به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۹۹۲۳۸

حمایت دل بوسکه از کاسیاس

گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی اسپانیا از دروازه‌بان ملی‌پوش خود دفاع کرد.
حمایت دل بوسکه از کاسیاس
ویسنته دل بوسکه در گفت‌وگو با رادیو "کادنا کوپه" درباره وضعیت برخی از بازیکنان ملی پوش و لالیگا صحبت کرد. اشتباه ایکر کاسیاس در بازی اخیر پورتو باعث باز شدن دروازه تیم پرتغالی شد. مطبوعات این کشور از دروازه بان اسپانیایی انتقاد کردند اما سرمربی تیم ملی اسپانیا از کاسیاس حمایت کرد و گفت: او تنها در این صحنه اشتباه کرد اما مهم‌تر از همه چیز، شرایط خوب اوست. او با این وضعیت در یورو 2016 فرانسه حاضر خواهد شد. فکر می‌کنم که ترس او ریخته است. همه دروازه‌بانان اشتباه می‌کنند و غیر ممکن است که خطا نداشته باشند.

 

دل بوسکه درباره صحبت‌های جنجالی جرارد پیکه اظهار کرد: او هر کاری را که دوست دارد انجام می‌دهد. او آزاد است. به نظرم بهترین پاسخ برای او سکوت است. او می‌تواند برخورد مناسب و به‌جایی داشته باشد. اگر قرار باشد کسی او را توبیخ کند آن باشگاه بارسلونا است و نه من.

 

دل بوسکه درباره چگونگی برکناری رافائل بنیتس از هدایت رئال مادرید اظهار بی اطلاعی کرد و درباره مربیگری یک تیم گفت: سرمربی محدودیت هایی دارد و نمی تواند از آن عبور کند تنها باید آن را کنترل کند. او باید تصمیماتی برای بهتر شدن وضعیت تیم بگیرد. بازیکنان تیم به مرور زمان تغییر می کنند که آن مشکل همیشگی است. همه بازیکنان دوست دارند بازی کنند و کنترل این مسئله دغدغه یک سرمربی است.

 

دل بوسکه درباره لالیگا اسپانیا گفت: این لیگ را دوست دارم سطح خوبی دارد. نمی‌توانم بگویم تنها سه تیم خیلی خوب هستند چون برخی تیم‌ها عملکرد فوق العاده‌ای در این فصل داشته‌اند.

 

سرمربی اسپانیا از اتلتیکو مادرید صدرنشین تمجید کرد و افزود: آن ها از همه جهت خوب هستند از دروازه‌بان گرفته تا خط حمله. خط دفاعی و حمله قوی دارند و از بازیکنان خوبی برخوردارند.

 

دل بوسکه درباره یورو پیش رو گفت: مثل هر دوره از شانس قهرمانی برخورداریم و تیم برای کسب پیروزی در این مسابقات حاضر می‌شود. دروازه‌بان اصلی تیم بستگی به شرایط کاسیاس و داوید دخئا در آن زمان انتخاب خواهد شد.

 

او در پایان از عملکرد مهاجمین اسپانیایی تمجید کرد و افزود: اسپانیایی‌های زیادی گلزنی می‌کنند. آدوریس فوق العاده است و پاکو آلکاسر دست از گلزنی بر نمی‌دارد. به دنبال مهاجمانی هستیم که فصل خوبی را پشت سر گذاشته باشند تا برای تیم ملی موثر واقع شوند.

مرجع : ایسنا