کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رونمایی سونی از یک هدفون بی‌سیم جدید

آی تی رسان , 20 دی 1394 ساعت 9:03

گروه فناوری:نمایشگاه CES امسال پر از نوآوری‌های جدید در زمینه هدفون‌ها و هدست‌ها است. کمپانی سونی که همیشه مجموعه‌ای از بهترین محصولات مخصوص صوت و تصویر را ارایه می‌دهد، امسال یک هدفون بی‌سیم جدید به نمایشگاه آورده است.


تکنولوژی خاصی که سونی در این دستگاه به‌کار گفته است، توانایی حذف نویز و صداهای اضافه با قابلیت بالاست. پ
هدفون موقعیت شما و شلوغی محل را تشخیص می‌دهد و بسته به آن، بهترین تنظیمات را برای پخش صدا انجام می‌دهد تا کمترین نویز ممکن را احساس کنید. حتی در صداهای کم هم شما صدای محیط را نمی‌شنوید و با لذت می‌توانید به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. طراحی گیره‌های این دستگاه و گوشی‌های آن کاملا بی‌نقص است و هیچ سنگینی یا فشاری روی گوش خود احساس نخواهید کرد. در مورد اتصال بلوتوث هم این هدفون فوق‌العاده عمل می‌کند و حتی در مکان‌های بسیار شلوغ که امواج بلوتوث زیادی در فضا هستند، به‌راحتی به تلفن همراه یا پخش‌کننده موسیقی شما وصل می‌شود.
 
تنظیمات اکولایزر دستگاه نیز بسیار عالی عمل می‌کنند و انواع اکولایزر برای سبک‌های مختلف موسیقی را پشتیبانی می‌کنند. باس صدا بسیار مناسب است و بیش از اندازه زیاد یا کم نیست.  طبق گفته شرکت سونی، این هدفون قابلیت پخش مداوم به مدت 20 ساعت را دارد. از زمان و قیمت دقیق عرضه این هدفون خوش‌ساخت خبری در دسترس نیست اما قیمت حدودی 350 تا 400 دلار برای آن پیش‌بینی شده است.


کد مطلب: 98283

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/98283/رونمایی-سونی-یک-هدفون-بی-سیم-جدید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir