رونالدو

گروه ورزشی: رئال مادرید با گلزنی گرت بیل و کریستیانو رونالدو توانست ایبار را در لیگای اسپانیا از پیش رو بردارد.
پیروزی رئال با درخشش بیل و رونالدو
هفته سیزدهم رقابت‌های لیگای اسپانیا عصر امروز (یکشنبه) با برگزاری 4 دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی رئال مادرید در خانه تیم شگفتی‌ساز این فصل رقابت‌ها یعنی ایبار به میدان رفت که در رده ششم جدول رده‌بندی قرار داشت.رئالی‌ها بعد از دو شکست متوالی در لیگا انگیزه زیادی برای برد در این دیدار داشتند. البته بازی سرد دو تیم در ابتدای مسابقه هواداران را ناامید کرده بود ولی رفته رفته رئال سوار بر بازی شد و اولین موقعیت جدی را کریستیانو رونالدو در دقیقه 15 روی پاس خامس رودریگز از دست داد که به نظر می رسد اعتماد بنیتس را به دست آورده است.

 

ایبار در این نیمه چشم به ضد حمله دوخته بود و حتی صاحب چند موقعیت هم شد که دروازه‌بان رئال مادرید یعنی ناواس تمام موقعیت‌ها را دفع کرد تا اینکه در دقیقه 43 حرکت خوب مودریچ باعث شد تا گرت بیل گلزن ولزی رئال مادرید پایش به گل باز شود و با ضربه سر دروازه ایبار را باز کند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر کهکشانی‌ها به پایان برسد.در نیمه دوم باز هم دو تیم بازی محتاطانه‌ای را به نمایش گذاشتند. یک بار در دقیقه 64 تعادل رونالدو در محوطه جریمه حریف به هم خورد که داور دستور به ادامه بازی داد، در حالی که تصاویر تلویزیونی نشان داد که روی رونالدو خطای پنالتی صورت گرفته است. گلزن پرتغالی رئال مادرید که عطش زیادی داشت در این دیدار گلزنی کند در دقیقه 70 نیز یک موقعیت گلزنی دیگر را از دست داد ولی 10 دقیقه بعد داور برای رئال مادرید یک خطای پنالتی گرفت و رونالدو توانست گلزنی کند تا این بازیکن پرتغالی نیز در این پیروزی سهیم باشد و نهمین گل خودش را در لیگا به ثمر برساند.

 

به این ترتیب رئال مادرید با پیروزی در این دیدار اختلاف دو امتیازی خود با تیم دوم جدول یعنی اتلتیکو مادرید را حفظ کرد. امروز همچنین چند دیدار دیگر برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است.

 

ختافه 2- ویارئال صفر

سلتاویگو 2- خیخون یک

لاس پالماس صفر – دپورتیو لاکرونیا 2

امشب دو دیدار دیگر در رقابت‌های لیگا برگزار می شود تا پرونده هفته سیزدهم بسته شود. حساس‌ترین دیدار را در شهر اندلس دو تیم سویا و والنسیا نمایندگان اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهند کرد. دیگر دیدار را نیز رائووایکانو و اتلتیک بیلبائو امشب برگزار می کنند.

مرجع : ایسنا