به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۹۷۵۰۸
همه آرزو دارند در استقلال باشند

می‌دانم در استقلال رقابت سخت است

گروه ورزشی: مهاجم جدید استقلال اعلام کرد از ر‌قا‌بت سخت با سایر مهاجمان این تیم آگاه است.
می‌دانم در استقلال رقابت سخت است
مهدی مومنی در حاشیه اولین تمرینش با آبی های پایتخت گفت: خوشحالم از این که به استقلال آمده‌ام و می‌خواهم برای این تیم مثمرثمر باشم و با بازی‌های خوب به استقلال کمک کنم تا ان‌شا‌ء‌الله در نهایت استقلال به موفقیت برسد.وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد باشگاه استقلال خوزستان هم خواهان جذب او بوده است نیز گفت: به‌ هر‌ حال شرایط به شکلی بود که ترجیح دادم به استقلال تهران بیایم. هر کسی آرزو دارد در تیم بزرگی مثل استقلال بازی کند و من از حضور در این تیم بسیار خوشحال هستم و می‌خواهم به این تیم کمک کنم.

 

مهاجم استقلال در پاسخ به سوالی درباره ر‌قا‌بتش با سایر مهاجمان این تیم مثل آرش برهانی و سجاد شهباززاده هم اظهار کرد: ر‌قا‌بت خیلی سختی پیش‌رو دارم ولی حتما هدف همه ما کمک به تیم است.مومنی در پاسخ به سوالی درباره سن بالایش و انتقاد عده‌ای مبنی بر اینکه او نمی‌تواند به استقلال کمک کند هم ا‌ضافه‌ کرد‌: 30 ساله هستم. آقای عنایتی در سن بالاتر، نمایش‌های بسیار خوبی را برای تیمش ارائه می‌دهد. من همه تلاشم را می‌کنم تا برای استقلال بازی‌های خوبی را ارائه دهم.

 

او در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا قرار بود در نیم فصل اول به استقلال بپیوندد نیز اظها‌ر کرد: به‌ هر‌ حال شرایط به شکلی بود که نشد در ابتدای فصل به استقلال بیایم اما خوشحالم که الان به این تیم پیوستم.مهاجم جدید استقلال در پاسخ به سوالی آیا قبلا سابقه کار با پرویز مظلومی را داشته است یا نه نیز گفت: خیر. از اینکه آقای مظلومی به من اعتماد کرده است خوشحالم و امیدوارم مثمرثمر باشم.

مرجع : ایسنا