به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۱۹ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۹۶۲۴۸
«شاهزاده روم» پیشتاز

درجا زدن ارغوان و چهارشنبه19اردیبهشت

گروه فرهنگی: انیمیشن «شاهزاده روم» با فروش یک میلیارد و 600 میلیون تومانی پیشتاز است اما فیلم‌های «ارغوان» و «چهارشنبه 19 اردیبهشت» در این هفته نتوانستند رقم چندانی به فروش خود اضافه کنند.
درجا زدن ارغوان و چهارشنبه19اردیبهشت
در هفته‌ای که گذشت جابه‌جایی چندانی در گیشه سینماها اتفاق نیفتاد. تنها یک فیلم اکران شد و فیلمی به کار خود پایان نداد. «محمد رسول‌الله (ص)»، «چهارشنبه 19 اردیبهشت»، «ارغوان»، «پدر آن دیگری»، «جامه‌دران»، «شاهزاده روم»، «چهارشنبه خون به پا می‌شود»، «این سیب هم برای تو»، «ناهید» و «شیفت شب»  همچنان در حال اکران هستند. «بچگیتو فراموش کن» تنها فیلمی‌ست که از هفته گذشته اکران شد.

در صورتیکه فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» که در مرز 14 میلیارد تومان ایستاده را کنار بگذاریم، انیمیشن «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی مرزبان همچنان در فروش پیشتاز است و با یک میلیارد و 600 میلیون تومان گوی رقابت را از 9 فیلم دیگر ربوده است. در این هفته «جامه‌دران» حمیدرضا قطبی 150 میلیون تومان فروش کرد و با رسیدن به 650 میلیونی از «چهارشنبه 19 اردیبهشت» با فروش 550 میلیونی پیشی گرفت. در این هفته فروش فیلم وحید جلیلوند افزایش چندانی نسبت به هفته گذشته نداشت.

«شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی نیز در این هفته 120 میلیون تومان فروش داشت و پس از اکران سه هفته‌ای فروش کل خود را به 420 میلیون تومان رساند. «پدر آن دیگری» به کارگردانی یدالله صمدی نیز به 400 میلیون تومان رسیده و در هفته مورد اشاره روزانه به طور متوسط 8 میلیون فروش داشته است. «ارغوان» ساخته امید بنکدار و کیوان علیمحمدی در  هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته گذشته فروش چندانی نداشت و فروش آن در حدود 210 میلیون تومان ثابت مانده است.

«چهارشنبه خون به پا می‌شود» به کارگردانی حماسه پارسا پس از یک ماه 170 میلیون تومان، «ناهید» ساخته آیدا پناهنده 140 میلیون تومان و «این سیب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند 120 میلیون تومان فروش داشتند.

مرجع : ایلنا