به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۹۶۷۷۰
‌ازسوی اداره‌کل اوقاف استان البرز

جلال مقامی و اسکندر کوتی تقدیر شدند

گروه فرهنگی: ‌اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در حاشیه همایش وقف و رسانه از جلال مقامی و اسکندر کوتی، دو تن از دوبلورها و گویندگان رادیو و تلویزیون تقدیر کرد.
جلال مقامی و اسکندر کوتی تقدیر شدند
در این همایش که ظهر امروز پنجشنبه (26 آذر) در محل اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج برگزار شد، از چند چهره و پیشکسوت هنر و رسانه استان نیز تجلیل به عمل آمد.حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در این همایش با بیان آن که فرهنگ وقف نیاز به تبلیغ و ترویج دارد، اظهار کرد: یکی از زیباترین راه کارهای تبلیغ و ترویج وقف بیان آن به زبان هنر و رسانه است.وی با اشاره به کمک هنر به ماندگاری فرهنگ‌ها، افزود: هر فرهنگی برای تثبیت و ماندگاری چاره‌ای جز آمیخته شدن با هنر ندارد.

 

وی تاکید کرد: هنر و رسانه به دلیل در اختیار داشتن مردم، به راحتی می‌تواند تاثیرگذاری‌های شگرفی در جامعه ایجاد کند.صالحی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ وقف یادآور شد: اهالی هنر و رسانه اگر در این حوزه بیش از گذشته ورود کنند، در ماندگاری آن سهم عظیمی خواهند داشت. حجت‌الاسلام صالحی وقف را در خدمت آیندگان دانست و گفت: کسی که وقف می‌کند شاید در زمان حال ثمرات آن را نبیند، اما به طور قطع آیندگان از این حرکت ارزشمند بهره‌مند خواهند شد.

مرجع : ایسنا