به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۹۵۹۵۱

کشف جسد مشاور گرگ وال استریت

گروه فرهنگی: بری گیسر مردی که در زندگی واقعی دستیار و مشاور شخصیتی بود که داستان زندگی‌اش در فیلم «گرگ وال استریت» تصویر شد، مرده پیدا شد.
کشف جسد مشاور گرگ وال استریت
گیسر یکی از افرادی بود که در فیلم «گرگ وال استریت» در اطراف شخصیت لئوناردو دی کاپریو بود و به وی مشاوره می‌داد.هنوز دلیل مرگ گیسر روشن نشده و پلیس در حال تحقیق در این پرونده است. گفته شده هیچ نشانه‌ای از خودکشی یا ضربه روحی در زندگی او وجود نداشت و با وجود این که او سابقه استفاده از مواد مخدر را داشت، اما هیچ مواد مخدری و یا قرصی در خانه‌اش وجود نداشت.شخصیت او در فیلم «گرگ وال استریت» بدون نام تصویر شده بود و یکی از افراد دور و بر دی کایریو بود، اما او برای ساخت فیلم هم به مارتین اسکورسیزی کارگردان آن مشاوره داده بود و هم به جونا هیل برای بازی کردن نقشش کمک کرده بود.

گیسر ۵۲ ساله از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۲ به مدت سه سال به صورت تعلیقی مجازات شد و به دلیل کلاهبرداری از کار در بازار دلال سهام محروم بود. او مشاور بلفورت شخصیت اصلی «گرگ وال استریت» در زندگی واقعی بود.فیلم «گرگ وال‌استریت» که سال ۲۰۱۳ ساخته شد با نقش آفرینی لئوناردو دی کاپریو در نقش دلال سهام، رسوایی‌های زندگی در این وادی را تصویر می‌کرد.
مرجع : مهر