به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۲۵ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۹۶۶۸۰

قطار کنسرت‌ها به راه می‌افتد

گروه ورزشی: واحد نظارت وارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز 15 اجرای صحنه‌ای موسیقی در تهران و شهرستان‌ها را صادر کرد.
قطار کنسرت‌ها به راه می‌افتد
به گزارش روابط عمومی دفتر موسیقی و واحد نظارت و ارزشیابی این دفتر، مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی «شب ساز ایرانی» به سرپرستی احمد رضاخواه را صادر کرد. در این گزارش آمده است، مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه «کُما» به سرپرستی و خوانندگی حمید عسگری در محل سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی صادر شده است. این کنسرت در روز 7 بهمن ماه در سانس‌های 18 تا 20 و 21:30 تا 23 به روی صحنه خواهد رفت.

در ادامه این گزارش می خوانیم: سه مجوز جداگانه برای گروه «بنیامین» به سرپرستی و خوانندگی بنیامین بهادری در تهران و دو شهرستان کرمانشاه و سنندج صادر شده است.این گروه در 6 دی ماه و 18 بهمن ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برنامه خواهد داشت و در 28 و 29 دی ماه در تالار انتظار کرمانشاه به روی صحنه خواهند رفت و در 1 بهمن ماه در سالن امام خمینی(ره) آموزش و پرورش سنندج اجرا خواهند داشت.

بنیامین بهادری در این اجراها قطعاتی چون : «صدای قلب تو»، «خواب»، «آهای تو» و... را اجرا خواهد کرد.همچنین واحد نظارت دفتر موسیقی مجوز یک اجرای موسیقی اصیل ایرانی و فولکلور را برای گروه «داد مهر» (ویژه بانوان) صادر کرده است. اجرای این گروه که سرپرستی و خوانندگی آن به عهده پروین سلطانی است به تاریخ 3 دی ماه در یک سانس (ساعت 13) در سالن اصلی فرهنگ‌سرای نیاوران برگزار خواهد شد. این گروه در این اجرا قطعاتی چون «یادگار»، "«کران بیکران»، «نوستالژی» و... را اجرا خواهند کرد.مجوز یک اجرا برای ارکستر ملی به رهبری فرهاد فخرالدینی و خوانندگی سالار عقیلی در تالار وحدت صادر شده است. این اجرا در تاریخ 22 آذر ماه ساعت 21 تا 23 در یک سانس برگزار می‌شود. بنابر همین گزارش گروه مازیار فلاحی نیز برای روز 8 دی ماه مجوز اجرا دریافت داشته است. کنسرت این گروه در دو سانس 18 تا 20 و 21:30 تا 23:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه خواهد رفت.

همچنین گروه موسیقی «سون» با دریافت مجوز از واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد، تازه‌ترین کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌کند. گروه موسیقی «سون» که این روزها در تدارک تولید و ضبط تازه ترین آلبوم خود هستند با دریافت محوز از واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی تازه ترین کنسرت خود را به تهیه کنندگی موسسه «آوای دوران» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می کند.
مرجع : ایسکا نیوز