به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۵
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ ساعت ۰۷:۱۸
کد مطلب : ۹۸۲۰۴
توسط یکی از برندهای معروف مد ایتالیایی،

«حجاب» وارد دنیای مد می‌شود

گروه جامعه: دولچه گابانا، یکی از برندهای معروف مد ایتالیایی، خط تولید تازه‌ای را به محصولات گران‌قیمتش اضافه کرده که مخاطب آن زنان باحجاب هستند. این خط قرار است به تولید «حجاب و عبایه» (یا‌‌ همان چادر عربی) بپردازد.
«حجاب» وارد دنیای مد می‌شود
به گزارش مجله ال، «مجموعه (یا کلکسیون) عبایه» نامی است که استفانو گابانا، طراح و موسس این برند به این مجموعه داده است. گابانا خبر اختصاصی این مجموعه را در حساب کاربری اینستاگرام و توی‌تر خود اعلام کرد. لباس‌های این مجموعه از جنس ژرژت و ساتن هستند که به گفته گابانا، «جزییات توری» فراوانی دارند. به گزارش نیویورک پست، این لباس‌ها سیاه یا به رنگ بژ هستند و در آن‌ها جزئیات طراحی مخصصوص دولچه گابانا مثل گل‌های رز و بابونه و میوه لیمو دیده می‌شود.

به گزارش راديو فردا به نقل از استایلیست، با آنکه پارچه‌های فراوانی در طراحی این لباس‌ها استفاده شده، اما وزن آن‌ها زیاد نیست. قیمت این لباس‌ها هنوز اعلام نشده اما گستره قیمت لباس‌های این برند بین هفتصد تا هفت هزار دلار برای یک شال تا یک لباس بلند است. دولچه گابانا اولین برند معروفی نیست که زنان با حجاب را به عنوان مشتریان قدرتمندی در دنیای مد می‌بیند.

«اچ اند‌ام» و «دی کی ان وای» هم مجموعه‌هایی با حجاب اسلامی به بازار عرضه کرده‌اند. برندهای دیگر لباس هم در مجموعه‌های تازه‌شان از لباس‌های آستین دار یا با دامنی بلند بیشتر استفاده می‌کنند تا بازار زنان مسلمان را به دست آورند. به گزارش رویترز میزان مصرف لباس و کفش در بین زنان مسلمان در حال افزایش سریعی است. به پیش بینی این مجله، زنان مسلمان تا سال ۲۰۱۹ نزدیک به پانصد میلیارد دلار خرج لباس و کفش و وسایل جانبی مد خواهند کرد.