به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۰۱ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۹۹۳۵۶
رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان:

خودروسازان دیگر بهانه تحریم را ندارند

گروه اقتصادي: رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: با اجرایی شدن برجام، خودروسازان دیگر نمی‌توانند پایین بودن کیفیت محصولاتشان را به تحریم ربط دهند.
خودروسازان دیگر بهانه تحریم را ندارند
به گزارش ایسنا، محمد جعفری اظهار کرد: متاسفانه خودروسازان نتوانسته‌اند رضایت مصرف‌کنندگان را در زمینه قیمت و کیفیت خودروهای تولیدی خود جلب کنند. وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته شاهد بودیم خودروسازان برخی مشکلات را به تحریم ربط می‌دادند، خاطرنشان کرد: بنابراین با اجرایی شدن برجام و لغو تحریم‌ها، این بهانه از بین رفته و شرایط برای بهبود وضعیت فراهم شده است.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ادامه داد: خودروسازان باید در شرایط پسا تحریم، نسبت به از رده خارج کردن خودروهای قدیمی و تولید خودروهای جدید اقدام کنند. وی افزود: اشتیاق خودروسازان مطرح جهانی برای فعالیت در ایران فرصت مناسبی برای خودروسازان است تا نسبت به به‌روز کردن خطوط تولید و فن‌آوری خود اقدام کنند. جعفری با بیان اینکه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان باید به دغدغه خودروسازان تبدیل شود، تصریح کرد: امیدواریم با برداشته شدن تحریم‌ها و ورود خودروسازان جهانی به کشور، شرایط برای رقابتی شدن بازار خودرو فراهم شود.

ایوب محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۱ ۱۲:۵۴
همیشه گفتم یک لابی قدرتمند پشت صنعت خودرو ایران هست
و اجازه نمیده این انحصار از دستش در بیاد
ربطی به تحریم و غیر تحریم نداره
حالا مردم هم تو جاده توی این خودروهای غیر ایمن و غیر استاندارد بمیرم هم مهم نیست
مهم اینکه این لابی قدرتمند به پولش برسه
وسلام (329276)
مهربانی
Germany
۱۳۹۴/۱۱/۰۱ ۱۶:۵۸
انشاا... فضای رقابتی نه رانتی در صنعت خودرو (329317)
دو..ست
Russian Federation
۱۳۹۴/۱۱/۰۱ ۱۹:۱۳
هر گز نخواهد شد! سودجویان و منفعت طلبان پشت صنایع خودروسازی که اختاپوسی صنعت خودروسازی را در دست دارند هر گز از سودهای کلان نامشروع خود نمیگذرند ولو به قسمت مرگ مرد در جاده ها. (329344)