به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۹۷۷۵۲

کی‌روش باید لباس‌ اصل اسپانسر را بپوشد

گروه ورزشی: رییس فدراسیون فوتبال از تمدید قرارداد برند آل اشپورت به عنوان اسپانسر پوشاک تیم ملی خبر داد.
کی‌روش باید لباس‌ اصل اسپانسر را بپوشد
علی کفاشیان در ارتباط با جلسه امروز در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: این جلسه مربوط به اسپانسر پوشاک تیم ملی بود. بعد از اینکه سه ماه بررسی‌های لازم را انجام دادیم، 7-8 برند اطلاعات خود را برای ما فرستادند و در نهایت مصوب شد که برند آل اشپورت کار خود را با ما ادامه دهد.وی افزود: قرارداد سه ساله را با این برند آلمانی به امضا رساندیم و قرار است تمامی لوازم و البسه را یکجا در اختیارمان قرار دهند. البته سرمربی تیم ملی هم موظف است لباس‌هایی که از این کمپانی به دست ما می‌رسد که حتما باید اصل باشند را استفاده کند. چند وقت دیگر طرح‌های لباس‌ها را به دست ما می‌رسانند تا نظرمان را درباره این طرح‌ها اعلام کنیم تا در آینده مشکلی به وجود نیاید.

وی درباره مشکلات پیش آمده مربوط به قرارداد خاکپور نیز اظهار کرد: نمی‌دانم چه اختلافی است. اگر می‌دانستم قرار است به خاطر حضور من در مراسم شرکت نکند قطعا پیش از آن با او صحبت می‌کردم. در هر حال باید تمام این حرف‌ها را فراموش کنیم و برای کادر فنی و بازیکنان تیم امید آرزوی موفقیت داشته باشیم چرا که کادری ایرانی و موفق هستند.رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: همه مربیان قراردادشان فرستاده و امضا شد اما خاکپور قراردادش را امضا نکرد. از نظر ما او سرمربی تیم ملی است. اگر قرارداد خود را نیز امضا نکند، او سرمربی تیم ملی است و ما نسبت به تعهدات‌مان به او پایبند هستیم. علاوه بر این او نیز به تعهداتش پایبند است. خاکپور سوابق بسیاری در فوتبال ایران دارد و ما این فرصت را به او دادیم تا سرمربی‌گری در تیم امید ایران را تجربه کند.

کفاشیان در پاسخ به اینکه شما در برهه‌ای از زمان مشکل خاکپور را به دلیل معادل‌سازی مدرک مربی‌گری‌اش بود حل کردید گفت: من به شخصه سه بار با مسئولان AFC و دبیرکل این کنفدراسیون صحبت کردم. به هر حال او از سرمایه‌های ماست و باید کلاس‌های A را نیز بگذراند. او از سرمایه‌های ماست و امیدوارم ناراحتی‌اش با کسب سهمیه المپیک برطرف شود.وی ادامه داد: در ابتدا مبالغی برای مربیان تیم ملی در نظر گرفته شده بود که خاکپور تقاضای مبلغ بالاتری کرد و ما این مبلغ را در هیات رییسه مصوب کردیم. علاوه بر این بندهایی بود که برطرف نشد و مشاوران حقوقی فدراسیون و سرمربی تیم امید با هم در این رابطه صحبت کردند تا این مسائل برطرف شود اما باز هم در نهایت امضا نشد.

رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود کی‌روش بستری شده است گفت: من با کی‌روش صحبت کردم و گفت که حالم خوب است و ملالی نیست. او به قطر می‌آید و پس از آن به پرتغال می‌رود و مجددا به ایران می‌آید.کفاشیان درباره دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال ایران و مقدونیه نیز گفت: قرار شده است به دلیل مشکلات صدور ویزا این دیدار در اتریش برگزار شود.
مرجع : ایسنا