به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۹۸۶۵۹
مسی:

روزی به آرژانتین بازخواهم گشت

گروه ورزشی: مهاجم بارسلونا دوست دارد روزی در فوتبال آرژانتین پا به توپ شود.
روزی به آرژانتین بازخواهم گشت
سایت فیفا در گفت‌وگو با لیونل مسی که اخیرا برنده توپ طلا شده درباره موضوعاتی همچون بارسلونا، ریورپلاته، بازگشت به آرژانتین نیمار و لوییس سوارس صحبت کرد.مهاجم بارسلونا درباره وضعیت بحرانی بارسلونا در اوایل سال 2015 گفت: فکر می‌کنم مدت زمان کمی در این شرایط قرار داشتیم و سپس در هر بازی بهتر شدیم. در نهایت سال را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و پنج جام را بالای سر بردیم.

 

مسی در رابطه با حضور احتمالی‌اش در لیگ برتر انگلیس اظهار کرد: در فوتبال ممکن است هر اتفاقی بیفتد. این اتفاقات در مدت زمان کوتاهی هم روی می دهند، اما من همیشه آرامش خود را حفظ می کنم. همیشه گفته‌ام از بودن در این جا خوشحال و راضی هستم. به این روش ادامه دادم و خوشبختانه سال خیلی خوبی برای ما بود.پس از فتح جام جهانی باشگاه‌ها برابر ریورپلاته مسی که به همراه تیمش ژاپن را ترک می کرد با هوداران خشمگین وطنی رو به رو شد، یکی از طرفداران ریورپلاته آب دهانش را به سمت او پرت کرد و با او درگیر شد. مسی در این باره گفت: از قدرت این هوادران آگاه هستم. آنان راه طولانی را برای حمایت تیمشان طی کردند. هوادران پرشوری هستند. من که یک آرژانتینی هستم اولین گل بازی را به ثمر رساندم و ریورپلاته را به هم ریختم.

 

بازیکن آبی اناری ها در رابطه با بازگشت به آرژانتین اظهار کرد: از کودکی این آرزو را داشتم اما با شرایطی که داشتم نتوانستم به آن برسم. به اروپا رفتم و در بارسلونا شروع به بازی کردم و همه افتخارات را با این تیم بدست آوردم، اما دوست دارم روزی به فوتبال آرژانتین بازگردم. تنها خدا می داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

مسی، نیمار را بازیکن کلیدی بارسلونا عنوان کرد و افزود: من در حضور نیمار عملکرد بهتری دارم. از زمانی که به بارسا پیوست همیشه از من به خوبی یاد کرده است. خیلی خوشحال هستم که یک دوست و یک هم بازی درباره من اینچنین صحبت می‌کند.

 

مسی درپایان درباره لوییس سوارس گفت: در حال حاضر بهترین شماره 9 جهان است. در کنار او بازی کردن لذت بخش است. علاوه بر این بیرون از زمین رابطه خیلی خوبی با هم داریم. خیلی خوشحالم که همه چیز را با هم به اشتراک می گذاریم.

مرجع : ایسنا