به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۲۵ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۹۶۶۷۴
بلاتر:

اتلتیکو و رئال هم‌باید‌مانند بارسا محروم‌شوند

گروه ورزشی: رییس محروم فیفا معتقد است در صورتی که تیم‌های مادریدی مرتکب تخلف مشابهی شدند، باید همان محرومیت بارسلونا برایشان در نظر گرفته شود.
اتلتیکو و رئال هم‌باید‌مانند بارسا محروم‌شوند
پرونده اتلتیکومادرید و ر‌ئال‌ ماد‌رید باز است و کمیته‌ انضباطی فیفا بر روی آن تحقیق می‌کند. دو باشگاه مادریدی متهم به زیر پا گذاشتن قوانین جذب بازیکنان زیر 18 سال شده‌اند.سپ بلاتر، رییس محروم فیفا در این‌باره گفت: این پرونده بسته شده است ولی از گفتن نوع جریمه و محرومیت امتناع می‌کنم چون کمیته‌ در‌ رابطه با آن تصمیم خواهد گرفت و من به علت محرومیت نمی‌توانم در جریان آن قرار بگیرم. اگر بارسلونا به خاطر نقض قوانین محروم شده است و دو باشگاه مادریدی نیز همان قانون شکنی را انجام داده‌اند، باید به همان شکل جریمه شوند.

 

رییس محروم فیفا در ادامه افزود: شاید بارسلونا در برخورد با فیفا دچار اشتباه شده و نباید علیه آنها اقامه دعوا می‌کرد. بهتر بود با گفت‌و‌گو این مساله حل شود. این روش در فو‌تبا‌ل بهتر جواب می‌دهد. بلاتر درباره مراسم توپ طلا و سه نامزدهای نهایی نیز اظها‌ر کرد: خوشحال می‌شوم توپ طلا را من اهدا کنم. امیدوارم پس از حضورم برابر کمیته‌ اخلاق، همه چیز مشخص شود. نمی‌توانم از میان لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار، یکی را به عنوان برنده توپ طلا انتخاب کنم. هر سه، بازیکنان خیلی خوبی هستند.

مرجع : ایسنا