به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۰۴ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۹۹۶۵۱

گروگان‌گیری پیکر متوفی توسط بیمارستان!

گروه جامعه: نماینده مشهد و کلات در تذکر شفاهی خواهان رسیدگی وزارت بهداشت به نگه داری جسد متوفی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)توسط بیمارستان 22 بهمن شد.
 به گزارش خانه ملت ، نصر الله پژمانفر  امروز (یکشنبه 4بهمن ماه) در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیماری که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده است توسط اورژانس به بیمارستان 22 بهمن مشهد متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی منتقل می شود. پژمانفر در ادامه گفت: اعضای خانواده این فرد که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بودند تقاضای انتقال این بیمار را به بیمارستان دولتی می کنند اما مسئولین بیمارستان 22بهمن مجوز انتقال بیمار را صادر نمی کنند تا این بیمار در نهایت فوت می کند.
 
وی افزود: علی رغم پرداخت دوسوم مطالبات گزاف این بیمارستان توسط کمیته امداد و مردم خیر اما متاسفانه با گذشت یک هفته این مرحوم در سردخانه بیمارستان نگه داشته شده است.بیمارستان جسد متوفی را تحویل بازماندگان و خانواده این مرحوم نمی دهد. پژمانفر با لحنی انتقادی گفت: رئیس این بیمارستان که باید نام بنگاه تجاری برآن گذاشت ، گفته است که حتی اگر رئیس جمهوری نامه دهد تا الباقی طلب بیمارستان پرداخت نشود پیکر متوفی را تحویل خواهد داد.
 
نماینده مردم مشهد و کلات گفت: خطاب من به وزیر بهداشت این است که ما نگران این هستیم که بیمارستان در ازای مطالبات خود بفروشد . امروز چه کسی در خصوص این مسئله پاسخگو است؟ تمام مسئولین استان خراسان رضوی و نمایندگان مجلس به مدیر بیمارستان 22 بهمن مشهد نامه نوشته اند اما همچنان پیکر این متوفی در سردخانه نگه داری می شود.