به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۵
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۱۱ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۹۵۷۸۴

با چاقو دنبال داور در پس کوچه‌های اهواز!

گروه ورزشي: علی خسروی درباره اینکه در دربی خوزستان اشتباهات داوری رخ داد و حواشی عجیبی هم بعدش پیش آمد، گفت: این اتفاقات دیگر طبیعی است.داور در این بازی دو پنالتی گرفت که هر دو درست بود.می دانید پس از مسابقه چه بر سر داور آوردند؟ او را با سرنیزه و چاقو در کوچه پس کوچه های اهواز تهدید کردند و یگان ویژه به دادش رسید. من از منتقدین کمیته داوران و شخص اصفهانیان هستم چون تفکرش را قبول ندارم اما در این هفته جوانان آمدند و این امیدها را افزایش داد.

به گزارش تابناک، پیشکسوت داوری افزود: ما در این فوتبال فغانی را منزوی کردیم، صالحی را به سلاخی کشیدیم و بقیه را سوزاندیم. این هفته 4 داور جوان سوت زدند و مشخص شد که این ها هم می توانند قضاوت کنند.حرف ما این است کمیته داوران به فکر بیانیه 22 بندی نباش. اجلاس سران هم 10 بند بیشتر نداشت. باید کار خودشان را انجام بدهند و به حاشیه نروند. فغانی آماده ترین داور ما در آسیا است. احمد صالحی و زرگر هم همین شرایط را دارند و باید اجازه داد آنها در آرامش کارشان را کنند. روزی که عسگری ها و اصفهانیان از داوری رفتند و جوانانی مثل من و جلال مرادی آمدند شرایط داوری در آن مقطع بهتر شد. به نظر من این جوانگرایی اتفاق خوبی است. شخصیت کاریزماتیک داوران ما با توجه به اتفاقات هفته های گذشته پایین آمده اما هفته سیزدهم بدون تردید بهترین قضاوت های لیگ برتر بود.

خسروی درباره اینکه عنایت گفته می خواهد از حنطه شکایت کند گفت:با شکایت و تهدید کاری از پیش نمی رود. پس از محرومیت همان آدم ها همان حرف ها را می زنند. حنطه را می شناسیم. امروز خیلی از داوران ما افسرده شدند و رفتند. در زندگی شخصی شان دچار مشکل شدند.من با این ها زندگی کردم. اگر به این ها اعتماد کنند صدها فغانی، ترکی و جهانبازی خواهیم داشت به شرط اینکه از الان دنبال رای جمع کردن در اسفندماه نباشیم. دنبال این باشیم سعید مظفری زاده ها را برگردانیم.