به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۹۹۰۰۵

معرفی ارزانترین میان رده آسیا توسط لنوو

گروه فناوری:در چند سال اخیر چین به عنوان بزرگ‌ترین بازار تلفن‌های همراه شناخته شده و رقابت در این بازار و به‌خصوص در حوزه تلفن‌های اقتصادی و ارزان قیمت، بسیار شدید است.
معرفی ارزانترین میان رده آسیا توسط لنوو
در این بین و در کنار تولید کنندگان بزرگ و مطرح بین‌المللی، شرکت‌های چینی زیادی هم هستند که توانسته‌اند به خوبی موفقیت خود را نه تنها در چین بلکه در سطح جهانی نشان دهند، شرکت‌هایی مانند شیائومی، هوآوی، لنوو، اوپو و … .
لنوو Lemon 3 تنها در چین و چند کشور آسیایی دیگر به فروش می‌رسند. اما این تلفن ارزان قیمت چه چیزی برای گفتن دارد؟

لنوو Lemon 3 حدود ۱۰۶ دلار قیمت دارد. از مشخصات این محصول می‌توان به صفحه ۵ اینچی Full HD، پردازنده اسنپدراگون ۶۱۶ با ۶ هسته پردازشی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد. همچنین لنوو در این گوشی از صدای Dolby استفاده کرده، بنابراین با این امکانات و این مشخصات سخت افزاری فوق‌العاده، قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی خیلی کم است، اما باعث می‌شود تا سایر رقبا هم به فکر معرفی حریفی برای این مدلباشند و در نهایت ما شاهد میان‌رده‌هایی باکیفیت‌تر باشیم. ضخامت این گوشی حدود ۷.۹۹ میلی متر است و تنها ضعف آن در مقابل Redmi 3 باتری آن است. شیائومی برای محصولش از یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری استفاده کرده در حالی که باتری Lemon 3 حدود ۲۷۵۰ میلی آمپر است.
مرجع : آی تی رسان