به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۶۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۹۹۷۳۴

سالار عقیلی چه گناه کبیره‌ای مرتکب شده؟

گروه هنری: حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو بازتاب وسیعی در شبکه های مجازی داشته و در حالیکه برخی رسانه های افراطی در صدد تخریب وجهه او هستند و حتی به خبرسازی برای حذف او همچون دیگر بزرگان عرصه موسیقی و هنر از صحنه هنری کشور و ترغیب او برای مهاجرت روی آورده‌اند طیف وسیعی از اهالی هنر و کاربران در شبکه های اجتماعی ناباورانه از خود می پرسند مگر سالار عقیلی مرتکب کدامین گناه کبیره شده که می خواهند با او برخورد حذفی کنند؟

در همین زمینه پرستو صالحی در صفحه رسمی اینستاگرام خود در دفاع از عقیلی نوشت: وطنم اي شكوه پا برجا... مردم وطنم نزاريم چشم، رو به روياي عشق بسته شود... رفقا تمنا مي كنم هر اتفاقي كه مي افته جبهه گيري نكنين راي صادر نكنيد حكم نديد اصلاا اتفاقي نيفتاده يك مصاحبه هنري انجام گرفته نه ضد نظام نه ضد كشور كاملا هنري حالا جاش مشكل داشته ، بله . الان بايد هنرمند محبوب و متعهد كشورمون كه سالهاست دينش رو به مردم و سرزمينش ادا كرده حمايت كنيم نه اينكه هيزم به آتيش بريزيم و شعله ورترش كنيم اين آتيشي كه يه عده آدم دارند بادش ميزنن كه گر بگيره، در آخر هنر و هنرمند رو ميسوزونه . سياسي كردن هر اتفاقي شده عادت متاسفانه.

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۵ ۱۳:۰۶
چه خوب همه هم دیدن!!! (329703)
ساسان
Estonia
۱۳۹۴/۱۱/۰۵ ۱۳:۳۳
مصاحبه کرده که کرده، حالا چه اتفاقی افتاده؟ (329708)
--------
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۵ ۱۳:۳۳
اقای وزیرارشادجلوی برخوردباسالارعقلی رابگیریداون که کاری نکرده (329709)
۱۳۹۴/۱۱/۰۵ ۱۳:۴۴
سالار،سالاری (329710)
مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۵ ۱۳:۵۷
تکلیف خودتون را مشخص کنید بهار نیوز.شبکه من وتو برنامه های ضد انقلاب ضد اسلامی و نظام را پخش میکند یا نه؟ با رژیم صهیونیستی ارتباط دارد یا نه؟ رئیسش خواننده معلو م الحال طاغوتی هست یانه؟عناصر بهایی دارد یانه؟ اگر این موارد برای ارتباط با این شبکه برای شما مشکلی ایجاد نمی کند دیگر حرفی باقی نمی ماند.البته بعید می دانم این نظر را سانسور نکنید (329712)
مصطفی
Romania
۱۳۹۴/۱۱/۰۵ ۲۰:۰۳
ترا به هر چه میپرستید از این انگ زدن های بلا توجیه دست بردارید ....
تو که قران بدین نمط خوانی // ببری رونق مسلمانی (329747)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۵ ۱۳:۵۹
بسه بی قانونی.خسته شدیم ازدست شما
طبق قانون هرگونه مصاحبه بااین شبکه هاخلاف قانون است ومجازات دارد.
من اصلا به درستی وغلطی قانون کاری ندارم...ازنظرمن غلط...اماقانونه ولازم الاجرا.اگه یه روزی قانونی تصویب بشه که بگه همه بایددست خودشونوقطع کنن من انجام میدم.چون قانونه.چه به ضررمن وچه به نفع من.
این جوری که شمامیگین سنگ روسنگ بندنمیاد.هرکی هرکاردلش خواست بکنه.
به طورمثال من باهولوکاست مشکل دارم.آیاتوآمریکابه من اجازه داده میشه کاندیدریاست جمهوری بشم!!!!!مطمئنن نه اجازه داده نمیشه. (329713)
علی
Russian Federation
۱۳۹۴/۱۱/۰۵ ۱۵:۲۵
من که موندم درموردکدوم نظرت حرف بزنم مگه شمانمیدونی که ضرررساندن به بدنت حرام هست خداعقل داده واسه چی که قانون بزارن دست قطع کنی توهم انجام بدی مگه الان مشکل بزرگ مااین نیست که قانون شده سلیقه2اگه به امریکای اجازه دادن به شماهم میدن .!؟ (329724)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۵ ۱۵:۳۴
برادرم تو گوش را دیدی و یا شنیدی ولی فیل را ندیدی.یکی را دیدی و یکی را ندیدی و یا این که به بعضی ایمان می آوری و بعضی را انکار می کنی و این شرطش نیست
هزار نکته ی باریک تر ز مو اینجاست نه هر که سر بتراشد قلندری داند.
من فقط یه سوال می کنم آیا هر چیزی با هر تفسیری در هر شرایطی با امضا و یا بدون امضای شما می تواند قانون باشد؟
گویند یک روز مردی با اهل خانه در راهی اسیر رهزنی می شود ان راهزن دایره ای بر روی زمین رسم می کند و از مرد می خواهد که قدم از آن خط بیرون نگذارد.و... (329725)
قانون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۵ ۱۸:۵۵
طبق نظریه رشد اخلاقی کلبرگ و رشد عقلی پیاژ شما به مرحله آخر نرسیدید و بسیاری از نوجوانان و بزرگسالان هرگز و در هر شرایطی به اندیشه ی مجرّد دست نمی یابند (329742)
اشتباه بود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۵ ۲۰:۱۱
من آهنگ های این عزیزروتوگوشیم دارم وگوش میدم.اماازته دلم میگم واقعاناراحت شدم .ای کاش ایشون این کاررونمیکرد.نمیدونم چی بگم.اماناراحتم (329749)
۱۳۹۴/۱۱/۰۵ ۱۴:۰۳
من با حذف مخالف ام ولی باید قبول کنیم که سالار عقیلی کار بدی کرده که رفته با یه شبکه که اصل نظام و دین و مذهب ما رو تخریب میکنه مصاحبه کرده (329714)
احد
Germany
۱۳۹۴/۱۱/۰۵ ۱۴:۳۶
من با این نوع برخوردها مخالفم !
ولی سالار عقیلی نباید این مصاحبه رو انجام می داد
حالا هم باید طبق قانون برایشان برخورد شود نه بیشتر و نه کمتر (329719)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۵ ۱۴:۵۷
این جزو احوالات شخصی اوست . و اصلا به کسی ربطی ندارد . صدایش همچنان ماندگار باد (329723)
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۵ ۱۶:۴۲
در هر جامعه ای که حقوق فردی واجتماعی افراد محترم شمرده بشه اون جامعه ملتی موفق خواهند بود.حال از خدمون بپرسیم تو چه جامعه ای هستیم (329736)
ا.م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۵ ۱۶:۵۸
دليل اينكه همه از كار آقاي عقيلي تعجب مي كنن اينكه كه اين شبكه خيلي مستقيم دنبال نابود كردن هويت ملي ، فرهنگي و ديني ماست. اصلا هم توي لفافه كار نميكنه .از كسي كه داره به فرهنگ اين مملكت خدمت ميكنه بعيده بره توي شبكه اونا . (329737)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۵ ۱۹:۲۰
خدایاآخه این چه مملکتیه که بیچاره یه هنرمندبه خاطرحضوردریه شبکه ماهواره ای بایداین بلاهاسرش بیاد.اگه اون رفته بودشبکه المیادین،المنارو...الان اون رو یک اسطوره کرده بودن. (329743)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۰۵ ۲۲:۴۳
استاد عقیلی کارش اشتباه بوده. اما اجازه بدید برگردد. برای چی شاهد فرار مغزها در ایران هستیم؟ من می خواهم به استاد یک فرصت دیگر داده شود. خدا راه توبه را برای همه باز گذاشته است. حیف نیست جامعه ی هنری را از هنرمندی بدین گرانمایه محروم کنیم؟‌ (329760)