به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۲۹۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۹۶۴۸۶
سحر قريشي نماينده شايسته‌ اين جماعت!

چه نيازي به دانستن؟

چه نيازي به دانستن؟
گروه فرهنگي: علی حق‌شناس٬ (روزنامه نگار) در متني نوشت: سحر قريشي در گفتگو با رضا رشيدپور در برنامه ديد در شب تنها خودش نبود، او طيف وسيعي از جوانان ايراني را نمايندگي مي كرد كه جهل را، ندانستن را، عدم آگاهي را مايه مباهات مي دانند. آنها بسيارند. كتاب نمي خوانند. در شبكه‌هاي اجتماعي فقط به جوك و فان و سوژه هاي خاله‌زنک روي خوش نشان مي دهند. روزنامه و مجله نمي خرند مگر براي خواندن مصاحبه ستاره‌اي مثل سحرقريشي يا النازشاكردوست ...
تلوزيون هم براي آنها محدود مي شود به كارتون يا فيلم و سريال هايي در حد فيلمِ "سه خط موازي" يا سريال جومونگ و برنامه‌های جم تی‌وی و امثالهم.

براي رفتارشان همان برهان قاطعي را دارند كه سحر قريشي در برابر رشيدپور گفت: «خبرهاي بد اذيتم مي كند، پس از هر چه خبر است دوري مي كنم!»
آنها تمايل شديدي دارند به زندگي سرخوشانه. لذت بردن از زندگي در بدوي ترين حالت ممكن ايده آل آنهاست. زندگي در تعريف آنها فقط كسب لذت است. پس، چه نيازي به آگاهي؟
چه نيازي به دانستن؟
اما تاسف آور، تفاخر آنهاست به جهل‌شان.
شرمنده نيستند. به صراحت از اين جهل مي گويند و از بي فايده بودن آگاهي.
عده شان هم كم نيست،
زيادند، خيلي زياد.
به اطرافتان نگاه كنيد.
آنها را مي‌يابيد. سحر قريشي نماينده آنها بود. و الحق كه نماينده شايسته اي هم بود براي اين جماعت.
جماعتي كه براي شان مهم نيست كه فرق تركيه و عربستان را نمي‌دانند،
مهم نيست كه نمي توانند نام يك نويسنده و كتابش را ببرند،
مهم نيست كه سعدي و حافظ را از هم تميز نمي دهند،
مهم نيست كه از هيچ چيز خبر ندارند.
اما براي شان مهم است كه مارك لباس شان پرادا باشد يا گوچي!
آنها در حال تكثيرند. روز به روز بيشتر مي شوند.
آنها به زودي تمام جامعه را فرا خواهند گرفت. خيلي زود.

حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۰:۵۹
عالي بود. ضمنا همين خانم با سواد!! در همين مصاحبه در باره احمدي‌نژاد مي‌گفت: «در وجود ایشان یک کاریزمای عجیبی دیدم و از لبخند ایشان لبخند زدم و از وجود ایشان انرژی خوبی گرفتم.» (327690)
بهمن
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۱:۳۰
اگر میگفتند از دکتر روحانی انرژی میگیرم نیز این را میگفتید؟
کم آگاهی یا نا آگاهی مشکل اکثر جامعه است. مثلا همین وام خودرو. اگر ملت آگاهی داشتند نمیگرفتند (327698)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۳:۳۹
معلوم است چون مقایسه بین روحانی که رابطه خراب و نزدیک به جنگ را تبدیل به روابط دوستانه کرده با احمدی نژاد که دقیقا برعکس عمل کرد و دنیا را با ایران دشمن کرد ، مقایسه نابجایی است (327731)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۱:۳۴
اصلا همه احساس خطري كه داره ميشه وهمه جنجالي كه درست كردند به خاطر جمله ايه كه در مورد احمدي نژاد گفت والا اين واي مصيبتها ربطي به اينكه آينده جوانان چي ميشه نداره اگه همين يك جمله رانگفته بود هيچ اتفاقي نميافتاد وهمچنان همه چيز خوب وآرام بود (327700)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۲:۰۷
مدّتیه که بهار نیوز جایی برای اظهار نظر نمیگذاره و دلیلش رو هم حمله و دستکاری عدّه ای به مثبت و منفی های نظرات عنوان کرد!!!!
میخوام بگم که آره جون خودتون! شما گفتی و ما هم باور کردیم!!!! (327707)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۲:۲۷
کتاب جامعه شناسی خودمانی(چرا درمانده ایم) نوشته حسن نراقی رو پیشنهاد میکنم همه عزیزان بخونین. روایتی است ساده از رفتارهای اینچنینی. (327710)
ايراني
Germany
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۲:۵۷
تحليل جامع و درستي بود اما به ياد داشته باشيم كه سينماي ايران تقريبا از اين افراد سر ريز است و متاسفانه خود را نمادي از روشنفكري مي دانند و به همين دليل كارهاشون تو جامعه زياد تاثير مي زاره. (327718)
پویا
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۳:۱۱
من قصد ندارم شخص ایشان را محکوم کنم اما میخواهم بگم که طرفداران این خانم را نگاه کنید. آیا یک استاد علم هم اگر در شبکه مجازی بود اینقدر طرفدار داشت؟ (327725)
نهال
Germany
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۲۱:۳۰
بدونه كه چي بشود. ما كه دنبال اخباريم چه چيزي را توانستيم تغيير بدهيم. هر چه بزرگان نظام مي خَواهند همان مي شود. ما هم اگر ندانيم راحتتر تو اين مملكت زندگي مي كنيم. كاش من هم دنبال مدلباس و مو ابرو بودم. زندگي راحتي داشتم (327785)
سعید
Germany
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۲۲:۱۴
هر تحجری که میخوان تحمیل جامعه میکنن هیچ کس صداش در نمیاد به نظرتون اونایی که میدو نن و صداشون در نمییاد مقصر تر نیستن حتی مقصر ندونستن بقیه صبر هم حدی داره صبرمون داره تبدیل میشه به مظلومیت و پرورش ظالم (327787)
سیروان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۱:۰۷
عمیقاً با نویسنده موافقم. ملت و ممکلت ایران از دردهای تأسف آور زیادی رنج می برد، اما به نظرم رنج آورترین آن ها عدم آزادی در نشر کتاب و بدتر از آن عدم کتابخوانی است! قطعاً ملت کتاب خوان، حال و روزشان این نمی شد! (327692)
دو..ست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۵:۳۰
امروز سواری بی آر تی شدم...چند مرد مسن و دو آقای خیلی پیر هم در صف بودند. عده ای جوان که بین 20 تا 25 نشان می دادند چنان با فضاحت و وقاحت یکدفعه ریختند جلوی صف و وبا داد و جنجال و زور سوار اتوبوس شدند که من که ته صف بودم خجالت کشیدم. ادبیاتشان و دور از هر گونه اندیشه رفتار کردن آنها خیلی تاسف بار بود. (327758)
عجب دنیاییه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۸:۵۴
فکرمیکنم بیشتربه خاطرنظرش درمورداحمدی نژادموردتنفرشما قرار گرفته!!!اگه درموردرییس جمهورکنونی کشوراین نظررامیداد به عنوان یک فردروشنفکرومحبوب مطرح میشد. (327772)
sadra
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۱:۱۰
چه عجب بعد از مدتها یه تحلیل درست حسابی از بهار خوندم (327693)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۲:۴۲
بهار مدتهاست منزوی و کم کار شده . امیدوارم پر کارتر باشند (327712)
علی
Portugal
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۱:۱۳
واقعیت محض جامعه ما متاسفانه (327694)
رادين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۷:۳۸
دقيقا😔 (327767)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۱:۱۶
اینها همان جوانان مطلوب برخي آقايان مسئول هستند که از سیاست و اگاهی هیچی حالی شان نیست .... (327695)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۷:۲۲
من اسم این سیاست رو میذارم عوام پروری مدرن، یعنی پرورش افرادی که با ژست های روشنفکرانه، به ابتدایی ترین و عامیانه ترین شکل ممکن فکر میکنند و یا حتی اصولا فکر نمی کنن. نتیجه ی این سیاست ترویج جهل مرکب در قالب انسانهای موفق خواهد بود. (327766)
حسن قلی خان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۱:۲۴
پوچی و بی هدفی قشر جوان این مملکت رو یه زیبایی به تصویر کشیدی...قلمت مستدام .... (327696)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۳:۴۴
متاسفانه سر این گروه بعد از ازدواج و ورود به زندگی مستقل به سنگ خورده است چون فکر می کنند هر چه سنتی است بد است و هرچه مدل و رفتار اروپایی هست می توان در ایران هم انجام داد (327736)
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۱:۳۰
خب وجود و تکثیر این افراد به نفع خیلی هاست که آگاهی به ضررشونه. (327697)
مردم قدیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۲۱:۰۲
برنامه مسابقه ثانیه ها را در شبکه 2 سیما دیدید که چقدر جوانان دچار کم اطلاعی و در واقع بیسوادی از وضعیت گذشته و حال پیرامون خود می باشند . یکی از مقصرها همین صدا و سیما ست که به جای تهیه و پخش مسابقات علمی و فرهنگی و اطلاعات عمومی دنبال ساخت برنامه هایی است که فقط مغز مخاطب را منجمد می کند و جلوی تفکر و تحقیق را می گیرد (327783)
saeid
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۱:۳۶
فکر کنم نویسنده یه دل پری از سحر قریشی داره .
از قدیم میگن یه سوزن به خودت بزن ....
اقای نویسنده شما که از خاله زنک بازی میگی چرا خودت دنبال این برنامه هایی ؟
.....
(327701)
آيلار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۱:۳۸
فقط مي شه گفت متاسفانه حق با شماستو كاملا درست مي فرماييد و صد افسوس كه اينگونه جهل ها نه تنها نوعي نقص و عدم اگاهي تلقي نمي شه بلكه اصلا مهم نيست ... ،آقاي حق شناس. (327702)
بهلول دیوانه
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۱:۴۱
تومملکتی که صداوسیماش صبح تاشب کارش الزام مردم به اطاعت ازگروهی محدود وتندرووعقایدشان درباره مسایل جاری جامعه هست واخبارش جنایت ووحشی گری درامریکاواروپا ومظلومیت بشاراسدو...به عنوان نماینده مردمش و.......جوان حق داردکه ازاین دنیاچیزی نداندونشنود.گذشت آن دورانی که مردم چشم بسته به هرامری بله قربان می گفتند.حالاکه تمام حقوق جوان ازش گرفته شده دلش می خواهدحداقل دردنیای خودش(بهتره بگیم قلب ودلش)آزادباشه.نکنه می خواهیدآنراهم ازاوبگیرید! (327703)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۱:۴۲
خوبه به خدا اینطورکه معلومه بایدیک دیواربلندی اطراف همه کشیدتابعضی ها راحت باشندودرخفا آن چیز دیگه بکنندیعنی همه نفهم وکافرندبجزعده ای قلیل (327704)
سیاوش سامانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۱:۴۳
این ندانستن و عدم اطلاعات عمومی در همه شاخه های علم ریشه ای عمیق در جامعه ایرانیان طی 2 قرن اخیر دوونده؛ قبل ار انقلاب همین سبک سؤالات جناب آقای رضا رشید پور-رو زنده یاد فریدون فرخزاد هم از خانم شهره صولتی که اتفاقاً مثل بانو سحر قریشی جوان و تازه مشهور شده بود، پرسیدن و پاسخی که دادند همین حرفها بود و باعث تاسف بسیار... (327705)
نسیم صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۱:۴۹
حالا اصلا این خانم چه کاره هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (327706)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۲:۱۱
نگید جوونا دوس ندارن بدونن ما عاشق فهمیدن حقایق ها هستیم منتهی کدوم حقیقت من که جز دزدی. اختلاس و فساد و غرور و اعصاب خوردی چیزی از حقایق نفهمیدم اره حقیقت برای زیر کولر و بخاری نشین ها تلخ نیس بره من که به سختی روزگار میگذرونم تلخه . اره نفهمیدن هم بعضی موقع ها اعصابت رو اروم میکنه (327708)
سپنتا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۲:۱۷
این درد وحشتناک جامعه جوان امروزی است.. شادخواری و شادکامی حتی به بهای از دست رفتن آب و خاک ، فرهنگ و ... و این شوربختانه بی مسئولیتی محض است در برابر همه مسئولیت هایی که یک جوان ایرانی باید داشته باشد..
درود بر شما ؛ وجدان نیمه جان جامعه فلاکت زده (327709)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۲:۴۱
به نظر من تمام جامعه را فرانخواهند گرفت چون رفته رفته اینطور زندگی کردن برایشان انگ و ننگ خواهد بود . بخاطر همین به نظر من روز به روز این مدل آدمها کم میشوند و خودشان را اصلاح می کنند . یعنی مجبورند خودشان را اصلاح کنند . چون جامعه , جامعه ایست که آگاهی میطلبد و بیدار بودن (327711)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۲:۴۳
متاسفانه تعدادشان کم نیست این افراد (327713)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۲:۴۹
در نهایت تاسف کاملا با نویسنده موافقم . دانشجوی ارشد هستم . یکبار امتحان کردم اکثر قریب به اتفاق همکلاسی هایم " عراق و افغانستان " را روی نقشه جهان نمیتوانند پیدا کنند (327714)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۶:۱۶
اگه یادتون باشه رییس جمهور قبلیتون گفت انگلستان شبه جزیره کوچکی است در جنوب آفریقا. از بقیه چه توقعی دارید (327760)
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۲:۵۱
تعریف از خود نباشه من زیاد کتاب میخونم و کتاب هم از کتابخونه عمومی میگیرم هر کتابی که میگیرم یا تا حالا کسی اون رو امانت نگرفته یا اخرین تاریخ امانت گرفتت اون کتاب برای چند سال پیشه.یه زمانی هم کتاب میخریدم ولی به برکت تحریم ها قیمتش سر به اسمون گذاشت.افسوس. (327715)
lmina
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۲:۵۳
متاسفانه چون بسیاری از جوانان و نوجوانان، هنرمندان علی الخصوص بازیگران را الگوی اجتماعی، رفتاری، پوششی و ...خود قرار میدهند و از اوجایی که امثال این مدل مثلا بازیگرا هم کم نیست انتظاری نیست که این افراد با این نوع بینش و روش زیاد نشن!....خدایا خودت کمک کن (327716)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۲:۵۴
فرهنگ جامع برند هستن این دوستان.فرهنگ ناطق (327717)
اميد
United States
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۲:۵۸
اقايان بايد از خودشان بپرسند چرا جوانان ما كه تربيت شده اين نظام هستند داراي چنين طرز تفكري شده اند ؟!!!!! از جواناني كه نا اميدي سرتا پاي وجودشان را فرا گرفته است غير از اين چه انتظاري مي توان داشت ؟ (327720)
دردمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۳:۴۵
در دوران ستمشاهی جوانانی پرورش یافتند که هم انقلاب کردند و هم جنگ .....
خدا بخیر بگذرونه با این حوانان وانهاده کنونی.... که البته باید به ریشه این بی تفاوتی ها پرداخت (327737)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۳:۰۴
تفکر در جامعه ایران در شرف انجماد است . دستگاههای تولید تفکر هم کارآیی خودشون رو از دست داده اند. بطور نمونه کافیه آماری از مطبوعات برگشتی از کیوسک های روزنامه فروشی و بازیافت آنان در کارخانجات مقوا سازی تهیه کنید یا میزان صرف وقت جوانان برای بازی کندی کراش را در گوشی های موبایل را بررسی و محاسبه کنید . اینکه سحر قریشی شناختی از کاپولا نداشته باشد جای تعجب ندارد چون کمتر کاسبی هم در ایران می داند حبیب خدا بودن چه ارتباطی با کسب دارد و اینکه قسم بقراط برای پزشکان و بیمارستان چیز قریبی است و.. (327722)
هوشنگ رامزی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۳:۱۰
همین قشر از جامعه زمینه ی برآمدن سیاستمداران پوپولیستی نظیر احمدی نژاد راهم فراهم می کنند.با این سطح از شعور سیاسی؛ ثمره ی آن می شود هشت سال دولت مهرورزی!!! (327724)
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۳:۲۸
من یک کتابدارم برای هفته کتاب به یکی از دبیرستان های شهرم رفتم وروی صف از آنها خواستم بیان در هفته کتاب به طور رایگان عضو بشن شمه ای هم از نقش کتاب و کنابخانه ها در پیدایش تمدنها گفتم نقش کتابخانه بیت الحکمه در پیدایش تمدن اسلامی و نقش اختراع صنعت چاپ و کمک آن به نشر کتاب در اروپا و تحول علمی فرهنگی پس از آن در ارو پا ودنیا گفتم ولی وقتی در دفتر با دبیران و مدیر مدرسه تنها شدیم همه گفتند آقا دانش آموزها رو رها کنید بذارید درسهای خودشونو بخونند (327727)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۳:۳۲
من فکرمی کنم ازاین می سوزیدکه این خانم گفت احمدی نژادیه شخصیت کاریزماتیکه شماکه به حزب اله تهمت بی ادبی می زنیدخودتون هرکی روکه خوشتون نیادباانواع واقسام توهین ها ازدایره روزگارمحومی کنید واقعامعنی ادب روهم فهمیدیم تقواخیلی چیزخوبیه (327728)
نخود همه آش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۳:۳۶
آقای نویسنده فرموده اند: «لذت بردن از زندگي در بدوي ترين حالت ممكن ايده آل آنهاست. زندگي در تعريف آنها فقط كسب لذت است. پس، چه نيازي به آگاهي؟» جرا باید کسانی را که شیوه تفکر ما را دوست ندارند این طور مورد اهانت قرار دهیم؟ آیا آقای نویسنده تصور نمی کند سی سال دیر آمده است و از زمان غلبه فرهنگ چریکی مدتهاست گذشته است؟ جناب آقای نویسنده! تمام تلاش ما آن است که چنان زندگی ای برای جوانان مان بسازیم که مجبور نباشند هر دقیقه به سیاست بیندیشند، (327729)
نخود همه آش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۳:۳۸
ادامه: مجبور نباشند هر دقیقه فکر آن باشند که کارشناسان کارنشناس اقتصادی باز چه خوابی برای زندگی و جوانی شان دیده اند. بهتر است آقای نویسنده در شیوه تفکر خود اندکی تأمل کنند. (327730)
امین
Netherlands
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۳:۳۹
مگه ما که پرادا و گوچی نمیپوشیم و کتاب و مجله و روزنامه میخونیم و حرفای جدی میزنیم و تو اوقات بیکاری و پرکاری میشینیم مسایل رو تحلیل میکنیم و از احمدی نژاد بدمون میاد و دم روحانی گرم کجا رو گرفتیم برادر من؟! (327732)
آگاه پشیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۳:۴۱
فعلا که این مملکت فقط همین ادمهای پرت رو می خواد!
مثلا مایی که کارشناس ارشد روابط بین الملل هستیم چه کاری از دستمون بر میاد تا حالا فکر کردید چند درصد از رشته ما تونستن و اجازه داشتن حقیقت رو تحلیل کنن یا باید از این طرف چاپلوسی کرد یا اون طرف!!!! این طرف و اون طرف هم سروته یک کرباسن و یک هدف رو دارن !! حالا زندان تو این وضعیت سخت زندگی و پرونده دار شدن کمه !! پس در جهل مرکب بودن برای دوام اوردن و زندگی کردن تو این وضعیت بهتره!!!
یعنی ندانستن تو این وضعیت خیلی هم نعمت و به ارامش مردم کمک می ... (327733)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۳:۴۲
باسلام

جسارتا از منظر نویسنده متن اشکال داره کسی در خصوص موضوعاتی که اطلاع ندارد اظهار نظر نکند ؟


چرا باید در ایران یک نفر همه چیز را بداند و در همه چیزی اظهار نظر کند ؟

مگر چقدر عمر و زندگی ما فرصت این را می دهد که به درستی در همه زمینه ها اظهار نظر کنیم ؟!!! (327734)
ali
Russian Federation
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۴:۱۰
عزیز من بحث فقط مطالعه نیست. امثال اینها اطلاعات عمومیشان هم تعطیله! (327745)
ایوب محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۳:۴۷
یاد یک جک افتادم که میگفت
(اگه کارهای احمدی نژاد را توی تاریخ ثبت کنن
مردم 1400 سال بعد برای ما سه ماه سینه میزنن)
بعد این خانم میگه ازش انرژی میگیرم (327739)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۸:۴۲
توکه معلومه همه زندگیت جوکه. یعنی تمام تصمیمات زندگیتوبراساس جوک می گیری کاش مطلب نویسنده ی مغرض وبی ادب وفریبکارکه درمورداین خانم بیچاره که بدبخت فقط یک کلمه گفت احمدی نژادیه شخصیت کاریزماتیکه رومی خوندی تابفهمی جوک یعنی چیا (327769)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۸:۴۷
پروژه جدیدبهارنیوزدرآستانه انتخابات هرکی اسم احمدی نژادروآوردقبل اینکه به دال برسه بشوریدبزاریدروطناب (327771)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۳:۵۵
کاش سایت بهار تیتر خوب میزد واین دسته افراد را بزرگ نمایی نمی کرد مردم می دانند که ثبات اقتصاد ی یعنی چه و تورم یعنی چه ما باید دست به خود زنی نکنیم بعضی چیزا را قبول کنیم مثلا ما همه چیز رو به تحریم ها گره زده ایم در حالی که اگه کار میکردیم و اقتصاد را رونق می دادیم حالا این افراد ما را مسخره نمی کردند (327740)
نماینده ی شایسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۳:۵۵
مهم نیست که پول از کجا میاد فقط خرج میکنند مهم نیست که ایران در اینده چه میشه سربازی رو خوششون نمیاد اگه جنگ بشه میگن نظامی داریم به ما چه قهوه ی تلخمون باشه با موزیک گور بابای جنگ اگه دشمن بیاد رو سرمون خوش اومد از شاسی بلند خوششون میاد اما از کجا و خون چند نفر تو شیشه شده باشه مهم نیست به سگ علاقه نشون میدن اما پدر مادر مهم نیست (327741)
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۳:۵۷
بازیگران مثل ایشان بهترین گزینه برای آقای دهنمکی هستند که فیلم سازی از نظر ایشان چند خانم با ظاهر زیبا و چند جوک است.
جالبه که همسر این خانم قبل از جدایی از ایشان در مصاحبش گفته خانم من حتی دیپلم هم نگرفته (327742)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۳:۵۸
این نقد رو حداقل به قشر جوان ایران وارد نمیدونم اتفاقا اکثر جووناي ایرانی شاید وحتما سرانه مطالعه کتاب خوندنشون کم اما ازدنیای مجازی اطلاعات رو بدست میارن شاید در مورد بازیگرها ودرصد پایینی ازمردم بشه گفت که مثلا فرق دو کشور رو نمیدونن اما کثیری از مردم اطلاعات بروزی دارند و تلاش میکنن برای آگاهی بیشتر. نمونه عینی اون به نظر من گرایش مردم به ماهواره .وقتی سیما نمیتونه وظیفش رو درست انجام بده مردم برای آگاهی از اصل خبر به ماهواره روی میارن (327743)
مظفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۴:۱۱
ناتوانایی را می دانستیم نعمتی است به لطف این خانم محترم ظاهرا نادانی هم نعمت است. خدا روشکر! (327746)
آگاه پشیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۴:۱۵
من از دانستن زیاد در ایران فقط در روز در حال غصه خوردن و شاهد دور باطل نابودی سرمایه های انسانی و مالی کشور هستم و رفتن بهتره که از اینجا برم ولی شاهد نابودی خیلی چیزها از جمله قربانی کردن انسانیت با عنوان هدف وسیله رو توجیه کنه نباشم!!!
خیلی وقته داریم درجا میزنیم و دور خودمون می چرخیم!! تاکی ؟؟؟؟!!
جنگ ودعوا تاکی ؟؟!!! بی قانونی تاکی؟؟؟!!!
اگر هم بخوان کاری رو عملیاتی کنن کلا کل قانون رو به نظرخودشون عوض می کنن اسمش هم میشه قانون به همین راحتی !! بیشتر دیگه توضیح نمیدم.
اتفاقا هرکسی می خواد ... (327748)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۴:۱۶
خب الان بیسوادی کجاش بده؟؟خیلی هم خوب خیلی هم عالی هر چه ملت بیسواد تر جیب اقا ها و اقازاده ها پر پول تر..........مملکتی که کتاب ها و فیلمهاش از هزارتا ممیزی و فیلتر رد میشه وضع همین میشه الان مثلا بریم کتاب بگیریم بخونیم مگه بجز کتابهای ارزشی چیز دیگه ای هم پیدا میشه؟؟پولش هم دیگه بماند.......ولی باید بگم نسل جوان ما که خودم هم از همون نسلم خیلی تنبل شده اصلن زحمت خوندن چند سطر مطلبو بخودش نمیده فقط دنبال مطالب فان و جوکه.........در هایت وضعیت هم همین میشه (327749)
علی
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۴:۱۶
من با این متن موافق نیستم. اگر تو ایران با خیلیها صحبت کنید راجع به همه چیز صحبت میکنندو اظهار نظر میکنند. با این حال چه گلی به سر خودمان و دنیا زده ایم. همه جا حرف از سیاسته. البته مردم مقصر نیستند. دلیلش اینه که زندگی مردم بدجور تحت تاثیر سیاسیون بالا و پایین میشه. شما از یک ژاپنی در مورد ایران یا اسلام بپرسید احتمال زیاد جوابی نداره و ممکنه به گوشش هم نخورده باشه. با این حال تکنولوژی و فرهنگشون حرف اولو تو دنیا میزنه.
البته قصد دفاع از قریشی رو ندارم ولی این موضوع به تنهایی برای او عیب نیست. (327750)
م ه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۴:۱۹
واقعا فكر ميكنيد درسته ؟ (327751)
یک نویسنده ی مجازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۴:۵۴
آقای حق شناس عزیز ، کاملا با شما موافق و هم دردم. متاسفانه سطحی نگری و عدم درک درست از موضوعات گریبان گیر جامعه شده. بنده برای کانال تلگرام یک وب سایت گردشگری به مدت 10 روز مطالب با اصالت و واقعا تحقیق شده نگارش کردم. اما ! دریغ از استقبال مخاطب ، جالب اینجاست که در نظر سنجی از مخاطبان فهمیدیم که عزیزان فقط راضی به دیدن روزی چنتا عکس از جاهای دیدنی هستند و عاشق لایک کردن و...
اما به نظرم واقعا دوره ی وا مصیبتا و... گذشته و باید به فکر چاره بود.
چه خوب که هر کسی از خانواده ی خود شروع کند. (327752)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۵:۱۶
بهارنیوزعزیزتصویرخانم قریشی راکنارتصویریکه.اخیراازدستگیری بدحجابها درسایتتان گذاشتیدبگذارید علت حرفهایش شایدمعلوم شود.شاید اینها براثرگذشت زمان فهمیدند که باما باش بدحجاب هم باشی ایرادی ندارد. (327754)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۵:۱۹
ماهمیشه مینالیم که حاکمان کشور بدبودند درصورتی حاکمان هم جزئی ازمردم اند .احمدی نژاد مردمی ترین رئیس جمهور ایران بود.نه اینکه برای مردم کارمیکرد نه!بلکه شبیه ترین به خود مردم بود... (327756)
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۵:۲۰
من انتقاد دارم به بهارنیوز در این مورد. و موردهایی مانند علیرضا افتخاری، الهام چرخنده و...
چرا باید نظرات و عقاید افرادی که تاثیری تو زندگی ما ندارند و اهمیت و قدرتی هم ندارند و تو سیاست کاره ای هم نیستند، اهمیت داشته باشه و این همه توهین بشه به افراد و خردشون کنیم؟ این افراد دزدی کردن؟ اختلاس کردن؟ ظلم کردن؟ نه. عقیده شون حالا هر چی میخواد باشه و طرفدار یا مخالف هر کی باشن یا هر جور میخوان زندگی کنند. به ما چه واقعا؟ چرا اصلا این موضوعات میشه تیتر خبرها؟ لطفا این خبرها رو درج و تحلیل نکنید (327757)
پوران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۵:۵۴
ما به دنیا آمده ایم تا از زندگیمون لذت ببریم. دانشمون باید مرتبط با کارمون و چیزایی باشه که بهشون علاقه داریم. اگه هر کسی در ارتباط با شغلش دانش کافی داشته باشه و اظهار نظر کنه دنیا آباد میشه نه مثل رئیس جمهور سابق خودش رو در تمام زمینه ها کارشناس ارشد بدونه!!! (327759)
نیما
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۶:۳۶
سلام. به قول دکتر علی شریعتی«چه باید کرد» نگران چنین افکاری هستم به شدت نگران... به راستی چه باید کرد. (327762)
گندم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۶:۴۸
باور کنید معنی کلمه "کاریزما" را هم درست بلد نبود!! (327763)
رضا درودگر
United States
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۲۰:۵۳
آفرين
جامعه ما سطحی نگر شده و تلقی چیپی از بسیار مسایل اینچنینی داره (327781)
رضا درودگر
United States
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۲۰:۵۶
یه فیلسوفی میگه
کسانی که فهم کمتری دارند، از زندگی لذت بیشتری میبرند... (327782)
بی انصاف
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۷:۱۴
مملت ما آبستن عقده هایی است که با فحاشی به دبگران خالی می شوند. عقده های که ریشه در ندانم کاری مسئولین دارد نه بی اطلاعی سحر قریشی.مشکل ما سحر قریشیا نیستن مسئولینی هستند که میلیاردی بالا می کشن و در می رن.
منم اول موافق بودم با نظر این روزنامه نگار ، اما رفتم که ویدیو رو دیدم و مهربانیت این خانم نسبت به جامعشو حس کردم خجالت کشیدم که همچین نظری بدون اطلاع از محتوای ویدیو پیدا کرده بودم
سحر قریشی با تمام ندانم کاریهایش منتظر است تا یک اتفاق خوبی برای معتادان و کارتن خوابا ... (327764)
اایران داد عمارلویی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۷:۱۵
از درد گفتن دهنی شیرین نمی شود چه بهتر جناب نویسنده درد را می شناسند البته در سطح و کف دریا؟شمایی که درد را می نویسید بهتر نبود فقط یک راه؛که بتوان یکی از دردهای بالا را درمان کرد.تجربه ای در حد 60 سال را دارم هم درد خورده ام و با ان زندگی و میگذرانم درمان را نیز بلدم البته بنیادین و ریشه ای,چکنم که هیچ جایی ان را چاپ نمی کنند و در یک کلام میگویم:تمرد؛البته نمی توانم بازش کنم همین (327765)
آگاه پشیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۲۳:۳۲
اقای عمارلویی راه حل وجود داره ولی کسی که دردی رو عمدی درست می کنه هیچ وقت به دنبال راه حل نیست و احتیاجی بهش نداره وگرنه حل یک مشکل نزدیک 40 سال طول نمیکشه! (327789)
بینام
Spain
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۸:۴۲
آقای بهار اگه راست میگی و ریگی به کفش نداری زیر همه اخبار جای نظر دهی بزار تا مردم با آزادی کامل نظر خودشون رو بگن . شما هم دیکتاتوری مطبوعاتی دارین ؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (327770)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۹:۰۰
فرض کنیداین خانم گفته بودآقای رییس دولت اصلاحات شخصیت کاریزماتیکیه آقای نویسنده مطلب بالامی نوشتن او مای گادخدای من جونای این مملکت ازسحرجون گرفته تابقیه انقدرخبربدشنیدن دیگه خسته شدن ......... (327773)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۹:۰۳
نویسنده گفته بودآنهابه زودی همه جامعه راخواهندگرفت پس دوستان اصلاح طلب اگ طبق معمول توانتخابات باختن نگن تقلب شده (327774)
بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۱۹:۰۴
هر کسی که از احمدی نژاد دفاع کند میزنید حرفی بزند میکوبید متاسفم متاسف بسوزید (327775)
م. مرادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۲۰:۱۴
من کاملا نظر نویسنده ی این مطلب رو رد نمیکنم و این شیوه زندگی رو هم نمی پسندم. بله درسته ما نمیتونیم و نباید نسبت به شرایط فعلی جامعه و حداقل خاورمیانه ای که در اون زندگی میکنیم بی تفاوت باشیم.نسبت به کودکان و زنان و دیگر مردم بی دفاع که در آتش تحجر سنگ دلان داعش بی تفاوت باشیم، و دهها رویداد دیگر چنین فردی خنثی ست. اما معتقدم که به هر صورت ظرفیت روانی انسان ها با یکدیگر متفاوت است، بهره هوشی افراد توانایی هضم و درک همه نوع مسائل رو نداره. دایره فکری و واژگانی هرکس به فراخور محیط اش میباشد. (327778)
هوشنگ
United States
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۲۰:۴۲
شما اصلاح طلبان که آگاه هستید چه گلی بر سراین مردم زدید؟ گروهی تان که سفارت اشغال کردید گروهی هم که اطلاعاتی وامنیتی بودید گروهی هم که احکام ماقبل تاریخ وشلاق صادرمیکردید یک چند نفری تان هم که هفت تیرکش بودید واسلحه درمسجد قاچاق میکردید گروهی هم که الان در کشورهای دیگر هستید که درگذشته هیزم بیار اجاق انقلاب فرهنگی بودند. حافظه تاریخی شمارو فراموش نخواهد کرد. آگاهان جامعه ما که شما ها بودید این بلاها را برسر مردم آوردید پس بر نا آگاهان خورده نگیرید (327779)
ن
Romania
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۲۱:۱۳
اینم شد مطلب!!؟؟ (327784)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۲۱:۳۸
با سلام
جالبه،این خانم خوش نیاز به خیلی مطالعه داره،
ایشون هنوز به این درک نرسیده که هرکس در حیطه تخصص خودش می تونه نظر بده،در مسایل غیر تخصصی باید شنونده باشه (327786)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۳ ۲۲:۱۵
یک روز به چرخنده حمله میکنید بعد به بهنوش بختیاری حالا هم به سحر قرشی صبح فردا که باشه خدا میدونه (327788)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۴ ۰۰:۳۶
بنظرم اینگونه حساسیت نشون دادن نسبت به اطلاعات عمومی یک هنرمند کار درستی نیست. متاسفم که بهارنیوز فرصت این هجمه رو فراهم کرده.جامعه برای رشدو اعتلا نیازمند تقویت دقت ونگاه علمی به موضوعات است با شعار و هجمه هیچ مشکلی حل نخواهد شد.بهتر است بجای شخصی کردن امور به این موضوع پرداخته شود که چرا مردم ما ،حتی نخبگان هنری، رغبتی به سیاست و اخبار از خود نشون نمیدن!!! (327790)
دیگری
Romania
۱۳۹۴/۰۹/۲۴ ۰۳:۲۷
ی خانم بازیگر دیگه ای هم تو این برنامه اومده بود و مجری ازش پرسیده بود برجام چیه و گفته بود نمی دونم....حتی در و دیوارهای ایران هم چیزی راجع به این کلمه شنیدن (327796)
حسین از اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۹/۲۴ ۰۶:۱۰
چه جالب ... کل کاربرای بهار با متن موافقن و متاسفن برای خودشون با این جامعه ای که داریم و از دیدگاهشون اکثر مردم جامعه بی سواد و جاهل و ... میدونن!!! واقعا فکر نمیکنید یه سوزنم باید به خودتون بزنید و فکر نکنید که فقط شمایید که آدمید و الباقی بی فرهنگ و بی فکر؟!
مدت هاست دارم فکر میکنم فرق شما با کسایی که بهشون میگید افراطی چیه دقیقا
خب تهش اینه که شما به اونا همین حرفهایی رو نسبت میدید که الان خودتون دقیقا همون مدلی هستید!!! (327797)